Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek eladó karbija simsonra illetve 2 kerék és a kerékhez lévő fékpofák fék kulcsal együtt esetleg gázmarkolat meg ilyen apróságok?
nem csak a főtengelynek.
Mondjuk nem is értem miért csodálkoztam rajta, hiszen az előző gazdi "felújította", ami neki csak annyiból állt hogy új dugó+gyűrűk! Se fúrás, se semmi...
Én már elküldtem megfúratni a másik hengeremet, remélem azzal és vadi új dugóval meg mindennel együtt már nem fog ferdén járni! Vagy a derékszögeletlenséget okozhatja a hajtókar ferdesége is? Csak mert a főtengely is hiába felújított, Szabados márkájú hajtókart kapott, amiről meg megintcsak nem sok jót hallottam...
Derékzsögetlen a dugó, félrejár, ki kelene egyenesíteni, de majd csak az új dugó+fúrás után.
Nem (csak) a hőtáulás, hanem a túlfedés miatt is kell, túlfedés meg mindehol van a kerékben is, oda is az kell éppen ezért.
írtam
Sziasztok
VAn sok Simson alkatrészem ha érdekel
valakit akkor irjon olcsón adom emailbe küldök képeket.
imi543@citromail.hu
Eladó egy 70/2 -es henger!
Akit érdekel az írjon!
Ár: 6000-10000-ig. fejjel és dugattyúval együtt.
Vagy cserélem vrezóra is.
Köszönöm a válaszodat zoli és petyki.
Ott ahol a hőtágulás miatt nagyobb hézag kell. Azért C3!
Ahham, értem! Akkor lehet csak én vagyok balf*sz és bele megy a csapszeg kicsit könnyebben is mint gondolnám, vagy valóban szorul de nagyon! Na mind1!
Amúgy csak érdekességképpen mutatok pár képet! Leszedtem a dugót a hajtókarról, meg ugye a vele járó kis apróságokat, és hát ilyen állapotok uralkodtak a gépben! Nem tudom, mondanak-e valamit a képek, de egy biztos, a hézagolók elég jól elkoptak, meg a csapszegen is látszanak némi berágódás nyomok!
Régen ez volt a rendszer, úgy 25-30 éve meg rájöüttek hogy úgy nem jó.
Kézzel bele kellene mennie húzósan.
indegyik csaőpágynak c3nak kell lenni
Sziasztok!

A csapszegnek a dugattyúban szorulnia kell? Mármint arra gondolok, hogy úgy kell belepréselni a dugóba, vagy olyan finom illesztéssel, kis erőkifejtéssel kellene belecsusszannia? Mert nemrég vettem az S50-s hengeremhez új dugót meg hozzá csapszeget és kézzel szinte lehetetlen összenyomni őket! Bár a régi dugóm+csapszegem is ilyen, szóval nem tudom, hogy ez most így normális-e.
Megosztom veletek hátha érdekel valakit. Nem egy nagy sztár de ellehet vele járni és fél évig használtam a 70 es gépembe és egy hangja nem jött http://simson.hu/index.php?mit...
Igen az az ZKL. Nem tudom inkább ennél maradtam.
Ez c3 mas illesztésű. És nem volt olcsó.
Régen ('92-'93) villanymotor csapágyak esetén írtuk milyen típus , hány üzemórát bír ki! (7,5 kW ventilátor)
Legdrágábbtól a legolcsóbbig!
És kiderült hogy a legtovább az orosz bírta!

Főtengő csapágynak C3-as illesztésű kell! Erre figyelj.
Közbe rájöttem, hogy télleg szinte csak annyi a különbség. Szóval köszi. Amúgy nekem elég durván benne vannak azok az üresek, ha nem nyomom erősen a váltót mindig ürest teszek 3-ból 4 be váltásnál, 2ből-3ba stb, visszaváltásnál meg szinte nem is lehet rendesen leváltani.... Mit kellene kicserélném? vagy csak valami beállítás? Amúgy 2 hete még nem volt ilyen...
ZKL
Raktam 70-esbe úgy 7 éve, most is megy, naponta hazsnálják.
Oké köszönöm amit akartak adni valami 3 betűs nevű volt valami zts akármi volt a neve azt hiszem kék dobozos.
Ez az SKF Explorer ez elég jó nem? 70\2 be jó lesz.
HA nem szeded le (mindkát oldalról) akkor szártazon fut a csapágy.
Kis csavaróhúzóvl simán kipattannak.

(Lengyel csapágyból meg van ami tök jó:)
Emzoli tudnál nekem kicsit segíteni?
Vettem 2 darab főtengely csapágyat.
Először valami lengyel csapágyat akartak adni de abból nem kértem mert volt már és nem jók a tapasztalataim...
Mondtam hogy SKF et kérek arról jók a tapasztalataim.
Adtak is. De ezek ilyen zárt csapágyak nem tudom ezekről a záró izét le kell pattintani vagy hagyjam inkább.
Látom azt hiszed irnizáltam, pedig nem.
Kiegészítve:

Az egyikben van megszakító
(ha leveszed a gyuladeklit, látod hogy mocorog valami, a tirisben nem mozog az alaplapon semmi)

A tiris légyszűrődobozában van egy sárga vagy fekete tiriegység, ez meg a megszakítósban nincsen.

Továbbá a megszkítós trafója kissé nagyobb(hosszabb)