a karbim annyi idős mint a motorom: harminc! Nincs ultrahangos kimosóm, a motort mindennap használnom kell a munkába járáshoz,úgyhogy gyors megoldás kellett és mivel volt még egy +súberem igy orvosoltam az alapjárati problémát. Már 1 éve működik! Ezalatt annyit spóroltam a benzinen a kocsihoz képest,hogy vehetnék egy másik szimót:)) egyébként szétszedtem én is,ellenőriztem beállítottam mindent amit lehetett,de bizonytalan volt. Így meg jó! Csak egy javaslat volt.
ez mind így igaz. De egy 500 ft-os alkatrészt kókányoltam meg. Jó lett, nem eszik többet. Állítható az alapjárat. És 5 kilóbol visszaállítható az eredeti állapot. Persze szedjük csak szét. De amikor már az idegösszeomlás határán van valaki...
HA a kicsi, akkor ha a javaslat szerint likat reszelsz a suberbe, kb kiktatod az alapjárati rendszert:)
HA n1-es akkor sem a reszelés a megoldás, hanem a VALÓDI hiba feltárása.
Mivel ezek a karbik mindössze 5-6 kivehető alkatrészből állnak, nem oylan rettentő ördőngésség feltárni a hibát.
szét kell szedni miszlikre, rendesen kimosni, kifőzni, ultrahangossal kitisztítani, és az elkatrészeket egyenként leellenprzini, hogy működőképesek, ileltve egyáltalán abba akarbiba valók e vagy nem.
Mivel az n3 karbi fúvókái egyformák, szokásos hiba, hogy elcserélgetik a fúvókákat, akkor persze nem megy sehogy sem:)
Uygan ezt el lehet követni az n1es ben is, de ott szerencsére csak a szivatót lehet elcserélni a főfuvira.
Érdemes ellenőrizni, hogy a karbiban a a fúvókákra írt mérettel valóban megegyező a bennük lévő lik, mert van pár nagytudású, aki nekimegy a fúvókának szöggel, gombostűvel akámivel, oylankor persze, beálílthatatlan.
Konkrátan az általad leírt problémára:
Úgy tűnik, hogy alapjáraton eltolódik az arány a levegő rovására aminek akár az is lehet az oka, hogy eltöműdött a levegőfurat, nem belevaló a keverőcső, vagy a subertű, esetleg eygszerűen csak nagyon magas az úszószint.
Valószínűleg karbicserés lesz a dolog! Nem reagál semmire! Ha csak a csavarhúzót a levegőállító csavar lyukához teszem, akkor is lefullad a moci! Szóval valószínűleg az a gond,h rosszul lett kifúrva az előző berohadt levegőállító csavar! Mást már nem tudok elképzelni! 5 óra szenvedés és állítgatás után már nem tudok mást gondolni! Ha csak 1 menetet csavarok be a levegőállítóból akkor is befullad! Pedig ebben az állásban visítania kellene a sok levegőtől! Így pedig ugyanúgy füstöl (ergo sok benyát kap és 0 levegőt). Várom a tanácsokat! Tényleg cseréljek karbit?
hello! Nekem is ez volt a gondom. Én úgy oldottam meg,hogy a súberen van alul egy bevágás. Na,ahol nincs oda is reszeltem,persze csak apránként mindig keveset. Utána már a levegöállítóval tudod szabályozni az alapjáratot. Durvának tűnhet,de nekem már egy éve gondnélkül működik. Egy új súber 500 ft körül van,nagyot nem bukhatsz,egy próbát megér! De mondom: nekem bevált.
A következő a szitu: A régi levegőállító csavarom annyira belerohadt a karbiba,h nem lehetett kiszedni! A szerelőlnek odaadtam és elvitte a melóhelyére(cnc) kifúrni belőle a rosszat és beletette az újat! Nade!
Feltettem a karbit és semmi! Nincs alapjáratom! Hiába tekergettem ide-oda a levegő illetve az alapjárati csavart, hiába állítottam a súber magasságát SEMMI! Csak akkor van alapjáratom,ha kiveszem a levegőállító csavart teljesen. Amint beleejtem rögtön ledadog a motor!
Kérlek segítsetek, mert már megőrültem!
Szerintem te meg takarodj innen a fórumról gyökér gyerek! Ha nem tudsz érdemi választ adni, akkor inkább ne is írj! A sz*rjaidat meg ne itt hirdesd, ott van rá az apró részleg! Peace
helo mindenki. Egy kis segitséget szeretnék kérni. Simsonom elsö teloit ujitom és fogalmam sincs menyi olajat kel bele rakni. Aki tudja írja már meg nekem. A válaszókat elöre is köszönöm.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy mitől lehet az, hogy az S50-s blokkom esetén nem jön fel a henger illetve a hüvely pereméig a dugó? Az előző blokkommal teljesen fel is ért, csak azt le kellett cserélnem mert a derékszögeletlen hajtókar és a kuplung miatt csörgött. Ez az új blokk jó is lenne, mert csendes, csak ezzel meg nincs akkora kompresszióm, mert ugye nem megy fel a henger tetejéig a dugó, kb. 1,5-2mm marad! Amúgy egy darab sima vékony papír hengertalp tömítést használok, szóval még az miatt sem lehet...
Szóval ilyenkor mi a teendő? Vegyek le a hengertalpból? Esetleg a hüvely tetejéből? Vagy a hengerfejből?
Olyan kérdésem lenne, hogy csinált-e már valaki olyat, hogy Honda MBX kerekeket tett Simsonba, vagy ismer-e olyat, aki látott már olyan embert aki ezt megcsinálta, és egész véletlenül tud nekem ebben segíteni. (Konkrétan a hátsó kerék beépítése érdekel.) Köszönöm!
Henger,gyujtás,karbi,kerekek,kulcsus deknik,ülés,stb stb ! sürgősen eladóak!
nononono@citromail.hu-n érdeklődni
Köszönettel:
Tóth Norbert