Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jajj.. ez nekem már fáj....

Szóval, minden belsp égésű motornak van előgyújtása, ez a motor megfelelő működéséhez kell, különben nem sok mindenre lehetne használni.

Gyújtásállításnál az előgyújtás MÉRTÉKÉT állítjuk be, ha túl kicsi, akkor az ideálishoz képest későn gyújt, ezért gyengül a motor, és sok elégetlen kipufogógáz tud kimenni a kipufogóba, ha túl nagy, akkor pedig a kellőnél korábban történik a szikra képzés, hamarabb gyullad be a keverék a hengerben, ez megint csak teljesítmény csökkenést okoz, és káros a motor szerkezetére.

Ettől függetlenül, egy széria simson pl 1-2 közti előgyújtással simán elmegy, nem nagyon veszi észre a gép. A gyári adat 50ccm-re s51nél 1.8mm, 70ccm-nél 1.4 (egyébként az előgyújtást fokban szokás mérni, csak a simsonhoz annó így adták meg az értékeket)
Sztem fog segíteni!
Nem tom h megszakítós e :/ sajna :(
Először beállítod a 0,4 mm-es nyitott megszakító hézagot, majd az előgyújtást a felső holtpont előtt . Bátyád nem segít?!
Megszakítós a gyújtásod?
És azt valaki megtudná mondani, hogytudok az utógyujtáson állítani? És az elehet baja hogy az alaplap elmozdult?
Oké megpróbálom kégetni! :))
És azon hogy lehet álítani?
Azért durrog, mert túl sok elégetlen benzin van a kipufogó gázban! ez két esetben fordul elő: Sokat kap, vagy utógyújtásos! Ha jól emlékszem 1,8 mm a Simo előgyújtása!
Nem kevés az előgyújtás,hanem előgyújtásos a simsonod.De a kipufogót is égesd ki,mielőtt visszarakod.
Kevés az előgyújtás! Szerintem!
Képzeljétek el indult a simo. Csak az a baj,ha ráteszem a kipufogó végét (folytást) akkor állandoan duran egyet és le lövi.
Ezelőtt meg ki vettem a gyertyát és a hengerből jött a füst.
És a hengernél lötyög a kipufogó csonk.
Mibaja lehet ilyenkor?
Ebben az állapotban nem sokáig.
Bocsánatot kívánok! :)
A lendkeréken nem mágnes, hanem sima lemezcskvan.

A mágnes a jeladótekercs belsejében vna.
És olyan szép kék szikra van ,hogy brutál.
ŐŐŐőőő. Hát most pontosan így emlékekből nem tudom felidézni. A felső holtpont előtt van a tejadó ha a mágnescsík elejét nézzük de a gyújtó tekercse hol van azt nem tudom de holnap lefényképezem megmutatom.
MAgyaul, itt nincs, ileltve szinte elenyésző a szerepe a "zárásszögnek" és nem kell, hogy a megszíkító pont a pólusváltásba nyisson bele, mert különben ergya a szikra.
A tiris cucc úgy műkszik, hogy a tekercsminden pólusváltásra tölti a tiriegysgben a kondit.
HA a gyári hyelen van, akkor töltődik fel teljesen, de a tapasztalat azt mutatja, amit te is tapasztaltál, hogy nem okoz lényeges differenciát, ha nem tud minden mágnesváltásra tölteni.

Hova tetted a jeladót?
Könnyű, ugratók nélküli terepre teljesen alkalmas egy ilyen 90%ban mucsáról beszerzett, halálraítélt dolgokból összeépítve:)
Elindult a moci. A jeladó teljesen máshol van mint kéne és így is elég jól pörög. Rakok is fel vidit. Ha igénylitek.
egyenlőre erről ér le a lába
de ezt a nagy ugribugri ritkán van
ezután nézek majd valami 125ös dt-t avval csak ellesz a jogsiszerzésig
Jaaaj, de miért ezzel a szép okkerrel....
Iylamire inkább egy DT való.
Akineksimsonja van, és jó kezek "figyelnek rá" azk azért már képben lesznek.
Oké köszönöm.
ez így van. és inkább nem csinálnak semmit mint a probléma megoldásán egy picit is gondolkoznának
mondjuk nekem a gyerek már simán kitakarít egy szimó karbit, ott van a szerszámcsomag, mindenféle dolgokkal.
szóval ha eldugul kitakarítja, ellenben nem jött rá hogy azért nem megy hogy nincs benzin benne
bár a tartalék nem üzemelt a rozsda miatt, de csak hallani kellett volna mennyi lötyög benne
bízom bene nem lesz annyira töketlen mint az átlag
majd sorba jön a többi szerelnivaló is(ha lesz)
ezt meddig bírja szerintetek a szimó?