Vazze, ha ezt tudom, akkor nem etetek meg 2 garnitúra kisipari szar hézagolót a boldogult Simsonommal. Na már mindegy, buzi robogós lettem, azóta "tekintetem csillogó, fogaim fehérek, szőröm puha és fényes"
az lul hézagolással az a baj, hogy a dugó nem ahhoz készült, túl nagy a rés, kibújik a felső görgő, és eltörik.
HA alul akarsz hézagolni (alul vezetett hajtórúd) akkor ráadásul az alsó görgő kenése is romlik.
Viszont, mindenképpen 16 széles görgő kell feölülre, és akkor ott vagy ahol a part szakad.
egyszerűbb megfelelő minőségű felső hézagolót venni.
Például tőlem:)
Érdekelne ez a főtengely hézagolós dolog. Esetleg valaki megnyilvánulhatni a dologról. Milyen hézagolók kellenek vastagság ügyileg. És az az olajterelő lemez vagy mi a fene melyik oldalra való.
Háti ilyesmiket én is hallottam meg a félreöntött dugók legendáját de... Mindegy én nem is velük furatok van egy srác aki 1500 ért fúr és nem szarul jó az illesztés és nem papírral honol.
Kacsó meg csinál amit csinál. Te még messzebb is el tudod kerülni. :)
http://simson.hu/index.php?mit... Próbálj tőle venni szerintem olcsón adja. És egész jó képről. A lukat meg hagyhatod úgy is szerintem. Ha behegeszted magadnak csinálsz plusz melót kérdezd meg a tulajt ha másnak csinálod.
Került hozzám a hétvégén egy Simson, most lengővilla szillent csere közepében vagyok. Kiszedtem a szillenteket, aztán menet közben a képen láthatót vettem észre. Gondolom lánc okozta (egykor..), de jelenleg a motoron volt gumi láncvédő szóval lehet, hogy egy időben nem volt rajta láncvédő. Na mindegy végül is, az a kérdésem, hogy ezzel csináljak-e valamit szerintetek? Behegesszem azt a lukat vagy hagyjam a faszba?
A blokk az enyém volt elég csöndes volt. Nem szólt a hajtókar max nagyon picit. Jobbra balra azé mozog mert elfogytak mellőle a hézagolók ilyen kis nagyon vékony réz lemezek voltak mellette gondolom én olyanok szoktak lenni :) Bár nem tudom ebbe volt e.
A lényeg hogy ez kb 11 éve volt felújítva teljesen és azóta kapott kilométert rendesen. De végül is tökéletes volt kivéve azt mikor estem egy elég nagyot a motorral és azóta olyan gyenge volt. Akkor történt valami hiába fúrattam hengert nem volt valami meggyőző utána.
Itt forgalmazzák ezt a márkát. : http://robogoalkatresz.odormot...
Valamint itt. : http://redhotmotors.hu/spd/210...
Vagy esetleg nézz el egy motoros boltba nézd meg a dugó stifttelést vidd is magaddal és kérdezd meg az eladót hogy esetleg nincs-e olyan gyűrűjük ami passzol a gyűrűhoronyba meg a stifttelése is jó. Lehet van olyan robogó gyűrű vagy valami. De szerintem jó rá sima simson gyűrű is ami olyan felül stiftelt. Bár lehet az vastag... Remélem tudtam valamennyit segíteni.
Somogy megye Taszár. Kacsó gépműhely. Ők 46-ig tudnak s50 hengert furkálni. És Ők önti hozzá a dugót elég jó minőség. A gyűrűk Króm bevonatúak. Elég jók az elmondások alapján. Ennyit tudok.
HA alul akarsz hézagolni (alul vezetett hajtórúd) akkor ráadásul az alsó görgő kenése is romlik.
Viszont, mindenképpen 16 széles görgő kell feölülre, és akkor ott vagy ahol a part szakad.
egyszerűbb megfelelő minőségű felső hézagolót venni.
Például tőlem:)
a sima gyűrű a sajna nem jó ,jóval vastagabb
Kacsó meg csinál amit csinál. Te még messzebb is el tudod kerülni. :)
Nem szoktam fikázni más munkláját, de amit ott művelnek...
Került hozzám onnan négyfelömlősített henger, az valami gyalázat volt, steve wonder jobbat farag akkor is ha a jobb keze a seggében van közben:)
A hüvely, és az alu illesztási felülete láthatóan kézzelmegcsiszolgatva jó durva papírral, ilelsztés nuku, majdnem hidegen kiesett a hüvely...
Másik munkájuk amit láttam az 15 századra félre volt fúrva...
Került hozzám a hétvégén egy Simson, most lengővilla szillent csere közepében vagyok. Kiszedtem a szillenteket, aztán menet közben a képen láthatót vettem észre. Gondolom lánc okozta (egykor..), de jelenleg a motoron volt gumi láncvédő szóval lehet, hogy egy időben nem volt rajta láncvédő. Na mindegy végül is, az a kérdésem, hogy ezzel csináljak-e valamit szerintetek? Behegesszem azt a lukat vagy hagyjam a faszba?
A lényeg hogy ez kb 11 éve volt felújítva teljesen és azóta kapott kilométert rendesen. De végül is tökéletes volt kivéve azt mikor estem egy elég nagyot a motorral és azóta olyan gyenge volt. Akkor történt valami hiába fúrattam hengert nem volt valami meggyőző utána.
Valamint itt. : http://redhotmotors.hu/spd/210...
Vagy esetleg nézz el egy motoros boltba nézd meg a dugó stifttelést vidd is magaddal és kérdezd meg az eladót hogy esetleg nincs-e olyan gyűrűjük ami passzol a gyűrűhoronyba meg a stifttelése is jó. Lehet van olyan robogó gyűrű vagy valami. De szerintem jó rá sima simson gyűrű is ami olyan felül stiftelt. Bár lehet az vastag... Remélem tudtam valamennyit segíteni.
Baszarás XDXD