Gondoltam egyet és levettem az alsó gyűrűt a 70 es hengeremben lévő dugóról most már nem csörög mikor jól kihuzatom sebességekbe.
Ez mitől lehet a két gyűrű teljesen egyforma és új relatív kb 80 kilométer van bennük de a henger igen igen hordós nagy válla nincs de elég hordós mert az előző gazdája nem belevaló gyűrűkkel használta. Miért van hogy most nem csörög? Ciripelés most is van de alig valami.
Jól néz ki,amiket írtál hogy mi van benne szerintem 90-et el lehet érte kérni simán,felénk 60-70-ért adják az olyat ami hát,nem épp szalon állapotu,de ez csak az én véleményem :)
Sziasztok! Érdeklődés képpen felrakom, hogy szerintetek mennyit ér a motorom? Mennyiért lenne érdemes meghirdetni?
Adatok:
70/4-es nyomatékos almot henger kb. 1000km-el
70-es almot hengerfej
70-es kuplung
Új Amal 19T karburátor (ez a képen még nincs rajt)
megszakítós gyújtás
gyári 4 sebességes
Jó lánc, lánckerékkel
Majdnem új gumikkal, új fékbetétekkel.
Kinézete a képen látszik, nem gyári állapotú, de ez van!
Üdv,az uraknak ! :)
Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet annak az oka hogy a simom (60/4f vrezo babszi) vagyis inkább a simomom a gyújtás hidegen illetve még mikor már kezd melegedni a technika alattam pöpecül kiforog üresben és terhelés alatt 4. fokozatban is,na amint bemelegszik,vagy már inkább túlmelegszik ami nem sok idő sajna :( kihagy,nem forog ki rendesen se terhelés alatt se üresben sem,olyan mint ami leszabályoz,de csak akkor mikor már forró minden rajta.
Illetve egy dolgot akarnék még tisztázni mert egyesek nem hiszik el nekem a baráti körömben hogy ha megcsinálom vizesre a cuccot,termoszifonos elven cirkulálni fog a víz,nem kell bele semmi féle vízpumpa,mondtam én nekik a központi fűtést példának de nem veszi be a buksiuk,na majd írjon aki tud valami okosat nekem mondani.
Köszönöm előre is !
Eladó sorba került az egyik mexám. Képeket kérésre küldök!http://simson.hu/index.php?mit... olvasok Zoli bácsi gondolataiba aki azt gondolja kicsit mucsa de istenem ez van. Az ár irányár! De nem minden árom eladó!.
Amikor megvettem a mocit, 30éves volt. Kénytelen voltam furcsa dolgokat állítani rajta,mert kitudja mily' gazdái voltak előtte. Sajna csak erre volt zsetonom. Pl. 0.2 mm a gyertya hézag,igy viszont megy,hidegen melegen. Meg az előbb említett súber reszelés. 2 liter körül eszik, 75 körül van a vége,16-os
lánckerékkel. Kicsit csörög, kicsit zörög,de az enyém!
Értelek,csak nem láttad hogyan nézett ki amikor megvettem :)
De nyugodtan oltsál,Te bizonyára sosem estél el a motoroddal és sosem vágtad egy kerékre,csakis én lehetek ilyen barom,bár nem én töltöm fel az olyan videók tömkelegét ahol szerencsétlen simsonokat a szó szoros értelmében megölik..(és itt nem rád gondoltam,hanem,hogy vannak ilyen emberek is,de én nem ide tartozok)
Bizsonáyra eddig csak mucsai kontárok által szétbarmolt szerencsétlen bontószökevényekkel találkoztál.
Normál állapotban nem csörög, rendesen indul, megbízható.
Talán keress rá a 60ezer kilométer bontatlan blokkal című írásra.
az enyémnek most 23 éves korában romlott el a harmadik gyári alkatrésze.
első: lánc 12 éves korában (akkor járt 18 ezernél)
Második:pipa 21 éves korában (40ezer felett járt)
Harmadik: gyújtásjeladó 23 éves korában 58 ezernél
És nem én vagyok az egyedüli, vagy a kolléga a 60ezres blokkjával, normális karbantartás mellett ennyit kellene elmenniük.
A hibákat rendszerint nem az elhazsnálódás, hanem a felhasználók hozzá nem értése a karbantartás szakszerűtlen mivolta, vagy elmaradása okozza rendszerint.
Hm nem tudom,hogy vagytok vele,de szerintem a simsonnak az a filingje,hogy néha baszik beindulni,be kell tolni,és nincs alapjárat,a világítása N es esetén szarabb mint egy teamécsesnek,a blokk pedig teljesen új korában is csörgedezik picikét.Én így szeretem abszolút nem hiányzik az alapjárat sem
a súberen van egy bevágás alul. A másik (henger felöli) oldalra is reszelj bevágást,mindjárt lesz alapjárat és a levegőállító csavart is becsavarhatod. Nekem így pöpec. De mindig csak keveset reszelj és próbálj!
hát én azt jól széjjel kúrtam :) Nem para eddig sem volt sosem alapjárat,már megszoktam évek sokasága alatt :) Am az "alapjárati üzemanyag-levegő keverék állító csavarnak" ugye teljes behajtás és vissza 2-2,5 fordulat az alap beállítása,a nagykönyv szerint,no nekem úgy sosem volt jó,mindig erőtlen volt,másképpen beállítva,fülre,úgy pedig repített kifelé a nagy hegyen 3.ba is.
