Nos egy helyről van, egyben vettem meg a tulaj aztmodta működőképes mociról lett a cucc leszedve a trafó kivételével!
Most néztem a gyujtás vezetéke lejött a gyujtótekercsről lehet az a vezeték nem érintkezett...
A trafóban meg nincs menet nemtudom beletekerni a gyujtókábelt!
És nemtudom hány voltos a gyujtás!
6-voltos trafót használtam most hozzá
Azért nem lehet 3 tekercs a világításnak, mert egy kellene nekem a töltésnek.... De akkor rossz izzóval terheltem meg:S Lehet az volt a hiba. A km óra problémát már megoldottam, baj volt a gyertyapipával, kicseréltem, így az már működik.... Aztán a gyújtásra visszatérve, az akkor nem lehet baj, ha a tekercsek vasai, és a lendkerékmágnesek nincsenek teljesen egy vonalban?
Ez így nem jó! A "szerintem jó" dolog is lehet szar, ne tippeket várj, hanem kezd el kimérni. Első körben gerjesztőt, jeladót, az elektronika az valószínű csak cserével próbálható. Illetve Még azt nem árt ellenőrizni hogy a lendkeréken a jeladó mágnese, a jeladó előtt halad-e el. Innen onnan összeszedett közdarab meg lendkerék párosnál előferdülhet, hogy nem.
Üdv all, olyan kérdésem volna hogy vettem egy babetta gyujtást a forgórész újraesztergált, szépen felszorul!
A közdarab nagyon szépen megvan munkálva szerintem CNC-vel volt elkészítve!
A tekercsek jónak tűnnek!
Na a lényeg, nincs szikra!
tirisztoros gyujtás kerestem hozzá egy bekötési rajzot és az alapján kötöttem be!
A baj hogy sokmindenről nemtom hogy jó-e!
A trafó valószínűleg jó de nembiztos!
A tirisztor eltud-e szállni be lehet-e mérni?
A tekercset se mértem még be de valszeg azis jó!
Tippek?
szisztok! azt szeretném megtudni h ha van szikra meg kap benzint a szimson akkor miért nem indul be? a karbi tiszta, gyújtás átnézve! és ha a dugóhoz nyomok benzint akkor meg beindul de csak addig amíg onnan el nem fogy!
Nekem olyan problémám lenne, hogy egy 12V-os, 51-es simsonra szeretnék Babetta gyújtást felrakni. A Babetta lendkereket átkúpoltattam, ahogy kell, szépen fel is szorul a főtengelyemre. Csináltattam közdarabot alumíniumból, ahogy itt is le van írva az oldalon, azokkal a méretekkel. Nagy vasmagos tekercseim vannak(22mm magasság). Az a problémám, hogy át szerettem volna tekercselni őket úgy, hogy nagyobb feszültséget tudjanak leadni, hogy a 12V-os rendszert is vigyék, de akárhogy tekercselem át, sehogy nem akar több feszültség kijönni belőle. Azt szeretném kérdezni, hogy ha valaki tette már fel ezt a gyújtás 12V-os motorra, az hogyan csinálta? Ha áttekerte, akkor milyen huzalt használt, hány menet, stb.
Illetve, hogy a vasmagok és a lendkerék között mennyi hézagnak kell lenni? Mert azzal sem vagyok tisztában. Egyébként a feszültséget úgy mértem a tekercseken, hogy egyet áttekertem, és felraktam az alaplapra, és fúróval forgattam a lendkereket, de sehogy sem akart egyik tekercs sem 2,5V nál több feszültséget adni, ha egy 6V 21W-os izzóval terheltem.... Remélem csinált már valaki ilyet, és tud segíteni rajtam...
Lenne még egy másik problémám is. Vásároltam egy ilyen kerékpár km órát: http://www.bicyclewebshop.com/...
És az a baj, hogy a motor bezavarja menet közben, mihelyst beindítom a motort, az egész óra újraindul, és újra be kell állítani az alap beállításokat. Aki használt már ilyen órát, az tudna segíteni, hogyan lehet kiküszöbölni ezt a hibát?
Még hozzá tartozik, hogy a felszerelt gyújtásnál a jeladómágnes közepe pont a jeladótekercs közepénél van, ami szerintem jó úgy, de így a lendkerék mágneseinek teteje 3mm-el a tekercsek vasainak teteje alatt van. Nem tudom ez így mennyire jó. És nem tudom, hogy a lendkerék lehet-e rossz, de úgy mint a simsoné, ez is megáll a hűtő oldalán..:)
Üdv,az egyik ismerősömnek csinálunk faterommal babszi gyújtást a simojára,nos 1 gond nem tudjuk hogy mennyit kell felszabályozni a lendkerék belsejéből hogy az a simo főtengelyre felmenjen,ékpálya kész illetve a süllyesztés is kész az alátétnek és az anyának,a simson.hu-n lévő cikkből készül,de ez most megfogott ez felszabályzás dolog,gondolom a kúp szöge kellene ha jól mondom a simo főtengelynek,na de az mennyi is kérem szépen ?
