Hellóka. Van egy 3kj gyújtásom simsonra akarom fel machinálni az érdekelne hogy kell bekötni ill egy kötésrajz hozzá meg hogy hány voltos és hány wattos egy ilyen gyújtás. Raktam róla képet is. Köszönöm a segítséget. Esetleg érdemesnek látjátok vele a kínlódást vagy hagyjam a francba.
brigéciol 2000 vagy mifene az olyan mint a mosogatószer a d3 a gázolajos szerű
blokkot jobb mosni a d3-al
utána feltöltöm fullig és majd kiderül mi lesz, csak addig nem akartam amíg látszik a kiöntött vizeken az olaj nyoma
a "két lemez közül"akkor semmi nem szedi ki a rozsdát!hiába áztatod bármibe,az ott bennemarad!lehet sav hatására átalakul,valamivé,de az ott bennemarad az tuti! ! ! ! !
A simson tank (mint minden másik:) két darabból készül.
Az öszeillesztés, belül vagy egy centit összelóg, az alá nem lehet befújni, továbbá kétlem, hogy a felső lemez a tanknyíláson bedugott szórópisztollyal lehomokolható.
Természetesen, a homokoás jó, egyszerű, gyors módszer (éppen most csináltattam én is két tankot, mert rázogassa benne a csavarokat a kunbéla) de korántsem tökéletes.
ipari homokoló olyan erövel tolja a homokot,hogy a visszapattanó homok, leszedi minden zugból a rozsdát! én olyan helyre hordom,és mindig,mindenhol tiszta,és nem kell savazgatni meg ilyenek.vagy lehet sörétezni is(acél sörét)az még brutálabb!a veterán,(szitává rohadt)tankot pedig homokolás után,spec műgyantával öntik ki!és soha nem rozsdál be többet.(lehet festeni is,pl mint a marmonkannák belsejét,bár azt nem tom,az milyen festék! )
Igen rozsdátlanítottm már így elsőre szinte reménytelen tankot.
Az indok a szinte hibátlan gyári fényezés és matrica volt.
(megállt, és kitettk a motrot az esőre úgy 10 évere:)
első körben mechanikusan tisztítottam, durvázni tényleg jó a kavics, csavar, vagy a homokszórás.
Utána volt benzin meg brigi.
Brigiből kétféle van, az egyikban szerntem gázolaj van, az nem az fémtiszta felületet, a másik meg de:)
Utána beeöntöttem, és pár óránként meglötyköltem.
Tökéletese kiszedte, csak valami kissé fehéres izé maradt, amit benzinnel kimostam.
A tankot utána alul pár ehylen forrasztani kellett, mert átlukadt a rozsdától:)
(nem a savazás vitte ki, hanem már eleve likas lehetett)
A másik tank meg csak simán rozsdás volt, abban bennefelejtettem a cuccot vagy egy hétre, utána elég fasza lett:)
G∑ЯI[16503] ma 15:22
Ja ezzel végülis csak 5-6x anyiba kerül rozsdátlanítani mint sóskasavval.
Ezen mit olvassak el többször. Látom én a savas dolgot én írtam a rozsda oldót mert szerintem az is jó ha nem olyan hatékony akkor bocsi árba nem tudtam melyik drágább melyik nem. Te eleve nem írtál semmiféle alternatívát a probléma megoldására te egyszerűen azt mondtad hogy hogy az én megoldásom drága. Most írogatod ,hogy ,hogy kell megcsinálni ő is most ezt csinálja illetve csinálta vagy csak akarta. De nem nagyon vált be neki ezért írtam a rozsdaoldót meg a bovdenes dolgot. Te nem értesz engem.
Na akkor olvasd el mégegyszer a hozzászólásom!
De ha szeretnéd akkor: többszörösen elhangzott a sóskasav(oxálsav) fél kilót egy tank vízben feloldasz, beleöntöd, másnap kiöntöd belőle! (lehetőleg ne a fűre:)) Előtte jó ha ki van szárítva, olajmentes, én tiszta benzinnel átmostam előtte 2x-3x, aztán kb 2 hétig száradt (mert sose volt időm:)), az eredmény tökéletes lett.
a rozsdamaró nem szedi ki a rozsdát, hanem valamit tesz vele
jó lesz ez az oxálsav, csak ki kell előtte takarítani
azt hiszem veszek fél kiló lemezcsavart aztán avval kisikálom
régebben is avval csináltam, ki is jött egy maréknyi, mondjuk fele tuti benne maradt
De hallottam olyat is aki bovdent fogott fúróba a végét kibontotta és azzal operálta ki a rozsdát nem tudom sikerrel járt e de ez is egy lehetséges megoldás érdemes megpróbálni ha van rossz kuplung vagy első fék bovdened.