Illetve ha azt tekered kifelé nő a fordulat,de ha 1 ponton tul tekered akkor le esik,na nekem ez sem volt sosem elég ez a fordulat:S
Ez van,de am nem is érdekel már a jó öreg sámson,az már csak boltba járós motor,eladó csak errefelé nem nagyon viszik..Már ott a Derbim,és a drága gyöngyszemem sokat pihen:S
Amiről bezsélsz, az N3-as karburátor, azon a ledugüzott(amit kiszedtél) a keverékcsavar, a máésik ami függőlegesen áll, az volna az alapjárati MENNYISÉG csavar, vagyis a "fordultatszám" szabályozó csvar.
A függőleges csavar az elapjárati levegőcsatornát szabályozza, és ezzel a mennyiséget, mert ez akarbi oylan, hogy az alapjárai elvegő NEM a suber felemelésével kerül a szívócsőbe, , hanem azon a csatornán ,amit a függőleges csavar zár.
A másik, a ledugózott, az egy kúpos keverékállító csavar, az állítja be az alapjárati benzin-levegő keverék ARÁNYÁT.
2 féléről tudok.
1. amin a suberház mellett nem vízszintesen lévő csavar,ezzel állítod be az alapjáratot.
2. ami nekem is van..1db függőleges csavar van ,amin az üzemanyag-levegő keveréket állítod be,de nem az alapjáratot.
Ez mitől lehet a két gyűrű teljesen egyforma és új relatív kb 80 kilométer van bennük de a henger igen igen hordós nagy válla nincs de elég hordós mert az előző gazdája nem belevaló gyűrűkkel használta. Miért van hogy most nem csörög? Ciripelés most is van de alig valami.
Adatok:
70/4-es nyomatékos almot henger kb. 1000km-el
70-es almot hengerfej
70-es kuplung
Új Amal 19T karburátor (ez a képen még nincs rajt)
megszakítós gyújtás
gyári 4 sebességes
Jó lánc, lánckerékkel
Majdnem új gumikkal, új fékbetétekkel.
Kinézete a képen látszik, nem gyári állapotú, de ez van!
Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet annak az oka hogy a simom (60/4f vrezo babszi) vagyis inkább a simomom a gyújtás hidegen illetve még mikor már kezd melegedni a technika alattam pöpecül kiforog üresben és terhelés alatt 4. fokozatban is,na amint bemelegszik,vagy már inkább túlmelegszik ami nem sok idő sajna :( kihagy,nem forog ki rendesen se terhelés alatt se üresben sem,olyan mint ami leszabályoz,de csak akkor mikor már forró minden rajta.
Illetve egy dolgot akarnék még tisztázni mert egyesek nem hiszik el nekem a baráti körömben hogy ha megcsinálom vizesre a cuccot,termoszifonos elven cirkulálni fog a víz,nem kell bele semmi féle vízpumpa,mondtam én nekik a központi fűtést példának de nem veszi be a buksiuk,na majd írjon aki tud valami okosat nekem mondani.
Köszönöm előre is !
ez majd kiderül ha be lessz építve,ha neked jó 1500-at adok érte.
Többet nem merek adni érte mert nem biztos hogy jó
lánckerékkel. Kicsit csörög, kicsit zörög,de az enyém!
De nyugodtan oltsál,Te bizonyára sosem estél el a motoroddal és sosem vágtad egy kerékre,csakis én lehetek ilyen barom,bár nem én töltöm fel az olyan videók tömkelegét ahol szerencsétlen simsonokat a szó szoros értelmében megölik..(és itt nem rád gondoltam,hanem,hogy vannak ilyen emberek is,de én nem ide tartozok)
Normál állapotban nem csörög, rendesen indul, megbízható.
Talán keress rá a 60ezer kilométer bontatlan blokkal című írásra.
az enyémnek most 23 éves korában romlott el a harmadik gyári alkatrésze.
első: lánc 12 éves korában (akkor járt 18 ezernél)
Második:pipa 21 éves korában (40ezer felett járt)
Harmadik: gyújtásjeladó 23 éves korában 58 ezernél
És nem én vagyok az egyedüli, vagy a kolléga a 60ezres blokkjával, normális karbantartás mellett ennyit kellene elmenniük.
A hibákat rendszerint nem az elhazsnálódás, hanem a felhasználók hozzá nem értése a karbantartás szakszerűtlen mivolta, vagy elmaradása okozza rendszerint.
Annak a karbinak az a LÉNYEGE hogy alapjáraton a suber tökr zárva van, és a fő rendszer nem dolgozik.
Illetve ha azt tekered kifelé nő a fordulat,de ha 1 ponton tul tekered akkor le esik,na nekem ez sem volt sosem elég ez a fordulat:S
Ez van,de am nem is érdekel már a jó öreg sámson,az már csak boltba járós motor,eladó csak errefelé nem nagyon viszik..Már ott a Derbim,és a drága gyöngyszemem sokat pihen:S
A függőleges csavar az elapjárati levegőcsatornát szabályozza, és ezzel a mennyiséget, mert ez akarbi oylan, hogy az alapjárai elvegő NEM a suber felemelésével kerül a szívócsőbe, , hanem azon a csatornán ,amit a függőleges csavar zár.
A másik, a ledugózott, az egy kúpos keverékállító csavar, az állítja be az alapjárati benzin-levegő keverék ARÁNYÁT.
1. amin a suberház mellett nem vízszintesen lévő csavar,ezzel állítod be az alapjáratot.
2. ami nekem is van..1db függőleges csavar van ,amin az üzemanyag-levegő keveréket állítod be,de nem az alapjáratot.
Az alapjrati meg a suberház mellett van.
az egy sorkapocs közösítő ,minden egymással egybenéző sara egybe van kötve azért közösítő simson-é vagy mz -jé
Ahoz nincs lendkeróm ha jól emlékszem!