Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A simson gyári felnije 1.5-ös...
Én nem hinném hogy az annyira vastag lenne.
PIPAAAA! :D
BAtzmeg akkor tedd fel oldaltámkeréknek, hogy e ne essé DDD:)
Na ezaz, 2.5ös az simsonba még hátra is sok, nem hogy előre.
17mm-s a csapágyak belső átmérője. de ha érdekel akkor inkább emailbe, ne itt.
ember! 2,5 col széles felni, 50cm3es cagiva gyári eleje. arról , hogy valami barom ekkora gumit tett rá, nem tehetek.
Ekkora kerék? ELŐRE?
Tengelyátmérő? Tárcsa birja még?
egy rx 125 elejébe, így vettem. azért van rajta ilyen nagy gumi. simsonba szerintem ideális előre.
neked min volt?
igen, így ahogy a képen látod.
adod hozzá a tárcsát,csapágyakat is?
isolator van benne, nemtudom melyik. csak azért tippeltem erre mert régebben is legttöbször -nem mindíg- akkor jött elő mikor 1 kereket gyakoroltam, szóval szinte csak állóhely meg 10-20 és padló.. most meg biztos hogy sokkal nagyobb hó, mert 0km es hengerszett, súrlódik mint a picsa. de nem kizárt h télleg nem az lesz, csak remélem...
Na remélem a 90et mindenki vágja hogy elírás. :)
Milyen gyertya van benne?

De ez nekem inkább gyújtás kihagyásnak tűnik, bár nem vagyok nagy elektro szaki, de nekem gyujtótekercs gyanús, vagy ha jeladós, akkor pedig a jeladó.
Egy bolti 70esnek sok is.

Az enyém az forog olyan 90ezer körül, és 8-9 le körül van.

Egy almot 70es az ettől igen messze van.
Amúgy régebben néha azt csinálta a motorom, hogy néha rájött az 5 perc és félgáz fölött kihagyott 1-1 ütemet (olyan hangja volt olyankor mintha levenné az ember a gyujtást) és általában jó lett ha pihentettem 1-2percet. Most 60/4 el szinte mindig és minden gázon csinálja. Mi lehet a baj? Lehet nem megfelelő hőértékű a gyertya?
80 a főfúvóka nekem is bár tegnap még azt mondtad az sok.
Na mindegy nem azt mondom hogy drasztikusan kicsi hanem olyan furcsa inkább mintha kicsi lenne.
70-esnek kicsi a 45-ös alapjárati fuvi, gyári légszűrővel?

Ott valami hatalmas problémák vannak.

Nekem is 2 felömlős a 70esem, csak éppen két öklömnyi, eszik is mint a disznó, de simán 90 a vége. Rezóval igaz, de a gyári karbival elég volt neki a 35ös fuvi. Főfúvókából is csak 80ast kért.
Csak érdekelt honnan van.

Néha belefutok oldlalkba, ahol összegyűjtöttek pár iylen sületlenséget, és kiteszik, persze az eredeti zerző megnevezése nélkül.
(néha jobb is :)
Nekem mintha úgy rémlene, hogy ehhez az íráshoz Emzolinak elég sok közve van! Nem véletlen kérdezte honnan van az írás...
Próbáld nagyobb fuvival. Nekem a 45 ös jött be. De nekem 70 es van igazából még ez is kicsit kicsi neki.
Beírod a keresőbe amit tudni akarsz, és válogatsz.
Az n3-as karbinak az a betegsége, (konstrukciójából adódóan) hogy ha megkopik a súberház, és elkezd szelelni, akármilyen picit is, akkor utána az isten sem csinál rá alapjáratot.

Ezen a karbin nem ugyanaz a rendszer felel az alapjáratért, mint az n1-nél, hanem egy megkerülő csatornán képződik az ehhez szükséges b/l keverék, viszont ez csak akkor működik, ha a súber tökéletesen zárva van. Ha ez nem teljesül, a vákuum nem tud kialakulni a megkerülő csatornában, és nem onnan fogja szívni a naftát.

Ezért is útálom az n3as karbit, el is takarítottam mindet a portáról.
Az n1eseket még szarrákopottan is be lehet állítani.