Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt egy lehetséges megoldás a tank rozsa eltűntetésére: http://webaruhaz.nettfestekhaz...
Én először végigmennék rajta gázolaj+reiser csavar kombóval....
mzoli!
savaztál már ki tankot?
mifenével lehet olajmentesre mosni?
mosogattam már brigéciollal, ultradermel de olyan tarjagos a rozsda hogy bújkál benne olaj mindig

amúgy a vastag rozsdát mennyi idő alatt szedi ki a sav?
Igen, még kell egy kicsit pontosítani, meg karbit pucolni, mert teknikai okok miatt fél éve nem indítottam be a motort, szóval a karbi koszos. :D De hétvégén ha érdekel titeket, rakhatok fel egy videót róla, a lapot veszi rendesen, ahhoz képest, hogy széria 50/2 (MÉG) :))
És működik?
Igen. :)
Valamiért sokat kap, eldugult légszűrő pl, vagy rossz beállítás.
Láncfűrészé igaz?
A világítás igaz, a kuplungot egyszerűen meglehet oldani. Igazából csak próbaképpen raktam fel, mert ingyen tudtam szerezni, csak esztergáltatni kellett. Később lehet hogy váltok másra, egyenlőre ki szeretném próbálni vele. :
Nem oltás képen de ez így hülyeség se világítás se kuplung bár gondolom azt valahogyan megoldod... De ez csak szétforgatja a motort.
szárazon kormos.
Szárazon kormos, vagy nedves?
Vélemény?
Kormos a gyertya.
Egyébként én megnézném a gyújtás állását, én jártam már úgy, hogy pöccre indult a motor, hidegen melegen, mindenhogy, pörgött is mint az állat, csak éppen menni nem volt ereje, mert szar helyen volt a gyújtás.

Gyertyakép mit mutat?
Nem okoskodás, csak sajnos az a tapasztalat, hogy ha a motornak baja van, akkor egyből "cseréljünk ki ezt meg azt, mert biztos az a baj" hozzáállás tapasztalható, és nem csak a simsonnál, de még sokszor márkaszervizekben is.
Csak simsonnál meg a legtöbb új alkatrész, amit a boltokban lehet kapni, egyszerűen használhatatlan, silány minősége miatt.
Ez a "hibát hibával javít" megoldás sajnos elég gyakori.

De akkor vedd úgy, hogy nem szóltam semmit.
kössz.. gyári cuccok lettek belerakva, és olyan csinálta aki ezzel foglalkozik.. nem okoskodásra lettem volna kíváncsi..
Akkor a cserélt alkatrészeket kb helyezd át a megfelelő helyre,, a kukába, és szépen szereld vissza a gyári cuccokat. Már ha az volt benne. Ha nem, akkor szerezz gyárit.

Nem értem, a simson nem egy űrtechnika, aki kicsit is ért a járművekhez, az be tudja állítani, ha baja van, miért egyből cserélni kell az alkatrészeket? Ráadásul általában a jó fos minőségű utángyártottra?
sziasztok!

ha valaki tud, segítsen pls..

a probléma a következő: simson s50-ről van szó. alapjáraton tökéletes, forog is, viszont ha ráülök, és menni akarok vele, akkor lehörög.

amik már cserélve lettek rajta:

- megszakító
- kondenzátor
- gyújtótekercs
- főtengely
- henger
ezek utána a hiba még fennáll.

köszi előre is
Akkor lendkeród nincs ugye?
Csak az alaplap,elküldöd postai utánvéttel?
Üdv

Megvan még a dolog!
csillog villog ez a vasdarab
köszke
Üdv nektek!
Most pár napja lett készen első simsonom és kellene hozzá egy km óra ha valakinek van olcsón az léccives írjon mert fontos lenne!
Előre is köszönöm széles kanyart
Itt egy kép a mocirol
valaki árult itt üzemképtelen 51est 10 pénzért
ha nem vitték volna el akkor engem érdekel
itt vagyok helyben akár ma is mehetek érte
rokongyereknek kellene valami szimót beújítani