Rázni azért kell néha, mert jobban dolgozik, ha lemosódik a felület.
brigéciol 2000 vagy mifene az olyan mint a mosogatószer a d3 a gázolajos szerű
blokkot jobb mosni a d3-al
utána feltöltöm fullig és majd kiderül mi lesz, csak addig nem akartam amíg látszik a kiöntött vizeken az olaj nyoma
60g/liter elég, vagy csináljam dúsabbra?
Az a módszer lényege, hogy csak az egyik alkatrészt pucolod fémtisztára, a máikat hagyod olajosan, de azért tisztán.
Akkor em ragad a paszta csak a tiszta felületre.
Így gyakorlatilag gyártottál bele "O gyűrűt"
A simson tank (mint minden másik:) két darabból készül.
Az öszeillesztés, belül vagy egy centit összelóg, az alá nem lehet befújni, továbbá kétlem, hogy a felső lemez a tanknyíláson bedugott szórópisztollyal lehomokolható.
Természetesen, a homokoás jó, egyszerű, gyors módszer (éppen most csináltattam én is két tankot, mert rázogassa benne a csavarokat a kunbéla) de korántsem tökéletes.
Kissé hasonló látvány, ha a karbuálás kb jó, de alul rettentően sok.
ezt pl 10-20 -szal nagyobb alapjárati fuvival lehet elérni:)
Az indok a szinte hibátlan gyári fényezés és matrica volt.
(megállt, és kitettk a motrot az esőre úgy 10 évere:)
első körben mechanikusan tisztítottam, durvázni tényleg jó a kavics, csavar, vagy a homokszórás.
Utána volt benzin meg brigi.
Brigiből kétféle van, az egyikban szerntem gázolaj van, az nem az fémtiszta felületet, a másik meg de:)
Utána beeöntöttem, és pár óránként meglötyköltem.
Tökéletese kiszedte, csak valami kissé fehéres izé maradt, amit benzinnel kimostam.
A tankot utána alul pár ehylen forrasztani kellett, mert átlukadt a rozsdától:)
(nem a savazás vitte ki, hanem már eleve likas lehetett)
A másik tank meg csak simán rozsdás volt, abban bennefelejtettem a cuccot vagy egy hétre, utána elég fasza lett:)
gabor8181@freemail.hu írj bátran megegyezünk--
postai utánvét is megoldható--kb 1690 ft plusz költség-
Ja ezzel végülis csak 5-6x anyiba kerül rozsdátlanítani mint sóskasavval.
Ezen mit olvassak el többször. Látom én a savas dolgot én írtam a rozsda oldót mert szerintem az is jó ha nem olyan hatékony akkor bocsi árba nem tudtam melyik drágább melyik nem. Te eleve nem írtál semmiféle alternatívát a probléma megoldására te egyszerűen azt mondtad hogy hogy az én megoldásom drága. Most írogatod ,hogy ,hogy kell megcsinálni ő is most ezt csinálja illetve csinálta vagy csak akarta. De nem nagyon vált be neki ezért írtam a rozsdaoldót meg a bovdenes dolgot. Te nem értesz engem.
De ha szeretnéd akkor: többszörösen elhangzott a sóskasav(oxálsav) fél kilót egy tank vízben feloldasz, beleöntöd, másnap kiöntöd belőle! (lehetőleg ne a fűre:)) Előtte jó ha ki van szárítva, olajmentes, én tiszta benzinnel átmostam előtte 2x-3x, aztán kb 2 hétig száradt (mert sose volt időm:)), az eredmény tökéletes lett.
jó lesz ez az oxálsav, csak ki kell előtte takarítani
azt hiszem veszek fél kiló lemezcsavart aztán avval kisikálom
régebben is avval csináltam, ki is jött egy maréknyi, mondjuk fele tuti benne maradt