80w90--e hajtóműolaj NEM JÓ BELE.
nem emel ki vele apuklung, és csúcszik is.
A gyár a német könyvben gl 60-as olajat ír, annak angyjából megfelel a normál 15-20 körüli motorolaj.
( a gyár is ezt írja, ha nincsen gl 60-as:)
HA mindenáron hajtóműolajat szeretnél beleönteni (ami tök felesleges) akkor -nem meglepő módon- 60 as környéki viszkozitású való bele, a 80as túl vastag.
Sziasztok.Azt szeretném kérdezni simoba s51 milyen váltóolajat érdemes tenni?Vagy van valami hasznos link amin ezt meg lehet tudni.Válaszokat előre is köszönöm.
http://www.kepesmotor.hu/honda... ezt cserélem egy fulra feltuningolt simora lehet 70 125 ös is csak ne legyennagyon lebukos és jol huzzon és ne legyen hibája :)))
A menetjavítónak pont az a lényege ,hogy kicsi a menete talán kicsit kúpos is. a teljesen fos menetű hengere való azért a találó név menet javító. Azon a hengeren bőven van annyi ,hogy a menetjavító megfogja. Ha a hollander nem áll meg rajta akkor a menetjavító megfog. Erre van és raktunk már menetjavítót olyan hengerre is ami szinte nem is volt menet ez a henger ahhoz képest álom szép menettel rendelkezik.
Innen nem tudom megmondani. A próbánál derül ki, hogy mennyire kopott!Ha ráesik a hollander akkor nincs mit fogjon a menetjavító! ha itt lenne a kezembe, akkor megmondanám.
Köszönöm de nem a hajtórud hézagolásra gondoltam hanem a főtengely csapágy hézagolásra hogy a főtengely ne járjon ki be a csapágyakban meg a csapágyak a blokkban ne csússzanak ki.
Igen, csak 1,5 ös van.
Csinálhatnék vékonyabbat is, de nem sok értelme volna, mert az utigyári dugókban mindben lötyögne az 1-es.
Nincs más, ki kell szedni a dugót belül, hogy beférjen.
Köszönöm szépen az ajánlatod, de annyit végképp nem szeretnék költeni erre a hengerre, akkor már inkább veszek másikat! Mondjuk dugattyú hézagoló ügyben még szerintem meg foglak keresni, mert egyre több rosszat hallok a boltban kaphatókról... Láttam az oldaladon, hogy csak 1,5mm-es hézagolókat árulsz. Tehát akkor ha veszek tőled, akkor majd reszeljem hozzá a dugót? A másik kérdésem pedig, hogy milyen tapasztalatod van a Berta dugóval szemben?
Szóval akkor a menetjavítót felejtsem el? Csak mert a másik hengerem az van, és eddig hibátlanul működik! Igaz amióta nálam van a motor, még egyszer sem néztem meg rajta a gyári kipuffmenetet...
Jah és szerintem egy másik hollander esztergáltatása többe kerülne! Ettől függetlenül köszönöm szépen az 5letet!
Meg tudom javítani, hegesztéssel és új menet vágásával, oylan lezs mint az új.
Az egyetlen probléma, hogy az ára eléri egy új utiyárti henger árát.
Ha kell a munka keress meg.
ESZTERGÁLTASS HOZZÁ EGY SZOROS HOLLANDERT . Megmondja az esztergályos mit kér érte. Aztán meglátod érdemes e vele foglalkozni, vagy egyszerűbb lesz leadni "színesfíímbe"!
Jah és ezt elfelejtettem leírni, hogy Berta dugattyút kaptam. Egyik ismerősöm szerint, ha a Berta és az Ambika közül kellene választani, akkor már inkább a Berta. Sajnos más márkát itt a környéken nem lehet kapni, mert csak S51-hez van MZA-s dugó...:S Mi a vélemény erről a márkáról? Használhatóság terén mennyit bír?
(Ez egy 4. túlméretes, gyári 2 felömlős S50-hez lenne, tehát olyan óriási erők nem uralkodnak a gépben!:))
Újabb kérdéssel fordulnék hozzátok! Még a múlt héten szereztem egy S50 hengert, amit egészen tegnapig áztattam etanolba mert olyan kosz volt rajta... De nem is ez a lényeg, hanem a kipufogómenet, amit csak most szemléltem meg alaposabban! Szóval raktam fel pár képet, az lenne a kérdésem, hogy egy menetjavítóval még menthető lenne? Mert ha pl. nem, akkor inkább hagyom a francba az egészet, és holnap nem küldöm el a hengerfúróhoz! (Bár a dugattyút már megvettem bele...)
Ha nem így volna, máltáskor egyszerre két fokozat reteszelődne és törne valami.
Jellemzően 2 és 3 közé szokott üresbe esni ha nncs jól beálíltva a váltó