Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbálj meg alacsonyabb hőértékű gyertyát tenni bele. És menj vele 20 kilométert!
Szerintetek jónak néz ki a 19 esem.
Amúgy nem értem egyszerűen nem tudom úgy beállítani ,hogy szép egészséges barna legyen a gyertya 80as fúvóka és mindig kicsit kormos barnás de kormos. De dettó ez volt egy sima 16n1-8 as karbival is abban 70 es fuvi volt és azzal is kormoskás volt a gyertya. De felraktam egy 16n3 as karbit azzal gyönyörű barna 80 as fúvókával mindegyiknél változatlan volt a gyújtás beállítás. A benzinszint mindegyiken tolómérővel be volt állítva és mindegyiknek zsír új a belseje. Ötlet esetleg?
Lenne egy kérdésem van ez a BVF 16n3-5 azt írják ez S70 re való de sajnos nem találtam használható információt hogy ez tulajdonképpen ez miben különbözik a többi n3 mas karburátortól(?).
Mert azt írják hogy az n3-1 az swalbe-ra való iagzából ezt sem értem. De a lényeg hogy az n3-5 mitől jó egy 70ccm-es simsonra illetve mitől alkalmasabb rá mint pl.:az n3-1 vagy a n3-4 van akár az n1-8,n1-5 vagy n1-11 vagy akár melyiket mondhatnám.
Dicsérte a sublert.
Nem igazán tudlak értelmezni
a saccoló jónak tűnik
Na gondoltam megosztom veletek.
http://simson.hu/index.php?mit...
Érdekelnek még a kerekek? Van két eladó, fékkel.
s51-nél 50ccm 1.8
60ccm 1.6
70ccm 1.4 általánosságban ez szokott lenni, aztán persze adott motortól/üzemanyagtól függően lehet hogy mást kér.
Amúgy most gondokozok, tényleg nagy hülyeséget mondtam a lökethosszal
aham. szóval akkor mégis visszább kéne tenni 1.5-re? vagy 1.6ra?
A lökethossznak semmi köze az előgyújtáshoz, mármint nem attól függ a mértéke.

A ccm-től viszont igen.

Nagyobb helyen több b/l keverék van, és a több cuccnak viszonylag több idő kell hogy begyulladjon.
Sziasztok eladó simson kerek 1 új váltókar stb írj nononono@citromail.hu
Köszi. Ezt elolvasva nem értem miért kellene egy ugyanakkora lökethosszú hengerhez más előgyújtás.
Azért kérdeztem, mert most lett rátéve a 60-as henger és úgy tudom ahhoz visszább kell tenni a gyújtást (1,5re). Amúgy miért kell? Ha marad az eddigin az mit okoz?
Annak, hogy az előgyula tologatásnak pár tizedet báemyilen hatása is legyen, alapvető feltétele, hogy a motor minden tekintetben tökéletes műszaki állaoptban legyen.
Egy beálíltatlan karburátoru, szimmeringnél falsoló, kopott motort hiába álíltgatsz, nagyjából uygan úgy fog menni (szarul:)

A gyújtás beálíltását elég sok helyen meg elhet találni neten, jüóval szabatosabban emgfogalmazva, mint ahogy én le tudnám írni.
Letudnád részletesebben írni, hogy hogyan kell beállítani? Köszönöm.
első-hátsó teleszkópok kellenének ha ojan álapotba vannak örömest megisveszem köszönettel egy staros GYULÁROL.
használt simson star teleszkópot venni.
AZ elsőtelóba a viszkozitás is mind1.
Bármilyen motornál érdemes kikísérletezni a neked megfelelőt, pár tized ide-oda.
Persze, ehhez minima egy hengerhőfok mérő kellene, hogy lássad mit reagál a motor.
60/4 simsonnál érdemes 1,7-ről visszább tenni a gyújtást?
milyen legyen a viszkozitása?
Simsonnál tök8, hogy milyen olaj, a viszkozitása viszont nem.