Ja az lehet még, hogy a gyújtótekercs szar a motorban.
Mivel ez egy 50- es blokk, akkor ennek a blokknak a gyújtó tekercséből jön ki a gyújtókábel, na egyszer ez úgy meg sziv.. engem. A motor hidegen beindult de melegen sehogy sem akart menni, szikra volt de mégsem ment, aztán vettem bele egy új gyújtótekercset és azóta jól működik. Azért el kellett telnie egy kis idő mire rájöttem arra, hogy a tekercs a rossz a mociban.
Azt érdemes még cserélni.
Adj egy kicsit nagyobb fúvókát neki vagy emeld feljebb a tűt. Lehetséges ,hogy utógyújtásos a gép picit. Vedd kicsit kisebbre a mexa hézagot. Keverj sűrűbbre ha most volt fúrva és hajtsa a fiad türelmesen lassan mert lehet ,hogy nagyon szorosra lett fúrva és kicsit ragad mikor meleg. Milyenre kever? 1:50 1:40 1:33 1:25?
Hát... elég érdekes ez a jelenség, de első lépésben a karbi legyen tiszta (az úszó nem lukas, fúvókák tiszták) a benzin is rendesen jöjjön a csapon, aztán egy új gyertya és egy megszakító pucolás (gyújtás beállítás)
Ha ezek után is még mindig csinálja, akkor érdemes a kipufogóba belenézni (nincs- e eltömődve) és a legvégén mind a két főtengely szimeringet kicserélni, mert lehet, hogy már el vannak használódva, öregedve. Más így hirtelen nem jut az eszembe.
A fiamnak van egy S50 B1- es gépe. Gyakorta csinál olyat, hogy sima indítás után -amikor jól működik, erős a gép- elerőtlenedik, kis fordulaton leáll, majd pedig nem indul be. Miután valamennyit lehült újra beindul, majd felmelegedve ismét leáll. A motor frissen fúrt, nem kopott. Az üzemanyagszint megfelelő, kissé alacsony.
Ezaz hogy kímélni akarom, hogy ne pörögjön annyit, elég nyomatékos, 80 kg vagyok és elég jól visz de érzem hogy lenne még benne mert 1/2ed gázon is megy 50et, 55öt csak ha megyek 50km-t egyhuzamba nem melegszik annyira kisebb fordulaton, meg nem is fogyaszt úgy ha közepes fordulaton nem 45öt hanem 55öt megy, ja és általában sík terepen megyek vele, győr és környékén
Az áttételezés nagyon sok mindentől függ.
Attól mire, merre használod, terepen vagy betonon és attól , hogy mennyi a súlyod, esetleg fordulatból vagy alul, nyomatékból szeretsz motorozni. A legjobb választás szerintem egy gyári 50- es motorra a 14- 15- ös első lánckerék. 60- hoz 15- 16- os de attól nagyobbat ne, mert partnak nagyon gyenge lesz.
Nincs mit. A blokkból nagyon kicsit kellet kicsípni kb 2 centi hosszan és 1,5 milliméter mélyen. A Dekliből annál többet. :( De hát jó ez így. Legalább egy jó gyújtás.
Mivel ez egy 50- es blokk, akkor ennek a blokknak a gyújtó tekercséből jön ki a gyújtókábel, na egyszer ez úgy meg sziv.. engem. A motor hidegen beindult de melegen sehogy sem akart menni, szikra volt de mégsem ment, aztán vettem bele egy új gyújtótekercset és azóta jól működik. Azért el kellett telnie egy kis idő mire rájöttem arra, hogy a tekercs a rossz a mociban.
Azt érdemes még cserélni.