Lehet csinálni egy beszúrást a berugótengelyre az o gyűrűnek, csak az blokkhúzással jár, ugyanis a berugótengely csak úgy jön ki. Csak azért én meg nem húznék szét, egy egyébként hibátlan motort.
Egyébként meg kerülni kell a baloldalra döntést, (oldaltámasz) és akkor nincs különösebb probléma vele.
Vagy pedig szétszeded, fogod a váltócsőtengelyt, kitakarítod, lezsírtalanítod, a berugótengelyen meghagyod a vékony olajfilm réteget, és a csőtengelyt belülről bekened valami olajálló pasztával, és összerakod. Megvárod míg megköt, feltöltöd olajjal, örülsz. :)
Tudna valaki segíteni abban, hogy S50-es blokk esetén a berugótengely és rácsúszó váltótengely közé milyen tömítést tegyek? Mert úgy hallottam, hogy a 2 tengely között gyárilag van egy "O" gumigyűrű, ami a váltóolaj szivárgását hivatott megfékezni, nekem viszont nem volt ilyen tömítőgyűrűm, amit meg a boltban kaptam az olyan szinten vastag, hogy a 2 tengelyt egyáltalán nem tudom összenyomni. Ezt lehet valamivel helyettesíteni, vagy próbáljak meg valahogyan 1 gyárit szerezni, mert így folyamatosan csöpög le a váltókaromon keresztül az olaj a cipőmre.
A dekliben lévő szimeringem jó, ott biztosan nem folyik el az olaj.
A simsonbol.hu-n láttam egy olyan km óra kihajtást ami az első kerékről veszi a jelet. Egy ilyen átalakított porvédő dekni az első kerékhez, meg a hozzá való kis kütyük.
Van valakinek valami tapasztalata erről a termékről? Mennyire megbízható és könnyen felszerelhető e az eredeti méretek mellett?
üdv eladó egy babetta jawa 5000ft-ért azért enyi az ára mert a gyújtótekercs cserére szorul. ha érdekel valakit dobjon e-mailt. ugyanitt eladó 1 simson s51-N ugyanúgy gyújtáshibával firssen összerakott blokk, (full generál) mit eltudsz képzelni róla cserléve lett. aszem egy kondenzátor egy trafó és egy megszakító kell bele és megy. van rajta gyújtás kapcsoló, elől zsír új HELLA-lámpa. újj ülléshozatot kapott azonban egy festés rá fé. ára 10 ezer magyar pénz azért enyi mert szeretnék egy nsr-t venni és kell a hely meg a pénzin,és nem árulni akarom hanem eladni. ha érdekel dobj egy e-mailt. Bekeske@citromail.hu. vagy 06303623898
Sziasztok! Szét húztam egy blokkot (S51), mert az egyik csapágy darabokban volt benne. Az a helyzet, hogy a 6000-es és ez ami szétment teljesen. A főtengelyé kicsit szól, de nem rág és egyáltalán nem hangos, de nem olyan mintha új lenne. Az szeretném kérdezni, hogy ilyenkor maradhat a főtengelynél a csapágy? Főtengely szimeringek is még benn vannak, ha marad a csapágy, maradhat a szimering is? Én húztam szét először, minden teljesen gyári belül, ezért kérdezem meg tőletek.
Ha fejlesztették volna.... A trabantal ugyan ez ha fejlesztették volna nem lett volna wv golf akkor trabant golf lett volna... De nem engedték a gyártás jó pár típusnál...
Ez így van. Nem lehet mindenki kezét fogni meg mindenkinek megmondani miért nem jó amit megvesz. Az biztos mindent alaposan meg kell vizsgálni meg még kicsit meg is bontani vétel előtt belenézni a belébe is kicsit. Mert haverom esetéből tanulva egy hegesztett lendkerék nem a legbiztonságosabb főleg ha csak össze van pöttyintve CO-val. Meg a kuplungot is érdemes megnézni ott minden oké-e? Kerekekben a 8 as meg hasonló dolgok főtengely vége mennyire van szétverve hiányzik e a mentből. Sajnos azt nem látjuk hogy a csapágyba elforog e a főtengely de esetleg megrángathatjuk a hézagolás végett. Sajnos Sok az összevissza ütött vágott blokk de ezeket valaki megnézi akkor már annyira szart talán nem vehet. Én személy szerint a hengert is levetetném tanulva a saját esetemből ,hogy a gyűrűk tuti jók legyenek rajta és ne kopjon félre. nekem ez a véleményem én ezeket nézném vételkor!
Lehet csinálni egy beszúrást a berugótengelyre az o gyűrűnek, csak az blokkhúzással jár, ugyanis a berugótengely csak úgy jön ki. Csak azért én meg nem húznék szét, egy egyébként hibátlan motort.
Egyébként meg kerülni kell a baloldalra döntést, (oldaltámasz) és akkor nincs különösebb probléma vele.
Vagy pedig szétszeded, fogod a váltócsőtengelyt, kitakarítod, lezsírtalanítod, a berugótengelyen meghagyod a vékony olajfilm réteget, és a csőtengelyt belülről bekened valami olajálló pasztával, és összerakod. Megvárod míg megköt, feltöltöd olajjal, örülsz. :)
O gyűrű csak az s51-es (m531) blokkokban van.
Tudna valaki segíteni abban, hogy S50-es blokk esetén a berugótengely és rácsúszó váltótengely közé milyen tömítést tegyek? Mert úgy hallottam, hogy a 2 tengely között gyárilag van egy "O" gumigyűrű, ami a váltóolaj szivárgását hivatott megfékezni, nekem viszont nem volt ilyen tömítőgyűrűm, amit meg a boltban kaptam az olyan szinten vastag, hogy a 2 tengelyt egyáltalán nem tudom összenyomni. Ezt lehet valamivel helyettesíteni, vagy próbáljak meg valahogyan 1 gyárit szerezni, mert így folyamatosan csöpög le a váltókaromon keresztül az olaj a cipőmre.
A dekliben lévő szimeringem jó, ott biztosan nem folyik el az olaj.
A legutolsó s53-asokat ilyennel szerelték. (meg minden normálisabb motornál kerékről jön a kihajtás)
A simsonbol.hu-n láttam egy olyan km óra kihajtást ami az első kerékről veszi a jelet. Egy ilyen átalakított porvédő dekni az első kerékhez, meg a hozzá való kis kütyük.
Van valakinek valami tapasztalata erről a termékről? Mennyire megbízható és könnyen felszerelhető e az eredeti méretek mellett?
E-mail.bekeske@citromail.hu
Tel:. 06303623898