Köszi, de csak sima fehér zománc festékem van, azzal esetleg lehetne még javítani rajta, igaz elég mély a sérülés, szóval kell neki adnom anyagot rendesen! Majd meglátjuk mi sül ki belőle!
Köszi a segítségedet! Valóban az a gond, hogy ívelt a felület, és nem igazán lehet kapni ilyen formájú matricát... De majd valamikor nekifekszek Photoshop-al, aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle!
Most néztem a gyujtás vezetéke lejött a gyujtótekercsről lehet az a vezeték nem érintkezett...
A trafóban meg nincs menet nemtudom beletekerni a gyujtókábelt!
És nemtudom hány voltos a gyujtás!
6-voltos trafót használtam most hozzá
Elindulsz a tanksapkától.
A közdarab nagyon szépen megvan munkálva szerintem CNC-vel volt elkészítve!
A tekercsek jónak tűnnek!
Na a lényeg, nincs szikra!
tirisztoros gyujtás kerestem hozzá egy bekötési rajzot és az alapján kötöttem be!
A baj hogy sokmindenről nemtom hogy jó-e!
A trafó valószínűleg jó de nembiztos!
A tirisztor eltud-e szállni be lehet-e mérni?
A tekercset se mértem még be de valszeg azis jó!
Tippek?
A tekercs felépítésétől függően, általában teljesen simán rá lehet akasztani az azonos teljesítményű, de dupla feszülségű izzót.
A nagyobb voltszámú izzónak nagyobb az ellenása, ezért kisebb terhelést képvisel, emitől feljebb szaladhat a tekercsben a fesz.
Akkora tekercset kell csinálnod, ami darabonként legalább 4 voltot produkál 12 voltos izzóra 2000-es fordulat környékén.
A babszi tekercsek darabonként úgy 15-20 wattosra tekerhetők meg legfeljebb, a hármat sorbakötve simán pirítani fogja az 50-es izzót.
Ha a próbánál túlterheled a tekercset, becsapod magad.
Nekem olyan problémám lenne, hogy egy 12V-os, 51-es simsonra szeretnék Babetta gyújtást felrakni. A Babetta lendkereket átkúpoltattam, ahogy kell, szépen fel is szorul a főtengelyemre. Csináltattam közdarabot alumíniumból, ahogy itt is le van írva az oldalon, azokkal a méretekkel. Nagy vasmagos tekercseim vannak(22mm magasság). Az a problémám, hogy át szerettem volna tekercselni őket úgy, hogy nagyobb feszültséget tudjanak leadni, hogy a 12V-os rendszert is vigyék, de akárhogy tekercselem át, sehogy nem akar több feszültség kijönni belőle. Azt szeretném kérdezni, hogy ha valaki tette már fel ezt a gyújtás 12V-os motorra, az hogyan csinálta? Ha áttekerte, akkor milyen huzalt használt, hány menet, stb.
Illetve, hogy a vasmagok és a lendkerék között mennyi hézagnak kell lenni? Mert azzal sem vagyok tisztában. Egyébként a feszültséget úgy mértem a tekercseken, hogy egyet áttekertem, és felraktam az alaplapra, és fúróval forgattam a lendkereket, de sehogy sem akart egyik tekercs sem 2,5V nál több feszültséget adni, ha egy 6V 21W-os izzóval terheltem.... Remélem csinált már valaki ilyet, és tud segíteni rajtam...
Lenne még egy másik problémám is. Vásároltam egy ilyen kerékpár km órát:
http://www.bicyclewebshop.com/...
És az a baj, hogy a motor bezavarja menet közben, mihelyst beindítom a motort, az egész óra újraindul, és újra be kell állítani az alap beállításokat. Aki használt már ilyen órát, az tudna segíteni, hogyan lehet kiküszöbölni ezt a hibát?
Még hozzá tartozik, hogy a felszerelt gyújtásnál a jeladómágnes közepe pont a jeladótekercs közepénél van, ami szerintem jó úgy, de így a lendkerék mágneseinek teteje 3mm-el a tekercsek vasainak teteje alatt van. Nem tudom ez így mennyire jó. És nem tudom, hogy a lendkerék lehet-e rossz, de úgy mint a simsoné, ez is megáll a hűtő oldalán..:)
Mondjuk ma már tényleg tök ciki, ha nincs monsteres cuccod!