Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó simson alaktrészek olcsón !
Henger,gyujtás,karbi,kerekek,kulcsus deknik,ülés,stb stb ! sürgősen eladóak!
nononono@citromail.hu-n érdeklődni
Köszönettel:
Tóth Norbert
a karbim annyi idős mint a motorom: harminc! Nincs ultrahangos kimosóm, a motort mindennap használnom kell a munkába járáshoz,úgyhogy gyors megoldás kellett és mivel volt még egy +súberem igy orvosoltam az alapjárati problémát. Már 1 éve működik! Ezalatt annyit spóroltam a benzinen a kocsihoz képest,hogy vehetnék egy másik szimót:)) egyébként szétszedtem én is,ellenőriztem beállítottam mindent amit lehetett,de bizonytalan volt. Így meg jó! Csak egy javaslat volt.
Te nem elhárítottad a hibát, hanem valahol másol előidéztél egy másikat, ami ompnzálta az eredeti hibát.
Ezt nem nevezném javításnak:)
Szép estét Mindenkinek!

Akit érdekel:
- simson elsővilla felújított
- simson hátsólámpa
- vázelemek
- középső letámasztó
- kerékagyak
- kezelőszervek
Eladóak!
Érdeklődni itt vagy valentin@totalcar.hu e-mail címen.
ez mind így igaz. De egy 500 ft-os alkatrészt kókányoltam meg. Jó lett, nem eszik többet. Állítható az alapjárat. És 5 kilóbol visszaállítható az eredeti állapot. Persze szedjük csak szét. De amikor már az idegösszeomlás határán van valaki...
Mielyik karbi, kicsi, vagy nagy suberes?

HA a kicsi, akkor ha a javaslat szerint likat reszelsz a suberbe, kb kiktatod az alapjárati rendszert:)

HA n1-es akkor sem a reszelés a megoldás, hanem a VALÓDI hiba feltárása.

Mivel ezek a karbik mindössze 5-6 kivehető alkatrészből állnak, nem oylan rettentő ördőngésség feltárni a hibát.

szét kell szedni miszlikre, rendesen kimosni, kifőzni, ultrahangossal kitisztítani, és az elkatrészeket egyenként leellenprzini, hogy működőképesek, ileltve egyáltalán abba akarbiba valók e vagy nem.

Mivel az n3 karbi fúvókái egyformák, szokásos hiba, hogy elcserélgetik a fúvókákat, akkor persze nem megy sehogy sem:)

Uygan ezt el lehet követni az n1es ben is, de ott szerencsére csak a szivatót lehet elcserélni a főfuvira.

Érdemes ellenőrizni, hogy a karbiban a a fúvókákra írt mérettel valóban megegyező a bennük lévő lik, mert van pár nagytudású, aki nekimegy a fúvókának szöggel, gombostűvel akámivel, oylankor persze, beálílthatatlan.

Konkrátan az általad leírt problémára:

Úgy tűnik, hogy alapjáraton eltolódik az arány a levegő rovására aminek akár az is lehet az oka, hogy eltöműdött a levegőfurat, nem belevaló a keverőcső, vagy a subertű, esetleg eygszerűen csak nagyon magas az úszószint.
mondom,hogy a súber aljára reszelj rést a levegőnek(olyan mintha kicsit húznád a gázt) olcsóbb mint egy másik karbi. De ezt már előbb írtam.
Mennyiért? Postáznád is?
nekem van
hali nekem van olcsón simo karbim!
Valószínűleg karbicserés lesz a dolog! Nem reagál semmire! Ha csak a csavarhúzót a levegőállító csavar lyukához teszem, akkor is lefullad a moci! Szóval valószínűleg az a gond,h rosszul lett kifúrva az előző berohadt levegőállító csavar! Mást már nem tudok elképzelni! 5 óra szenvedés és állítgatás után már nem tudok mást gondolni! Ha csak 1 menetet csavarok be a levegőállítóból akkor is befullad! Pedig ebben az állásban visítania kellene a sok levegőtől! Így pedig ugyanúgy füstöl (ergo sok benyát kap és 0 levegőt). Várom a tanácsokat! Tényleg cseréljek karbit?
hello! Nekem is ez volt a gondom. Én úgy oldottam meg,hogy a súberen van alul egy bevágás. Na,ahol nincs oda is reszeltem,persze csak apránként mindig keveset. Utána már a levegöállítóval tudod szabályozni az alapjáratot. Durvának tűnhet,de nekem már egy éve gondnélkül működik. Egy új súber 500 ft körül van,nagyot nem bukhatsz,egy próbát megér! De mondom: nekem bevált.
Simson Schwalbe (turbós blokkos) -hoz lendkeréket keresek! Akinek van, az legyen szíves jelezze!
Cső
3.25-ös külső gumi befér simson hátuljába ?
kösz
cső
Kérlek segítsetek! Már idegroncs vagyok!

A következő a szitu: A régi levegőállító csavarom annyira belerohadt a karbiba,h nem lehetett kiszedni! A szerelőlnek odaadtam és elvitte a melóhelyére(cnc) kifúrni belőle a rosszat és beletette az újat! Nade!
Feltettem a karbit és semmi! Nincs alapjáratom! Hiába tekergettem ide-oda a levegő illetve az alapjárati csavart, hiába állítottam a súber magasságát SEMMI! Csak akkor van alapjáratom,ha kiveszem a levegőállító csavart teljesen. Amint beleejtem rögtön ledadog a motor!
Kérlek segítsetek, mert már megőrültem!
gyárilag 36ml én fél decit tettem bele száranként.
Szerintem te meg takarodj innen a fórumról gyökér gyerek! Ha nem tudsz érdemi választ adni, akkor inkább ne is írj! A sz*rjaidat meg ne itt hirdesd, ott van rá az apró részleg! Peace
Értem, köszönöm szépen a válaszod!
Nagyon segítőkész és okos gyerek vagy.
Ha AHP-n a kipuf. nyílás alsó peremével egy vonalba van a dugó, akkor én felülről vennék le.
helo mindenki. Egy kis segitséget szeretnék kérni. Simsonom elsö teloit ujitom és fogalmam sincs menyi olajat kel bele rakni. Aki tudja írja már meg nekem. A válaszókat elöre is köszönöm.
Egyszerüen gyújtsd fel!
Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy mitől lehet az, hogy az S50-s blokkom esetén nem jön fel a henger illetve a hüvely pereméig a dugó? Az előző blokkommal teljesen fel is ért, csak azt le kellett cserélnem mert a derékszögeletlen hajtókar és a kuplung miatt csörgött. Ez az új blokk jó is lenne, mert csendes, csak ezzel meg nincs akkora kompresszióm, mert ugye nem megy fel a henger tetejéig a dugó, kb. 1,5-2mm marad! Amúgy egy darab sima vékony papír hengertalp tömítést használok, szóval még az miatt sem lehet...
Szóval ilyenkor mi a teendő? Vegyek le a hengertalpból? Esetleg a hüvely tetejéből? Vagy a hengerfejből?
Olyan kérdésem lenne, hogy csinált-e már valaki olyat, hogy Honda MBX kerekeket tett Simsonba, vagy ismer-e olyat, aki látott már olyan embert aki ezt megcsinálta, és egész véletlenül tud nekem ebben segíteni. (Konkrétan a hátsó kerék beépítése érdekel.) Köszönöm!