Mindenki maga dönti el, hogy a pénzét mire, milyen szarra dobja oda!
Ha esze van akkor nem teszi! Na de mindenki mellé nem lehet gazdasági tanácsadót tenni, aki visszatartaná a buta döntésektől.
nekem a bmw-ből a régi boxerek tetszenek, meg a régi usa rendőrmotorok
mondjuk használatra egyik sem kellene de tetszik, motoros felvonulásokon szoktam őket nézegetni
amúgy ha valakinek van JÓ ÁLLAPOTÚ első teleszkópszára (vagy akár kompletten) budapesten vagy kiskőrös környékén akkor ne tartsa magában
esetleg bp-kiskőrös közti vasútvonalon lévő települése kis szóba jöhetnek
Nemannyira volt az élenjáró, bár a hozzá tartozó oldlakocsi az ténylegesen a legszebb oldalkocsik egyike amit valaha gyártottak.
Az a bmw vagy mi amiról kopizáták a 4t simsont, az eredetileg jóval korábbi, asszem háború előtti vagy alatti tipus, volt belőle 175ös is az eredeti márkától.
A zéger a váltódobon például nyilvánaló gépészeti tévedés, sokkal biztonségosabban meg lehet oldani csavarral, semmi nem indokolja a zégert, csavarral még csak nem is sokkal bonyolultabb.
na igen de ha fejlesztették volna akkor az is szép lehetett volna....
amúgy pár héttel ezelőttig azt sem tudtam hogy ilyen létezett, de meglepődtem amikor megláttam a blokkot és a kardánt.......
bár nekem viccesnek tűnt a nagy hengerfej, és a csupa kerekített vonalak, de attól még akkoriban szerintem nagyon élenjáró dolog lehetett
A háborű alatt a simson gyár mint eredetileg is, fegyvereket gyártott.
A ruszki bevonulás után, kerestek a gyárnak civil tevékenységi kört, így lett az oroszokkal közös válallat először, ezért lett AVO-SIMSON néven motorkerékpár gyár.
Mivel nyilván nem lehet a semmiből tervek és fejlesztés néljkül máról holnapra motorgyárat elindítani, kellett egy kiindulás alap.
Az votl az eredetileg német asszem BMW 250es egyhengeres.
Mire a gyárat összerakták, mire renesen alindult az oroszok már ki is zsálltak, és mard a simson név, lett fejlesztés, és hagyták a már akkor is elavult négyüteműt.
Az MZ zshopaui gyára meg teljesne más káposzta, nagyon sok köze nincsen a simson gyárhoz, kb annyi mint a csepel műbeknek a danuvia szerszámgépgyérhoz.
Én értelek. De valljuk be őszintén ha már itt tartunk ,hogy azért az AWO nem volt egy olyan gyönyörű motor az MZ jóval szebb megjelenésű. Ezért lett favorit meg szerintem az ár miatt. Volt 70 es gyári enduró is olyan áron mint a 125 ETZ MZ ezért nem tett belőle több mint pár ezer,
Ha esze van akkor nem teszi! Na de mindenki mellé nem lehet gazdasági tanácsadót tenni, aki visszatartaná a buta döntésektől.
De sajnos ez van, a népszerű motorok ára irreálisan magas.
Az a vicc az egészben, hogy pont mi, akik iygekszünk életbentartani a márkát, pont mi verük fel az árakat.
A 90es évek közepén a simsonok ára szépen ment lefelé, most meg egy jó 10 éve lassan kúszik felfelé.
mondjukahogy nézegettem nagyon el van szállva a nép az árképzéssel
Nekem az ilyesmi motor nem sokat ér, mert sem nem gyári, sem nem speciál, oylan összerakott motor, ami uygen csini de tizenkettő egytucat.
Én egy nagyon max50 rugónál biztosan nem adnék többet érte, de a piacon nyilván sokkal többért el lehet adni.
Talán egy 70 környékét adnak érte, talán többet is.
Irreálisak a simson árak, nemrég 130 ért ment el egy olyan motor amiért én a felét sem adtam volna.
ilyen 24 órás pusztai tekergéshez ideális lenne
[16397]-es hozzászólásomról vélemény? Csak őszintén, minden kritikát szívesen fogadok.
nekem a bmw-ből a régi boxerek tetszenek, meg a régi usa rendőrmotorok
mondjuk használatra egyik sem kellene de tetszik, motoros felvonulásokon szoktam őket nézegetni
esetleg bp-kiskőrös közti vasútvonalon lévő települése kis szóba jöhetnek
Az a bmw vagy mi amiról kopizáták a 4t simsont, az eredetileg jóval korábbi, asszem háború előtti vagy alatti tipus, volt belőle 175ös is az eredeti márkától.
Beütöttem hogy bmw 250 és elsőre ez jött ki.
Az azonosság nyilvánvaló.
http://christopherfountain.fil...
A zéger a váltódobon például nyilvánaló gépészeti tévedés, sokkal biztonségosabban meg lehet oldani csavarral, semmi nem indokolja a zégert, csavarral még csak nem is sokkal bonyolultabb.
amúgy pár héttel ezelőttig azt sem tudtam hogy ilyen létezett, de meglepődtem amikor megláttam a blokkot és a kardánt.......
bár nekem viccesnek tűnt a nagy hengerfej, és a csupa kerekített vonalak, de attól még akkoriban szerintem nagyon élenjáró dolog lehetett
A háborű alatt a simson gyár mint eredetileg is, fegyvereket gyártott.
A ruszki bevonulás után, kerestek a gyárnak civil tevékenységi kört, így lett az oroszokkal közös válallat először, ezért lett AVO-SIMSON néven motorkerékpár gyár.
Mivel nyilván nem lehet a semmiből tervek és fejlesztés néljkül máról holnapra motorgyárat elindítani, kellett egy kiindulás alap.
Az votl az eredetileg német asszem BMW 250es egyhengeres.
Mire a gyárat összerakták, mire renesen alindult az oroszok már ki is zsálltak, és mard a simson név, lett fejlesztés, és hagyták a már akkor is elavult négyüteműt.
Az MZ zshopaui gyára meg teljesne más káposzta, nagyon sok köze nincsen a simson gyárhoz, kb annyi mint a csepel műbeknek a danuvia szerszámgépgyérhoz.
még egyszer köszi aki ajánlotta a pesti boltot (agyam szita már elfelejtettem ki volt )
elgondolkodtál azon hogy hatvanvalahányban volt 4t simson kardán hajtással, és mégis az mz/etz lett a favorit ndk nagymotor?
ezt az oldalt nekem csinátla valaki mingyá megzaklatom, hogy bejöjöjn egyből
Kics apró de hazsnos dolgok.