Szerintetek jónak néz ki a 19 esem.
Amúgy nem értem egyszerűen nem tudom úgy beállítani ,hogy szép egészséges barna legyen a gyertya 80as fúvóka és mindig kicsit kormos barnás de kormos. De dettó ez volt egy sima 16n1-8 as karbival is abban 70 es fuvi volt és azzal is kormoskás volt a gyertya. De felraktam egy 16n3 as karbit azzal gyönyörű barna 80 as fúvókával mindegyiknél változatlan volt a gyújtás beállítás. A benzinszint mindegyiken tolómérővel be volt állítva és mindegyiknek zsír új a belseje. Ötlet esetleg?
Lenne egy kérdésem van ez a BVF 16n3-5 azt írják ez S70 re való de sajnos nem találtam használható információt hogy ez tulajdonképpen ez miben különbözik a többi n3 mas karburátortól(?).
Mert azt írják hogy az n3-1 az swalbe-ra való iagzából ezt sem értem. De a lényeg hogy az n3-5 mitől jó egy 70ccm-es simsonra illetve mitől alkalmasabb rá mint pl.:az n3-1 vagy a n3-4 van akár az n1-8,n1-5 vagy n1-11 vagy akár melyiket mondhatnám.
Azért kérdeztem, mert most lett rátéve a 60-as henger és úgy tudom ahhoz visszább kell tenni a gyújtást (1,5re). Amúgy miért kell? Ha marad az eddigin az mit okoz?
Annak, hogy az előgyula tologatásnak pár tizedet báemyilen hatása is legyen, alapvető feltétele, hogy a motor minden tekintetben tökéletes műszaki állaoptban legyen.
Egy beálíltatlan karburátoru, szimmeringnél falsoló, kopott motort hiába álíltgatsz, nagyjából uygan úgy fog menni (szarul:)
A gyújtás beálíltását elég sok helyen meg elhet találni neten, jüóval szabatosabban emgfogalmazva, mint ahogy én le tudnám írni.
Bármilyen motornál érdemes kikísérletezni a neked megfelelőt, pár tized ide-oda.
Persze, ehhez minima egy hengerhőfok mérő kellene, hogy lássad mit reagál a motor.
Amúgy nem értem egyszerűen nem tudom úgy beállítani ,hogy szép egészséges barna legyen a gyertya 80as fúvóka és mindig kicsit kormos barnás de kormos. De dettó ez volt egy sima 16n1-8 as karbival is abban 70 es fuvi volt és azzal is kormoskás volt a gyertya. De felraktam egy 16n3 as karbit azzal gyönyörű barna 80 as fúvókával mindegyiknél változatlan volt a gyújtás beállítás. A benzinszint mindegyiken tolómérővel be volt állítva és mindegyiknek zsír új a belseje. Ötlet esetleg?
Mert azt írják hogy az n3-1 az swalbe-ra való iagzából ezt sem értem. De a lényeg hogy az n3-5 mitől jó egy 70ccm-es simsonra illetve mitől alkalmasabb rá mint pl.:az n3-1 vagy a n3-4 van akár az n1-8,n1-5 vagy n1-11 vagy akár melyiket mondhatnám.
http://simson.hu/index.php?mit...
60ccm 1.6
70ccm 1.4 általánosságban ez szokott lenni, aztán persze adott motortól/üzemanyagtól függően lehet hogy mást kér.
A ccm-től viszont igen.
Nagyobb helyen több b/l keverék van, és a több cuccnak viszonylag több idő kell hogy begyulladjon.
Egy beálíltatlan karburátoru, szimmeringnél falsoló, kopott motort hiába álíltgatsz, nagyjából uygan úgy fog menni (szarul:)
A gyújtás beálíltását elég sok helyen meg elhet találni neten, jüóval szabatosabban emgfogalmazva, mint ahogy én le tudnám írni.
Persze, ehhez minima egy hengerhőfok mérő kellene, hogy lássad mit reagál a motor.