Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem az a baj hogy kifordul hanem hogy lepattan róla a rugó. Azt kell megnézni leesett -e. De ha egyszer kiszeded utána már érdemes másikat belerakni mert kicsit meggyötri a csavarhúzó.
hát ha patentul indul, és szép az alapjárat nem hinném hogy nem zárna a szimmering
nekem amikor kifordult futni kellett mellette 20al mire beröffent és csak teligázon volt hajlandó kicsit menni
Nem. Nem kell bele csavar. Ha kellene, és hiányozna, akkor nem is működne a motor.

Ennél is két csavar van, de a másik le van plombálva, nem véletlenül, nem szabad hozzányúlni.
Üdv Mindenkinek.
Szeretém felhívni a figyelmeteket most van 2 simsonom darabokban blokk nélkül de van minden hozzá.
Akit érdekelnek bármilyen gyári jóminőségű alkatrész az szóljon.
Érdeklődni: valentin@totalcar.hu
Szép estét mindenkinek.
thx:)
a 2. képen a légszűrő felőli részen abba a kis "csőbe" nem kéne? úgy láttam menet van benne. Ahány karbit láttam eddig mindig 2 állítólehetőség volt (alapjárat-levegő)
köszöntem a gyors választ ;)
Kötelező Gépjármű Felelősség Biztosítás.
köszöntem :)
és a kgfb az mi is pontosan?:D a többi része oké:)
Leveszed a gyújtást és alatta van egy nagy szimering az kiszeded és megnézed nincs-e lesve róla a rugó. De ha kiszedted azt már ne rakd vissza vegyél másikat.
N3-as karbi. Simson természetesen.

Honnan hiányzik szerinted a csavar? Én nem látok hiányosságot.
Smkpnál van egy adás vételi, azt csók. Azzal beballagsz a biztosítóhoz, kötsz egy kgfb-t, és viszont látás. Se rendszám, se műszaki, se egyéb bürokratikus baromságok.
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni,hogy a képen látható henger az gyári e?ott a száma pirosan bekeretezve,csak nem bíznám a véletlenre mert nem tudom,hogy ott e vagy hol kéne legyen.Köszi
Szevasz Zoli!

A télen lehet megcsinálom a simsonom motorját patikára. Azt kérdezném, hogy miből milyet vegyek? Összes blokkcsapágy C3-as Koyo lenne, vítonos szimeringekkel. Nos nagyon úgy néz ki, hogy 51-es főtengely van a motoromban! (nincs lecsapva a sonkáiból) A henger az egy nyomatékos 70/4. felsőtűgörgőből műanyagkosaras INA lenne. Mi lenne, ha ugyanezzel a főtengellyel raknám össze a blokkot? Lesz valami hátrányom belőle? Ha nem Akkor egy ROcket hajtókart vennék és alulra kellene egy minőségi tűgörgős kosár. Oda mit ajánlasz? A többihez mit szólsz? Lehet meg is fúratom Sajtos Mesternél Keystone-al. Mennyibe jönne ez ki nála? Előre is köszi!
még 1 kép
Még hidegen is 1 rúgás, kipufogó kitakarítva, karbi is is kitakarítva. most már szerintem erősebb. Viszont a másik problémám: Nincs a karbimba levegőcsavar és nem találtunk a boltossal olyat ami belemenne. Miféle karbi ez? Simson egyáltalán? semmi nincs rá írva, csak az hogy IFA. A csavar hiánya befolyásolja a teljesítményt?
Már tárgytalan. :D
na most nem vagyok teljesen tisztában a dolgokkal..
tudom, hogy nem jó a téma, de végülis ide is tartozhat, mivel simsonnal fogok járni.
szóval az a kérdésem, hogy egy segédmotort nem is kell műszakiztatni, forgalomba helyezni? ha nincs rendszám,ezek nélkül is elfut, de simsonra ezek nem kellenek? na meg a névre íratás? vagy rendszám nélküli motort nem is kell névre iratni? sok hülye kérdés, de nem találom ezekre a normális választ.
könnyen indul? alapjárat faca?
szedd le a kifuffot aztán nézz bele
karbit meg takarítsd ki
A szimeringes dolgot kitudnád kicsit fejteni? mit szedjek le, mire figyeljek?:D amúgy hány dl váltóolaj kell bele?
Sziasztok!

Van pár eladó FAG csapágyam, valamint pár SOG (kék) márkájú szimeringem.

Pontos méretek:

6201-C-2HRS 3DB
6201.2RSR 1DB
6204.2RSR 2DB
6004.2RSR 2DB
6003-2RSR 1DB
16004 1DB
6203-2RSR 2DB
6000

Szimering méretek:
20X47X7 2DB
20X35X7 4DB
20X30X7 2DB

Ha kell valami írjatok nyugodtan, árban megegyezünk, baráti árra gondoltam
Köszi a segítséget, a kipufogóra tippelek én is nemsokára megnézem:)
Ha tényleg B-s akkor semmi nincs benne. Nézd meg a karbit de lehet hogy szimeringes. A gyújtás alattit nézd meg először akkor szokot erőtlen lenni nagyon.
Gyárilag nem.

Lehet eltömődött a kipufogó, és van benne 3kg koksz, vagy bármi más, pl gyújtásbeállítás, karbi...
Eladó Simson és több fajta motorkerékpár alkatrész akinek kell vlmi írjon. Köszi nononono@citromail.hu