Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm-köszönöm. Hát most már olyan 4 körül váltok.
sok türelemmel be leht járatni akár 1 századra illesztett dugót is, csak nem sok értelme van.
Minden fokozatban lehetőelg 3 5 ezer között legyen.

Hőmérőt árulnak egy csomó helyen, igen hasznos.

Pl a Conrad shopban is, elemmel megy.
Hát hőmérőm az nincs:(
Oké köszönöm szépen. Akkor kicsit agresszívebben húzom a gázt gyorsításnál gyorsan felrakom 4.be és utána szoktam húzni neki mindig így csinálom. Hallottam olyat hogy valaki 0,25 re fúrt hengereket akkor ez hülyeség?
4század illesztés mire bejródik 5felett lesz.
(ha durva afelület mégtöbb)

Ez normál illesztés, a gyárban is 0,03-0,04 re illesztették
Ha TÚL alacsony fordulaton, azzal nem.

Normál "rezósáv" nem túlforgatás, nem teligázas gyorsítás (először)
Ahogy járódik lehet érezni, meg látni a hőmérőn.
Jah és 1:30 as keverékkel használom. De annyira jó csöndes. Azt mondták ezzel a 0,04 es illesztéssel kevesebbet kell járatni nem tudom igaz e.
Én azt hittem jó teszek ha alacsony fordulaton járatom.
Bakker, nem dízelmotor van benne:)

A túl kis fordulat talán még ártalmasabb is mint ha üvegelnéd.

2500 alá nem illene ejteni amúgysem.
Értem. Köszönöm. Hát én eddig kb olyan 1500-2000 között használtam. Alig járt alattam a gép:)
A simson saját gyári csöve is egy rezó csk széthúzott karakterű.

Gyárias motort 3-5 ezer között kellene bejáratni, kb ahoy leírtam, hogy amikor már nem melegszik el, akkor megfutttni kicsit.
Ezen gyári b-s kipu van. mondjuk ezt én raktam össze egy másikból meg még egy másikból meg perforált csőből. Szóval nem tudom hova is kell tulajdonképen belerakni a konfúzort.
Van egy bejáratós cikkem(valahol a neten:)
(például a simsonsosk.hu oldalon:) abban van néhány utalás, hogy mi a kotta.

Kb az aléyneg, hogy rezósávban kell tartani, és figyelni mennyire melegszik.
Amúgy egy ilyen 70 es almot hengert meddig kell járatni? Amúgy ez 0,04 es illesztéssel lett fúrva nem tudom ez mennyit számít vagy ennek ennyinek kell-e lennie. És MZA dugó meg a hozzávaló motyók vannak bele rakva a motorba a csapszeg zégéerek meg gyűrűk. De nagyon jó zajmentes még magasabb fordulaton is ahol eddig már zakatolt. Eddig max 40 ig húztam neki. Max meddig lehet neki húzni? 1:30 assal járatom.
Ennek örülök.
Így van az egy 1 milliméteres falvastagságú kúpos csőszerű valami lenne. De adtam neki egy simson lendkerék közepet mert mondta hogy vigyek neki azt mondta a 2 ből csinál valamit de nem igazán mondta el részletesen hogyan csinálja de azt mondta jó lesz. Azt lehet egyszerűen beidegesedik és beleszegecseli a simson lendkerék közepét :D kitudja mi lesz. Az alaplapnak meg rajzolgattam méregetés után egy közdarabot nem tudom mennyire lesz jó de bakelitből lesz mert elfogyott a traktor dugó :) meg az ki se adta volna szerintem. Nekem hasonló az az elképzelésem ehhez: http://www.sportmotor.hu/motor...
nekünk a jogban jól működik
Alapból az volna aleg szakszerűbb, ha lefúrná az agyat, és újragyártaná simson kúppal.
De nem ezt fogja, mert ezt magamnak sem csinálnám meg 15 rugó alatt mert elég macerás.

Csinál bele egy közdarabot(emlékeim szerint gyakorlatilag egy 1mm-es "lemez"
Köszönöm elvittem esztergályoshoz a motyót. Amúgy nem tudnál egy közdarab vázlatot szerezni hogy ők milyet csináltak vagy csináltattak hozzá? Egyéb iránt megnyugtatott az esztergályos hogy fainul meg fogja csinálni a lendkereket bár azt nem mondta mit csinál vele.:)
Két ismerősömnek volt iylen, az egyoknek hibátlanul megy sok éve, a másiknak csak baja volt vele.

Pont a közkúp volt a probléma, állandóan elforgott a lendkerk.
Amásik motoron meg nem, az hibátlaulmegy régóta.

egyéb problémái em ismeretek, stabil szerkezet.
Már volt és elég fostos volt. Nem nagyon vált be az a technics.
Akkor már inkább Simson tiris és akkor nem kell farigcsálni. Beállítod és jó.
Köszönöm. Eléggé rácsúszik a főtengőre egy kúpbetéttel megoldható lenne. (ha ez így életképes?) A közdarabbal amit tervezgettem hozzá azzal a deklit kéne kimetélni. Ez jobb lenne mint a simson mexa? Szerinted?
Pipi gyújtás, csaknem stimmel a kúpja, és nem fér el a dekli alatt a jeladó...

Oylan 50-60 watt körüli 12voltos, rendkívül egyszerű bárhol kapható tiri és fesszabályzó van hozzá 3 rugó körül /döbö.

De én nem vágnám ki a motorházat, annyira nem jüó.