Azt a kondit akkor kukásíthatod is. Nem szabad megütni, mert tönkre megy, bár a boltban kaphatóak amúgy sem valók semmire. Gyárit kell szerezni, vagy elektrotechnikai boltban venni megfelelő értékűt.
Helló! Mi lehet a gond, ha nincs szikra? Megszakítót és kondenzátort cseréltem, mert ki-kihagyogatott és melegen ha beindult is nehezen vette fel a fordulatot. A kondit gumikalapáccsal segítettem a helyére és nem értek a villanyhoz, de lehet, hogy nem csapkodtam be eléggé és így nem kap testet? Ha rúgom, akkor a hátsó lámpa felizzik. 51B
Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem. Sr50-esben cseréltem főtengely szimeringet, tűgörgőt és hengertalp tömítést. A gép jó lett, nem fúj ki sehol, a szimering a kuplung felőli részen lett cserélve. Másnap csak kínkeservesen sikerült beindítani és az alapjárat is eltűnt.
Meg azt sem értem miért gyengül el a szikra ha bemelegszik a motor, mivel hogy a kondit kivezettem a trafó mellé a meleg miatt.
Tudna valaki tanáccsal szolgálni hol keressem az alapjáratot, ill miért gyengül el a szikra meleg motornál?
Ha kisebb elő gyújtást adsz neki jobban fog pörögni, de gyengébb lesz, és leolvadhat a kipufogó. Ha nagyobbat, akkor alacsonyabb fordulaton erősebben húz, de nem lehet túlpörgetni. Viszont ilyenkor túlmelegedhet a henger! Keressetek valami szakkönyvet! Volt a hetvenes években egy olyan könyv, hogy " Barátom a motorkerékpár"!
Egyébként lehet hogy rosszul van valami beállítva, vagy túl nagy a lánckerék, vagy lapos a gumi, túl nagy az emelkedő, túl nehéz vagy, ezer meg egy oka lehet.
Sziasztok! Van egy 51 es simsonom 50-es turbóhűtéses blokkal egyenesben jó de dombon nagyon erőtlen nem tudom h mi lehet az oka ha valaki tudja kérem írjon!
jah. Én meg egyáltalán nem értek a gyujtáshoz. Ebben az egyben akadtam el :(
De egyébként pöc röff csak egy idő múlva (3-4 perc) leál. :( ez is a gyujtás miatt van?
Igen de az előző bekezdésednél tévedtél, idézem ,,50ccm-re s51nél 1.8mm, 70ccm-nél 1.4" nekem nem s51n-em van hanem schwalbem.
És azért kérdeztem itt a fórumon ezeket a dlgokat, mert nem értem!
Ha érteném akk nem kérdezném.
Motoplat gyújtásról van valakinek véleménye? Megbízhatóság, teljesítmény, Simsonra való átalakíthatóság stb-stb...? A válaszokat előre is köszönöm!
A gyújtótekercs, vagy trafó is lehet ludas ha melegen nincs szikra, viszont a kondinak meg az a jó ha minél közelebb van a mexakítóhoz.
Meg azt sem értem miért gyengül el a szikra ha bemelegszik a motor, mivel hogy a kondit kivezettem a trafó mellé a meleg miatt.
Tudna valaki tanáccsal szolgálni hol keressem az alapjáratot, ill miért gyengül el a szikra meleg motornál?
Első körben bele kellene nézni. Kipu nincs e tele ganéval, karbi gyújtás jól van e beállítva, stb.
Egyébként lehet hogy rosszul van valami beállítva, vagy túl nagy a lánckerék, vagy lapos a gumi, túl nagy az emelkedő, túl nehéz vagy, ezer meg egy oka lehet.
De egyébként pöc röff csak egy idő múlva (3-4 perc) leál. :( ez is a gyujtás miatt van?
És azért kérdeztem itt a fórumon ezeket a dlgokat, mert nem értem!
Ha érteném akk nem kérdezném.
De az előbb beindítottam azt láng jött ki a kipufogóbol. :D xD