Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

60asra felfúrva már mehet rá a 17es?
hát azért nem tudom eléggé pörög olyankor, nem akarom nyúzni soha nem nyélgázazok és nem is pörgetem, akkor 16 al legalább tudok 50et menni, majd tesztelgetem
Köszcsi, csak árdekelt, hová tetted a jeladót blokágás nélkül.
De látom hogy sehova:)
Üdv.
Normál állapotú Simsont keresek, max 70E-ig. Ha lehet Veszprém megyében vagy környékén.
Ha van valakinek eladó vagy tud az írjon. Elérhetőség az adatlapomon.
Ha úgy érzed, hogy nagyon erős, akkor próbálj meg egy 16-os fogaskereket, de 17-esre ne szórd a pénzt. Mi is próbáltuk gyári enduron, de hát 3-al ment vele gyorsabban sík úton ami így 63 lett! Mivel dombos vidéken élek így a közlekedés is elég kényelmetlen lett vele. Próbáld meg, majd dönts és írd meg milyen lett! Csalóka tud lenni egy fog is.
Gyári motor nem bírja el a 17-est.

Egyébként ha jók a csapágyak, és normális olaj van benne, akkor semmi baja nem lesz az 55-60-tól, egy széria simsonnak a 65öt tudnia kell.
Zsír ajánlat.
(csak valakivel el kell cserélni a lendkereket, vagy leflexelni a zönindító fgast mert az vizsonylag nem fér be a dekli alá:)

Ajánlom is a szakiknak.
sziasztok van egy endúró szimóm, gyári benne minden elég erős. 15ös fogaskerék van benne ezzel kb 45 utazó és max 60at megy. A problémám az hogy járok hosszabb utakra és kevés ez a 45 utazó, ha rászerelnék egy 17es első fogaskereket nőne jelentősen az utazóm? nagyon sok tartalék van benne 4esben ugyhogy sztem elbírná simán a 17 est is, és kb 55 utazó meg is felelne. Van realitása hogy gyorsabb lesz?
Ó ez a szájba...ott simson ma jól kibaszott velem ..mennem kellett volna "találkára" erre a kapcsolódób tengelyéről lelazult azanya és 2.estöl fölfele nemveszi a sebességeket Most vehetem elő a biciklit és mehetek azzal
hali!

am6 komplett gyújtás 12 ezer ft, viszonylag könnyen simsonra alakítható

orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769

bacsmotor pont 5mp pont eu
Megkértél lőjek egy fényképet hogyan álla az alaplap és a jeladó egymáshoz viszonyítva. Sajnálom de nem fényképeztem le hogyan áll mert letömítettem és nem akartam szétszedni. A jeladó és a gyújtó tekercs most így áll ahogy berajzoltam 1 képre.
A piros jelzi a gyújtótekercset hogy milyen irányba néz.
A zöld pedig azt hogy a jeladó milyen irányban néz a főtengely felé.
Remélem érted mit is akartam.
És sajnálom hogy nem fényképeztem le neked.
hát én nem nálad találtam és megtetszet tőlem írhattad te is más is nem írtam oda hogy én írtam.
Azt tudod, hogy amit kiírtál az adatlapodra, azt a Hiszekegy-átiratot én követtem el pár éve?
Kissé be voltam baxva:)
érdeklődni:
valentin@totalcar.hu
Sziasztok.
Gondolom feltünt hogy mindenki simsont bont és eladja alkatrésznek.
Nekem is van pár simson alkatrészem eladó jó állapotban.
Ami van:
- top performance am6-os állórész (az egyik tekercs sérült de javítható)
- aprilia rs 50 trapéz elsőlámpa
- aprilia gyári indexek
- pályaidomba szerelhető projektoros elsőlámpa(15 fokos töréssel)
- simson váz egybe vagy külön külön (tank, dekni, teleszkópok)
- 2db nem rozsdás acélkerék
- 2db kormány
- egy feljesen felújított illetve polírozott elsővilla
- simson gyújtáskapcsoló
- simson légszűrőház
- simson hátsólámpa
- simson kipufogó
- 2db gyári sárvédő
- 2db új utángyártott sárvédő
- kárpátia hátsólámpa
- kárpátia tank
- pannónia szerszámos doboz

- angel eye karikák 2-2 db 2 méretben (fehér, kék, piros, vagy zöld leddel)
simson átalakításhoz cuccok!

aprilia és cagiva elsőtelók, fékek, kerekek stb.

bacsmotor pont 5mp pont eu

30-435-1769
orozoli2002@yahoo.com
A motolatok eléggé jó cuccok csak már öregek.
Többféle van 50-120 watt között.
1,5-1,7 re írta a gyár
nemtudtam hogy milyen motorra kell, én csak felhoztam pár példát nekem ami volt rajta babszi az ugyvolt hogy átlett alakitva feltettük és mejdnem egy évig nyúztam! ami aztjelenti hogy lőtéren járkáltam vele porban sárban fűben :D ergo én enm kímélem a motort és mégis megy visszatérve a gyujtásra meg el adtam jópínzért:D szal most sima megszakitóssal nyomom abbol meg a kondik sülnek ki:S
Értem, köszönöm!
Típustól függ. Általában olyan 60-70 w körül. Tudtommal.
Stihl és a babszi sem érdekel különösebben! Stihl főleg nem mert ugye te is említetted hogy nuku világítás meg töltés! A Motoplat telejítményben (W szám) mit tud?
A stihl gyújtás meg nem rossz, ellenben csak pályamotorra jók, mert se világítás, se töltés nincs rajta.
Hát a babszi az olyan amilyen.

Két előnye van, hogy olcsó, és könnyen ráalakítható a simsonra.

Egyébként meg vagy működik vagy nem.

Van ismerősöm aki évek és soktízezer km óta használja hiba nélkül, van aki meg folyton csak szív vele. Az enyémmel is volt sok szívás mire végre úgymond normálisan lehetett használni.

Valamint egy idő után szeret széthullani a lendkereke.