Oké köszönöm szépen. Akkor kicsit agresszívebben húzom a gázt gyorsításnál gyorsan felrakom 4.be és utána szoktam húzni neki mindig így csinálom. Hallottam olyat hogy valaki 0,25 re fúrt hengereket akkor ez hülyeség?
Ezen gyári b-s kipu van. mondjuk ezt én raktam össze egy másikból meg még egy másikból meg perforált csőből. Szóval nem tudom hova is kell tulajdonképen belerakni a konfúzort.
Amúgy egy ilyen 70 es almot hengert meddig kell járatni? Amúgy ez 0,04 es illesztéssel lett fúrva nem tudom ez mennyit számít vagy ennek ennyinek kell-e lennie. És MZA dugó meg a hozzávaló motyók vannak bele rakva a motorba a csapszeg zégéerek meg gyűrűk. De nagyon jó zajmentes még magasabb fordulaton is ahol eddig már zakatolt. Eddig max 40 ig húztam neki. Max meddig lehet neki húzni? 1:30 assal járatom.
Így van az egy 1 milliméteres falvastagságú kúpos csőszerű valami lenne. De adtam neki egy simson lendkerék közepet mert mondta hogy vigyek neki azt mondta a 2 ből csinál valamit de nem igazán mondta el részletesen hogyan csinálja de azt mondta jó lesz. Azt lehet egyszerűen beidegesedik és beleszegecseli a simson lendkerék közepét :D kitudja mi lesz. Az alaplapnak meg rajzolgattam méregetés után egy közdarabot nem tudom mennyire lesz jó de bakelitből lesz mert elfogyott a traktor dugó :) meg az ki se adta volna szerintem. Nekem hasonló az az elképzelésem ehhez: http://www.sportmotor.hu/motor...
Alapból az volna aleg szakszerűbb, ha lefúrná az agyat, és újragyártaná simson kúppal.
De nem ezt fogja, mert ezt magamnak sem csinálnám meg 15 rugó alatt mert elég macerás.
Csinál bele egy közdarabot(emlékeim szerint gyakorlatilag egy 1mm-es "lemez"
Köszönöm elvittem esztergályoshoz a motyót. Amúgy nem tudnál egy közdarab vázlatot szerezni hogy ők milyet csináltak vagy csináltattak hozzá? Egyéb iránt megnyugtatott az esztergályos hogy fainul meg fogja csinálni a lendkereket bár azt nem mondta mit csinál vele.:)
Köszönöm. Eléggé rácsúszik a főtengőre egy kúpbetéttel megoldható lenne. (ha ez így életképes?) A közdarabbal amit tervezgettem hozzá azzal a deklit kéne kimetélni. Ez jobb lenne mint a simson mexa? Szerinted?
Hőmérőt árulnak egy csomó helyen, igen hasznos.
Pl a Conrad shopban is, elemmel megy.
(ha durva afelület mégtöbb)
Ez normál illesztés, a gyárban is 0,03-0,04 re illesztették
Normál "rezósáv" nem túlforgatás, nem teligázas gyorsítás (először)
Ahogy járódik lehet érezni, meg látni a hőmérőn.
A túl kis fordulat talán még ártalmasabb is mint ha üvegelnéd.
2500 alá nem illene ejteni amúgysem.
Gyárias motort 3-5 ezer között kellene bejáratni, kb ahoy leírtam, hogy amikor már nem melegszik el, akkor megfutttni kicsit.
(például a simsonsosk.hu oldalon:) abban van néhány utalás, hogy mi a kotta.
Kb az aléyneg, hogy rezósávban kell tartani, és figyelni mennyire melegszik.
De nem ezt fogja, mert ezt magamnak sem csinálnám meg 15 rugó alatt mert elég macerás.
Csinál bele egy közdarabot(emlékeim szerint gyakorlatilag egy 1mm-es "lemez"
Pont a közkúp volt a probléma, állandóan elforgott a lendkerk.
Amásik motoron meg nem, az hibátlaulmegy régóta.
egyéb problémái em ismeretek, stabil szerkezet.
Oylan 50-60 watt körüli 12voltos, rendkívül egyszerű bárhol kapható tiri és fesszabályzó van hozzá 3 rugó körül /döbö.
De én nem vágnám ki a motorházat, annyira nem jüó.