A tompika ha oylan mint a gyári, nem fogja vissza a motort.
A kipu rendszere oylan, hogy a perforálthátsókúp és a tompika közötti tér köbtartalma nem mindegy mennyi.
Ki van az telálva eléggé, ha jó a henger, akár 9 zeret lehet forgatni a gyári csővel is, és megy már 3500 tól is a motor, szóval széles tartományu eléggé.
Ennek ez a lényege.
A kiput elbaszarintani kiliggatott sörösdobozok bele eklendálásaval szokás mucsán:)
Nagyon szépen köszönöm a pontos választ! Akkor majd venni fogok bele hangtompítót, na meg majd leellenőrzöm a hajtókar mozgását illetve csavarodását! Tényleg, a hangtompító mennyi + fojtást ad a motornak? Mármint érezhető teljesítményromlás vagy javulás?
Helósztok!
kellene segitcség van egy simson s50 es motorom és a hengere 42.00mm furatást kapot anno és azt szeretném kérdezni hogy ennél nagyob dúgot hollehet venni vagy mien dugot lehetne belle venni?
Hali mindenkinek!Még mindig megvan a Simson Suhl hengerem és főtengelyem, melyek eladóak.A főtengő 6500 forint, a henger pedig 8000 forint.Mindkettő kiváló, motorban még nem volt. A főtengelyen a menetek nagyon jól megvannak, ékpálya is kiváló, és felül bronzpersely van benne.A hengeren a kipuffmenet nagyon szép, dugó, gyűrű, csapszeg benne van.
2 kérdésem is lenne: Először is, a napokban vásároltam egy S50-es blokkot, amelyben a képen látható hajtókart találtam!
A kérdésem az lenne, hogy ez gyári hajtókar lehet, vagy valamilyen után-gyártott? Fel-le nem mozog szinte semmit, oldalra viszont elég rendesen kileng.(Ezalatt nem jobbra-balra csúszkálást értem) Vajon még menthető, vagy illene felújítani a főtengely?
A másik pedig, hogy kaptam az egyik ismerősömtől egy konfúzort, amit be is építettem ma az N-s "fojtás" helyett a kipufogóba, viszont észrevettem, hogy a végdobban nincsen benne a furulya szerű fojtás, csak egy darab lemez 2 ovál meg 2 trapéz alakú furattal.
A kérdésem az, ha veszek bele hangtompítót, akkor ez a lemezt ki kell vennem? És persze a másik kérdésem, hogy ez fog-e csökkenteni a teljesítményen?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nem tudom már pontosan, de asszem a simsonklub oldalán olvastam ezeket a méreteket. Alapjárati 34-35 körül főfuvi 67-72 hidegindító 110 fölött. Ezek szerint olyan 60as hidegindító kéne neki?
Sajna nem vagyok járatos a simson karbik közt. A dellorto és keihin karbikat jobban vágom.
Sziasztok! Találtam itthon egy majdnem komplett trabant fordulatszámérőt és felötlött bennem fel lehet e építeni a simsonra? Ha igen akkor hogyan mert hallottam róla hogy fel lehet csak nem tudom hogy. Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv: martini78
Mekkora motor 60 as? Amúgy alapjáratinak 35 főnek 70-72 szívatónak 35. ezek jó a fúvóka méretek. A 115 szívatónak elég erős egy 250 MZ-ben nincs akkora.(Emlékeim szerint)
A szimering rendben van, jól tömít. Egyértelműen benzinben áll. Mikor hideg a motor elég ránézni és indul is, de ahogy melegszik úgy veszíti el az alapjáratot. A végén már teljes gázt kell húzni hogy alapjáraton ketyegjen. Az alapjárati fúvóka 35ös a főfúvóka 70 a hidegindító meg talán 116. A levegőcsavarra nem reagál semmit. Az okozhat ilyet hogy nem a saját karbija van rajta?
Üdv! Hogyan tudom sr50-es simsonon elvenni a benzint a motortól alapjáraton?
A gyertya úszik a benzinben és teljes gázt kell húzni hogy alapjáraton ketyegjen. Ha visszaengedem a gázt azonnal megáll.
a gyűrű vékony , talán másfeles lehet , nagyon kemény , törik mint a ropi , az anyagát nem tudom , sötét grafit szürke , ( kerámia ? )