Köszönöm a válaszokat!
Még az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e adni egy jó minőségű magyar kapcsolási rajzot. Mivel pl.: az s50b kapcsolási rajzán fogalmam sincs, hogy mi lehet az a doboz benne négy ferdén álló valami. Egyébként a gyújtótekercse ugyan az mint az n-esé.
Illetve most este jelentkezett az a probléma, hogy csak 2. félgázon tudtam hazajönni melóból mert ha jobban huztam neki fullladt. harmadikba nem is tudtam felkapcsolni. Van ötletetek mi lehet a probléma. Én a karbira gondolok.
A válaszokat előre is köszönöm.
Kenés szempontjából melyik olaj a legjobb? (a füstölés, kokszosodás most nemlényeg) Tehát járatás során milyen olajjal kell használni a motort? Ásványival, félszintetikussal vagy szintetikussal?
A másik kérdésem, ezzel a derékszögelési dologgal kapcsolatos, amit Emzoli írt, hogy ezt hogyan lehet orvosolni?
Amúgy akinek van 1 kis kedve és ideje, olvasson a Simson.hu-n a fórum régebbi (2006 környéki) hozzászólásai között, rengeteg hasznos dolgot lehet tanulni a hozzászólásokból! Amúgy Emzoli, Papp Miki, Mihu, Gecsei István (GI) és hasonló nagy nevek osztották meg a tudást, szerintem érdemes elolvasgatni az írásaikat!
Árat tekintve, ha semmid sincs az indexesítéshez, akkor olyan 15-20e Ft környékén lehet összehozni a dolgot! Ha van hozzá kellő időd és türelmed, meg némi alapszintű elektronikai ismereted, akkor jobban jársz, ha az átkábelezést saját magadnak csinálod meg! Ugyanannyi pénzből jön ki, mint ha vennél "gyári" kábelszettet, viszont sokkal jobb minőségű kábeleket, sarukat, csatlakozókat tudsz alkalmazni! Nekem és az egyik haveromnak így 2 egész napunk ment rá, mire mindent bekötöttünk, beforrasztottunk, kikísérleteztünk, viszont így sokkal megbízhatóbb kábelrendszert hoztunk létre, mintha az utángyártott kábelköteget húztuk volna be!
A kábelezés mellett szükséged lesz egy töltőtekercsre (ez lehet 6V vagy 12V-s is), egy töltésszabályzóra (ez lehet a régebbi fajta tekercses, vagy akár az újabb már indexrelével egybeépített ELBA), ha a tekercses fesz.szabályzót veszel akkor egy külön indexrelére, egy Akkura (ez szintén 6V vagy 12V-s lehet fesz.szab és töltőtekercstől függően) és persze magukra az indexekre. Innentől a többi már szerintem egyértelmű!
(Ha valamit kihagytam, egészítsétek ki nyugodtan! )
A függőleges csavar a suberház mellett valüban alevegőt szabályozza, de enél a konstrukciónál ez egyben azt is jelenti, hogy az AZ ALAPJÁRATI FORDULATSZÁM szabályozó csavar.
Azzal a levegőt szabályzod tudomásom szerint ami elöl a szívócsonknál van csavar függőlegesen (dugózva) elvileg azzal lehetne lőni az alapjáraton de én akárhányszor láttam hogy hozzányúl valaki soha nem lett jó utána.
Van nekem egy 16n3-4 es karbim. Hogy lehet rajta beállítani az alapjáratot, és a benzin levegő arányt, mert csak egy csavar van benne?(az a csavar függölegesen áll, rugó van alatta.)
Azért kell aksi bele hogy nem olyan legyen mint a pit-eden. ;) Mert nem csak akkor kell indexelni ha fullon húzod neki akkor is kell ha kanyarodsz és nem árt ha akkor látszik is mint akarsz csinálni.
Akksi is kell hozzá? Nekem régebben volt úgy volt a pitbike-omon index, hogy nem volt benne akksi és ráadásul alig termelt áramot (alapjáraton a lámpa kb nem is égett..)
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy simson s50n típusú motoromra, hogyan tudnék indexet tenni. Hogyan tudnám átalakítani, hogy olyan legyen mint a b-s. Mit kell vennem hozzá? Kb mennyibe kerülne az átalakítás? Illetve tudtok jó minőségű magyar s50b kapcsolási rajzot?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
Eladnám Simson kipufogómat,ami egy Rezo+Tzr Dob.
Van még egy Krossz kormányom is,Simsonra is jó.
A Kettőt 8 ezer-ért viheti bárki.
E-mail: tiszo.zsolt@freemail.hu
Az én kérdéseim nem voltak megválaszolatlanok csak általában lusták voltak magyarázkodni. És ezzel próbáltak segíteni hogy legyek önálló.