Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rezgéscsillapytó gumik a hengerben csinálnak valamit? Megéri újat venni?
nekem ő csinálta. most járatom, de érzik, hogy nem egy rossz munka, harap rendesen a gép, pedig csak 60/4. A fúrást jól csinálta, a felömlők kicsit "darabosan" vannak kivágva, de a célnak megfelel...
Nem tudom mostanság milyen minőségben farag, de a Commandante :) hengerét ő faragta, partfisnyeles hónolással, meg a segédfelömlők se túl nagy keresztmetszettel rendelkeztek.
Kb 28-29 az a csőátmérő amekkorára még biztonságosan meg lehet nagyobbítani a kipucsonkot belül, hogy mg ne törjön le.
Nem utolsó sorban ekkora a "32-es" könyknek nevezett baszás belsmérete.

Annél nagyobb felületü kipuablakot nem biztos hogy nagyon érdemes faragni, pláne ha utcán akarod hazsnálni.

ehhezmeg tökre elég a szimpla ablak.
Értem,még meggondolom mi legyen belőle.:D Kösz a help-et.
Szerintem eléggé felesleges egy ennyi lukas hengerrel szopatni a készítőt, csak neked lesz jó drága:)

Egy tök sima mezei 2 felömlős szipmla szívó-kipu ablakos cuccból vidáman kihozható 10 loerő környéke, értelmes fordulaton, csak egy normális cső kell hozzá.
90/4 osztott kipu,szívós hengert csináltatok,szerinted ez jó ötlet-e és azt írja hogy a vevőnek kell megadni hogy mekkora fordulaton adja le a max LE-t,ezt nem tudom,(forgósabb hengert szeretnék belőle)ha mondanál 1 tanácsot megköszönném.
Üdv
Köszönöm a választ.Azért kérdezősködök,mert már összeraktam a motort már csak henger meg kipu kell.
Erki.

Szemre rendes munka, éleseben még nem találkoztunk vele
(racén)
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy Erik László milyen hengereket farag?Véleményeket szívesen fogadok,aki csináltatott már vele.
Köszi.
Értem lehet akkor holnap csinálok egyet egy 250 mz tűből. :)
Semmiképpen!

Ott kell a hibát kijavítani ahol keletkezik,nem máshol.

A tűt kb újra kell gyártani hogy lentebb elgyen a kúp kezdete.
Vagy próbáljam elcsiszolni a tűt?
És az úgy működő képes dolog lenne ha kisebb fúvókát raknék bele és felemelném a tűt?
Alapvetően át kell lakítani....

Amit konkrrtan mondasz mint hibát, az meg konkrétan zaért van, mert a tű túl korán nyitja rá a fő rendszert, mivel a tűn a kúp rész túl korán kzdődik.
A gyári keverőszár 215 elvileg ha a németek nem hazudnak. Na most akkor ebbe mekkora kéne hogy az ilyen dolgokat ki is lehet valahogy a torokátmérőből számolni?
Kisipari cuccokka?
Az alapjárati fúvókát is cseréljem a 19 esben 35 től nagyobbra? Valamint vannak járatok a a karburátor hátulján azokat is óvatosan fúrjam nagyobbra? Valamint elkezdtem kicsit jobban kúposítani a levegő terelő részét az fojtassam vagy hagyjam?
Segítsetek!Adott egy simson s50n típusú motorkerékpár.Most újítottam fel a karburátort.Ilyen időben szivatóval 2. rugásra indul.Aztán megyek vele egy kört és az isten se tudja berúgni.Leszerelem a gyertyát öntök rá egy kis benzint és pöccre indul.Miért van ez orvosolható valahogy?
Az iylen 19-es re felbővített karbikat gyakorlatilg újr kell gyértani teljesen.
Más tű, más keverőcső, más más más kell bele sajnos...

Az alapjárat feletti kis tartományú torpanást az átmeneti rendszer hirtelen feldúsulása okozza.
ezt lehet orvosolni,ha a tűn a kúpos rész pár mm-re lejjebb kezdődik.
(így értelemszerűen meredekebb az a kúp, de amúgy is újra kell alkotni a tűt, tehát eléggé mindegy.)
Zoli két kérdésem lenne.
Van a 19 es BVF em és alapjáratom mármint mikor nincs húzva a gáz
és nincs is feltekerve az alapjárati csavar sem akkor is van egy kis hézag a hordó és a karbiház alja közt olyan mintha a bovden felfele meghúzná de az laza ez azért van mert kicsit beleltt egysztergálva az aljába lehet hogy elért szar kicsit a karbi? Mert alapjárat minden hogyan van de alapjárat és gázadás közt megtorpan és úgy pörög föl. Régen akkor volt ilyesmi mikor a bovden túl volt feszítve. Elképzelhető ez vagy keressek más hibát?
A másik az mikor az n3 mas karbival megyek jó meg mindene szépen húz de húzok neki egy teligázt elkezd gyorsulni majd egy bizonyos fordulaton megragad nem forog tovább és ha behúzom a kuplungot le akar állni olyan fulladós az alapjárat mintha nem kapna benyát pedig az úszószint tolómérővel be van lőve. A tűszelep trabant karbiból van 200 as benne a fuvi. Azon lefolyik minden :)
Esetleg ötleteid nincsenek ehhez illetve ezekhez a dolgokhoz?
Csak azárt voltam kiváncsi, hogy honnan van, mert ezt én hordtam össze valamikor:)
Nem ez volna az első eset, hoyg nekem beizézik a saját sületlenségeimet, mert nem tudják hogy tőlem származik:)

Mindegy, lényeg az, hogy hazsnára volt valakinek, illetve, hoyg valaki hasznosnak találta.
neten vadásztam. De nem érdekes, honnan az írás. ha valamelyik pontja nem helyes, lehet cáfolni, és indokolni. A Gyújtás beállítás elég nagy pontosságot kíván, mert könnyen lehet belőle baj, dugattyú átlyukadás pl.
1.5
1.6 a babetta.

Mz felniből meg van két féle.
1.85-öt szoktak betenni, az még nem túl nagy.
2.15öst hátra szoktak, az ilyen 15+ le-s motorokba, abba kell is.
Mellesleg egy ilyennel már igen igen közel kerül a lánctokozás, meg maga a lánc is, plusz a fékpálca.

De egyébként meg meg kell nézni a régi kis ccm-es versenygépeket, milyen kerekekkel mentek:
http://www.bikeexif.com/wp-con...
Jah olyasmi 1.6. Az mz felni meg 2.15 szóval ez a 2.5 nem olyan vastag. Sokan küllőznek mz felnit előre hátra annak ez tökéletes lenne