Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja hogy ha rákattintotok nem hozza be? Csak ha mégegyszer?
én csak kérdeztem, de úgy sem jó......
Mittomén.
Nem értek a webhez ennyire. Miért?
az index.php nélkül nem töltené be egyből az oldalt?
az xr-ről nem ér le a lába, szóval marad a szimó
sm jogsit meg nem akarok, 14 évesen ne közlekedjen az úton ennyi őrült között
ha beszerzek jó állapotú lábakat akkor majd kereslek
köszi
Jah van egy blokkom bontásra vagy egyben S50 http://simson.hu/index.php?mit...
Emzoli leírnád az oldalad címét mert már hallottam róla de nem tudom a címet.
tudok adni bele belső rugót is.
mármint ami az eredetin belülre megy pótlólagosan az eredi mellé.

A terepképesség az érdekes kérdés.
egy DT sem igazán való terpre, a simson meg pláne.

Keményebb rugóhhoz vastagabb olaj kell, akkor nő mindkát irányú csilílpítás.
A simson az nem terepmotor.

16 évesen meg nem tennék alá akármilyen motort... De nem akarok okoskodni.
akkor egy duplarugóval és az ilyen szelepeléssel már úgy-ahogy terepképes lenne?
most 12 a gyerek 16 évesig nem szándékszom más motort alátenni
utána az a1el olyant vezet amit tud
szimó meg megmarad nosztalgiának, ha már az enyém elkótyavetyéltem anno
Egy széria simson nem igazán megy 65 fölé, talán egy 45 kilós pilótával, 16os lánckerékkel.

Ha az gps- szerint szélcsendben sík úton tényleg 72-t ment, akkor az már nem volt teljesen érintetlen.

Az ilyen "gyári simsonnal két személlyel vitte a 80at" meg hasonlóknak nem szabad hinni, mert nem igaz.
Ja, van iylen gyártmányom.
Ezt a felső szárba a zéger alá kell tenni.
ZSeniálprimitív megoldás, de műkszik:)

Befelé kisebb az ellenállása mint kifelé, mivel a fekete műanyag gyűrű likakat zárogat visszeflé, befelé meg kinyitja azokat.

gyakorlatilag uygan oylan szelep mint ami a hátsó rugóstag belesjében van.
Ha az például egy okker volt pesten, akkor ez lehet hopgy én voltam.
Látszatra tök széria, csimagtartó inex mifene, gyári kinézet,csendes nem üvölt nagyon nem is forog , de azért egy 90 környékét elmegy
(majdnem:)

Belül viszont nemannyira széria:)
Valamelyik nap simsonos simán ment 80-at előttem!
szerezz be egy ilyet
múltkor tettél képet valami elsőteló csillapításról
mennyire hatékony? gyerek már nagyon zúzza a terepet és kezd csattogni az eleje
be kell ruháznom egy elsőtelóra, ami van az engedi az olajat, mert rozsdás a telószár és kikoptatja a szimmeringet seperc alatt
aztán ha veszek akkor már valami "rendesebbet" kellene összehozni
70hez majdnem 5 loerő kellene
Köszönöm szépen a válaszokat! Eléggé meglepődtem, mert nekem volt egy 1984-es s51B-m (adatlapomon megtekinthető) utángyártott kipufogóval, bedőlve mentem vele 72-őt GPS és óra szerint is, az utazója meg 60 volt.. És többektől hallottam ilyet. Akkor az almot 70/2 hogyhogy nem megy annyival jobban? :-/ Egyébként amikor azt a zöld simót megvettem az előző tulaj arol-al használta és gondolom tele volt szutyokkal és csak 60 at ment max amikro elhoztam, de aztán jártam vele emberi olajjal és végül 72 re is képes lett :-)
Nekem 70-es almot van 70 almot fejjel. 19 es BVF karbi. Gyári B-s kipu.
Mexa. Reszelgetett kipu meg szívó és 78 at mértem GPS-el. 16 os lánckeró.
Az almot 70-es inkább jó esetben megy 70-et, megfelelő áttétellel, valamint inkább nyomatékra lesz jobb, az eléggé megnő. Persze nem árt 4 sebességes gyári áttételű váltó hozzá. nekem 16-ossal ment 69-t gps-el persze 16-os lánckerékkel, de hangra mintha le is forogta volna.
Egy alap almot 70-es jóesetben megy 75 öt, de az már a vége.
Kicsit hosszabb áttételel talán 80, de fél év mire azt eléri.

75ös utazóhoz mondjuk egy Sa féle 70/4 kellene inkább, de az meg annyit eszik mint egy mz.
Nekem így van. De a fogyasztás elég erős végsebességet én olyan 85 re mondanám kb. A fogyasztás azt hiszem olyan 4 körül van.
Heló! Érdeklődnék, hogy ha veszek egy alap 70/2-es almot hengerszettet, hozzáfaragom a hengerefejet meg ugyebár a blokkot is, gyári B-s vagy belsőrezós kiput rakok rá és hozzá karburált bvf-et is, akkor mit fog tudni kb? végsebessége mennyi lesz kb. de a legfontosabb ,hogy az utazósebessége és a fogyasztása mennyi lesz? Most ETZ-m van, de az etkóknak az utazója kb.75 km/h gyári áttétellel, és hallottam, hogy egy alap 70 es simson is tud ennyit utazóba, akkor meg minek nekem egy rendszámos etz, ami ráadásul többet is eszik... a segítséget előre is köszönöm :-)