Nem az a baj hogy kifordul hanem hogy lepattan róla a rugó. Azt kell megnézni leesett -e. De ha egyszer kiszeded utána már érdemes másikat belerakni mert kicsit meggyötri a csavarhúzó.
hát ha patentul indul, és szép az alapjárat nem hinném hogy nem zárna a szimmering
nekem amikor kifordult futni kellett mellette 20al mire beröffent és csak teligázon volt hajlandó kicsit menni
Üdv Mindenkinek.
Szeretém felhívni a figyelmeteket most van 2 simsonom darabokban blokk nélkül de van minden hozzá.
Akit érdekelnek bármilyen gyári jóminőségű alkatrész az szóljon.
Érdeklődni: valentin@totalcar.hu
Szép estét mindenkinek.
a 2. képen a légszűrő felőli részen abba a kis "csőbe" nem kéne? úgy láttam menet van benne. Ahány karbit láttam eddig mindig 2 állítólehetőség volt (alapjárat-levegő)
Leveszed a gyújtást és alatta van egy nagy szimering az kiszeded és megnézed nincs-e lesve róla a rugó. De ha kiszedted azt már ne rakd vissza vegyél másikat.
Smkpnál van egy adás vételi, azt csók. Azzal beballagsz a biztosítóhoz, kötsz egy kgfb-t, és viszont látás. Se rendszám, se műszaki, se egyéb bürokratikus baromságok.
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni,hogy a képen látható henger az gyári e?ott a száma pirosan bekeretezve,csak nem bíznám a véletlenre mert nem tudom,hogy ott e vagy hol kéne legyen.Köszi
A télen lehet megcsinálom a simsonom motorját patikára. Azt kérdezném, hogy miből milyet vegyek? Összes blokkcsapágy C3-as Koyo lenne, vítonos szimeringekkel. Nos nagyon úgy néz ki, hogy 51-es főtengely van a motoromban! (nincs lecsapva a sonkáiból) A henger az egy nyomatékos 70/4. felsőtűgörgőből műanyagkosaras INA lenne. Mi lenne, ha ugyanezzel a főtengellyel raknám össze a blokkot? Lesz valami hátrányom belőle? Ha nem Akkor egy ROcket hajtókart vennék és alulra kellene egy minőségi tűgörgős kosár. Oda mit ajánlasz? A többihez mit szólsz? Lehet meg is fúratom Sajtos Mesternél Keystone-al. Mennyibe jönne ez ki nála? Előre is köszi!
Még hidegen is 1 rúgás, kipufogó kitakarítva, karbi is is kitakarítva. most már szerintem erősebb. Viszont a másik problémám: Nincs a karbimba levegőcsavar és nem találtunk a boltossal olyat ami belemenne. Miféle karbi ez? Simson egyáltalán? semmi nincs rá írva, csak az hogy IFA. A csavar hiánya befolyásolja a teljesítményt?
na most nem vagyok teljesen tisztában a dolgokkal..
tudom, hogy nem jó a téma, de végülis ide is tartozhat, mivel simsonnal fogok járni.
szóval az a kérdésem, hogy egy segédmotort nem is kell műszakiztatni, forgalomba helyezni? ha nincs rendszám,ezek nélkül is elfut, de simsonra ezek nem kellenek? na meg a névre íratás? vagy rendszám nélküli motort nem is kell névre iratni? sok hülye kérdés, de nem találom ezekre a normális választ.
Ha tényleg B-s akkor semmi nincs benne. Nézd meg a karbit de lehet hogy szimeringes. A gyújtás alattit nézd meg először akkor szokot erőtlen lenni nagyon.
nekem amikor kifordult futni kellett mellette 20al mire beröffent és csak teligázon volt hajlandó kicsit menni
Ennél is két csavar van, de a másik le van plombálva, nem véletlenül, nem szabad hozzányúlni.
Szeretém felhívni a figyelmeteket most van 2 simsonom darabokban blokk nélkül de van minden hozzá.
Akit érdekelnek bármilyen gyári jóminőségű alkatrész az szóljon.
Érdeklődni: valentin@totalcar.hu
Szép estét mindenkinek.
és a kgfb az mi is pontosan?:D a többi része oké:)
Honnan hiányzik szerinted a csavar? Én nem látok hiányosságot.
Azt szeretném megtudni,hogy a képen látható henger az gyári e?ott a száma pirosan bekeretezve,csak nem bíznám a véletlenre mert nem tudom,hogy ott e vagy hol kéne legyen.Köszi
A télen lehet megcsinálom a simsonom motorját patikára. Azt kérdezném, hogy miből milyet vegyek? Összes blokkcsapágy C3-as Koyo lenne, vítonos szimeringekkel. Nos nagyon úgy néz ki, hogy 51-es főtengely van a motoromban! (nincs lecsapva a sonkáiból) A henger az egy nyomatékos 70/4. felsőtűgörgőből műanyagkosaras INA lenne. Mi lenne, ha ugyanezzel a főtengellyel raknám össze a blokkot? Lesz valami hátrányom belőle? Ha nem Akkor egy ROcket hajtókart vennék és alulra kellene egy minőségi tűgörgős kosár. Oda mit ajánlasz? A többihez mit szólsz? Lehet meg is fúratom Sajtos Mesternél Keystone-al. Mennyibe jönne ez ki nála? Előre is köszi!
tudom, hogy nem jó a téma, de végülis ide is tartozhat, mivel simsonnal fogok járni.
szóval az a kérdésem, hogy egy segédmotort nem is kell műszakiztatni, forgalomba helyezni? ha nincs rendszám,ezek nélkül is elfut, de simsonra ezek nem kellenek? na meg a névre íratás? vagy rendszám nélküli motort nem is kell névre iratni? sok hülye kérdés, de nem találom ezekre a normális választ.
szedd le a kifuffot aztán nézz bele
karbit meg takarítsd ki
Van pár eladó FAG csapágyam, valamint pár SOG (kék) márkájú szimeringem.
Pontos méretek:
6201-C-2HRS 3DB
6201.2RSR 1DB
6204.2RSR 2DB
6004.2RSR 2DB
6003-2RSR 1DB
16004 1DB
6203-2RSR 2DB
6000
Szimering méretek:
20X47X7 2DB
20X35X7 4DB
20X30X7 2DB
Ha kell valami írjatok nyugodtan, árban megegyezünk, baráti árra gondoltam
Lehet eltömődött a kipufogó, és van benne 3kg koksz, vagy bármi más, pl gyújtásbeállítás, karbi...