Sziasztok.
Akinek ván valamilyen Simson váza az kérem jelezzen.
Mind1 milyen...Star,50,51,schwalbe,Sr50,
Ha tank,dekni ilyesmi hiányzik nem lényeg.
Csak Hajdú Bihar megye/ Komádi közelében megyek érte.
Ha meszebb laksz nem tudok érte menni,neked kell szállítani.
E-mail: tiszo.zsolt@freemail.hu
Ha lehet képpel,árral kérem az ajánlatokat.
Vagy túl sok anyagot kap melegen vagy keveset de inkább többet nézd meg a gyertya színét mikor jól bemelegítetted miután ez a jelenség előáll. Menny vele kb3-4 kilométert addigra tuti jól bemelegszik vagy üss összébb a gyertyahézagon.
Hello az a problémám lenne hogy a simson 51 esem ha megyek vele és már be van melegedve ha megállok kb 10 percre nem akar beindulni csak nagyon nehezen
Javaslom inkább ezt ennek bomba ára van és jobb gyújtás.
KB örök életű.
Ejj ha ezt tudom 1 hónapja simán ilyet raktam volna rá. http://www.sportmotor.hu/motor...
valaki tudna nekem abba segíteni, szeretnék felrakni egy suzuki eko gyújtást a simomra és hogy tudnám felfogatni az alaplapot meg h melyik kábel micsoda.
előre is köszi
No, kissé kiegészítettem a zseniálprimitív csillaptást ez elsőtelóban.
Kapott felülre is egy gyűrűvel tömített dugattyút, a szelep marad oylan amiylen volt.
Cépen műkszik
igazából az van vele, h az egyik szár egyáltalán nem megy. ha felteszem támasztóra és kiveszem az első kereket akkor kézzel tudom mozgatni, meg fent is akad. már 2 hete ugy járok h csontra le van ülve az eleje 0 rugózás. most jött meg bele az uj rugó, szimering stb.
Ha elfogadsz egy tanácsot, nem veszed ki a pálcát, csak simán a zégert kiveszed fogóval, majd szétszeded. Alul van egy tömítés, ha nem folyat, akkor nem kell feleslegesen bántani.
köszi. Igazából maga a szár szétszedésének első lépésére voltam kíváncsi, a multkor már volt kint de hirtelen ránézésre nem láttam semmit amivel el lehetne kezdeni és nem erőltettem mert még nem volt meg a rugó.
A motort felrakod középtámaszra, vagy ha nincs akkor valamit kitalálsz alá. A lényeg, hogy az eleje a levegőben legyen. Aztán raksz valami súlyt a hátuljára, hogy amikor kihúzod az elejét, ne dőljön előre.
Az után kiszeded az első kereket, majd kicsavarozod a felső kormánykiflinél a 2 függőleges csavart. Ha ezek megvannak, a alsó kifliben lévő 2 vízszintes csavart is kicsavarod, illetve elég csak meglazítani is, érezni fogod mikor engedte el. Ha ezzel készen vagy, akkor a két villaszárat kihúzod a kiflik "fogságából". Lehet, hogy eza rész 2 emberes munka lesz, attól függ milyen könnyen csúsznak a szárak, lehet hogy fogni kell a motort.
Az eleje kint, szét lehet szedni.
Megfogod a telót, és kicsavarod az alján lévő 6-os anyát, ami a belső pálca végén van. Már le tudod venni az alsó szárat, olajat kiöntöd, aztán jöhet a becsúszószár. Abból kiszeded a zéger gyűrűt és már kint is a pálca, aminek a végén a rugó van (már ha rugót akarsz cserélni). Ha nem jön ki, akkor felülről az anyát szépen megkocogtatod és ki fog ugrani.
Bomlik egy müködőképes babetta gyujtásos,4 sebis Simson s51n enduro
érd: nononono@citromail.hu
v 06308346400 -as telefonszámon!