rókafarkas kulcstartót neki és elvonja a figyelmet
én nagyon tudnék örülni ha csak ennyi festékhiba lenne a gépen
amúgymeg ha van festéked akkor fültisztítóval pontozgasd meg a sérült részt hogy egy síkba kerüljön a festék és utána meg kell ködölni és összepolírozni
Eleve az a gond, hogy ívelt a sérült felület. Talán a kulcsnyílást kellene körbevenni valami formával. Ezt a matricát találtam és esetleg kicsit átalakítani a formát illetve a feliratot, használható lenne. Kiindulásnak mindenképpen megfelelő.
Kreatív emberkék figyelmét szeretném kérni! Még a nyár vége felé történt 1 kis "baleset" szállítás közben a motorommal! Sajnos, ahogy a képen is látszik, a gyönyörű szép gyöngyházfehér fényezés lejött a dekni 1 kis részéről, ami igencsak rontja a motor összképét! Sajnoscsak úgy simán lecsiszolni és ráfújni nem lehet, mert elég körülményes dolog a gyöngyházzal való meló, és sajnos azt az embert sem ismerem, aki még az előző gazdájának lefújta!
Szóval kérnék pár 5letet, miként is lehetne eltüntetni ezt csúnya sérülést! Én matricára gondoltam, azonban nem találtam olyat, ami a formailag meg úgy stílusban is illene a motorhoz!
Szóval várom a véleményeket! Köszönöm!
Szerintem meg nem kevés irónia van a hozzászólásodban!
Persze jogosan! De hát hiába mondja az ember, hogy azért van az apró, csak nyomatja a cuccokat ide is meg a fotó galériákhoz is...
Abban a karbiban az alapjárat álíltó csavar (ami a suberház mellett függőlegesen áll) csak egy kis tartományban szabályoz, sem kintebb, sem belejebb nem csinál semmit.
Ja és az kimaradt, h az új karbi 16N3-5-ös, míg a régi 16N3-4-es volt! A kettő közötti különbség,h a főfúvóka a 3-5-ösben 72-es, míg a 3-4esben 70-es! Ezért alapból kicseréltem rögvest a 72-est 70-esre!
Vettem új karbit! Utángyártott, nem a legszebb megmunkálás! Felraktam és a következő a probléma: Van valamennyi alapjárat, de nem tudok rajta módosítani! Próbáltam a levegőállító és az alapjáriati csavart is ide-oda állítani, de mindíg csak egy minimális alapjárat van. Néha le is áll a motor. A szivatóval szenvedek sokat! Ha jobbra fordítom a kormányt, akkor lefullad a motor! Kitekertem a szivatótuskót és észrevettem,h a kormány jobbra fordításánál mozog a szivató kienelőrésze! Olyan, mintha egy kicsit meghúznám a szivatót! Ezt úgy orvosoltam,h a bowdent lazábbra véve beljebb tekertem az állítócsavart, de így meg nem emel ki rendesen hidegindításnál. Nehézkes az indítás!
Akármerre is tekergetem a csavarokat illetve állítgatom a dolgokat a motor gázadásra későn reagál, ha hagyom leesni a fordulatszámot néha gázadásra be is fullad! A súbert alulról max 1-2. hézagba lehet rakni. Ha feljebb rakom el sem akar indulni. Szóval néha olyan, mintha sokat kapna, de mnetek özben meg olyan, minha keveset!
Lehet,h valahol fals levegőt szív? De hol? A tömítések zsír újak, a karbi új, a légszűrő házzal összekötő gumi új! Már tényleg nem tudom,h mi a fene van! A gyújtás jó! Új gyújtótrafót kapott! A gyújtás többi része is oks! Most segítsen valaki, mert már napok óta ezzel szenvedek és már nem kevés pénzbe van!
nekem 3.50es volt, de nem a gyári felnin, hanem valami acél ráfos felnin
de nem sokkal volt szélesebb mint a szimóé
de le kellett venni a középtámaszt mert hozáért, és a váztól sem volt túl messze a gumi
homokban szerettem vele menni
én nagyon tudnék örülni ha csak ennyi festékhiba lenne a gépen
amúgymeg ha van festéked akkor fültisztítóval pontozgasd meg a sérült részt hogy egy síkba kerüljön a festék és utána meg kell ködölni és összepolírozni
valamennyivel szebb lesz