Sziasztok!
Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek eladó karbija simsonra illetve 2 kerék és a kerékhez lévő fékpofák fék kulcsal együtt esetleg gázmarkolat meg ilyen apróságok?
Mondjuk nem is értem miért csodálkoztam rajta, hiszen az előző gazdi "felújította", ami neki csak annyiból állt hogy új dugó+gyűrűk! Se fúrás, se semmi...
Én már elküldtem megfúratni a másik hengeremet, remélem azzal és vadi új dugóval meg mindennel együtt már nem fog ferdén járni! Vagy a derékszögeletlenséget okozhatja a hajtókar ferdesége is? Csak mert a főtengely is hiába felújított, Szabados márkájú hajtókart kapott, amiről meg megintcsak nem sok jót hallottam...
Ahham, értem! Akkor lehet csak én vagyok balf*sz és bele megy a csapszeg kicsit könnyebben is mint gondolnám, vagy valóban szorul de nagyon! Na mind1!
Amúgy csak érdekességképpen mutatok pár képet! Leszedtem a dugót a hajtókarról, meg ugye a vele járó kis apróságokat, és hát ilyen állapotok uralkodtak a gépben! Nem tudom, mondanak-e valamit a képek, de egy biztos, a hézagolók elég jól elkoptak, meg a csapszegen is látszanak némi berágódás nyomok!
A csapszegnek a dugattyúban szorulnia kell? Mármint arra gondolok, hogy úgy kell belepréselni a dugóba, vagy olyan finom illesztéssel, kis erőkifejtéssel kellene belecsusszannia? Mert nemrég vettem az S50-s hengeremhez új dugót meg hozzá csapszeget és kézzel szinte lehetetlen összenyomni őket! Bár a régi dugóm+csapszegem is ilyen, szóval nem tudom, hogy ez most így normális-e.
Megosztom veletek hátha érdekel valakit. Nem egy nagy sztár de ellehet vele járni és fél évig használtam a 70 es gépembe és egy hangja nem jött http://simson.hu/index.php?mit...
Régen ('92-'93) villanymotor csapágyak esetén írtuk milyen típus , hány üzemórát bír ki! (7,5 kW ventilátor)
Legdrágábbtól a legolcsóbbig!
És kiderült hogy a legtovább az orosz bírta!
Főtengő csapágynak C3-as illesztésű kell! Erre figyelj.
Közbe rájöttem, hogy télleg szinte csak annyi a különbség. Szóval köszi. Amúgy nekem elég durván benne vannak azok az üresek, ha nem nyomom erősen a váltót mindig ürest teszek 3-ból 4 be váltásnál, 2ből-3ba stb, visszaváltásnál meg szinte nem is lehet rendesen leváltani.... Mit kellene kicserélném? vagy csak valami beállítás? Amúgy 2 hete még nem volt ilyen...
Oké köszönöm amit akartak adni valami 3 betűs nevű volt valami zts akármi volt a neve azt hiszem kék dobozos.
Ez az SKF Explorer ez elég jó nem? 70\2 be jó lesz.
Emzoli tudnál nekem kicsit segíteni?
Vettem 2 darab főtengely csapágyat.
Először valami lengyel csapágyat akartak adni de abból nem kértem mert volt már és nem jók a tapasztalataim...
Mondtam hogy SKF et kérek arról jók a tapasztalataim.
Adtak is. De ezek ilyen zárt csapágyak nem tudom ezekről a záró izét le kell pattintani vagy hagyjam inkább.
Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek eladó karbija simsonra illetve 2 kerék és a kerékhez lévő fékpofák fék kulcsal együtt esetleg gázmarkolat meg ilyen apróságok?