Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor belelöttyintem nyugodt szívvel, köszi szépen Gondolom rövid távon sok különbség nem jön ki a különböző olajok között, itt most a kenőképességre, meg ilyenekre gondolok. Mondjuk a blokk amibe megy, szerintem a halál kapujában van
Nincsenek itt terhelések...

Kb a kuplunghoz kell olajat választnai, hogy ne tapassza össez, meg ne csússzon meg tőle.

egyszer perverzióból vettem 0w60as olajat, egyrészt drága volt, másrészt kurvára értelmetlen:)

Nagyon vékony olajjal melegn már sipitozhatbnaka csapágyak-fogasok, de mondom, nem kell túlragozni, a kuplung jó legyen:)

Van aki ATF olajat használ eredményesen.
Akkor lényegében mindegy, csak ne legyen 60asnál vastagabb?:) Mert van itthon 20w50 olaj, 4t motorba való, normál motorolaj, csak éppen a levegős 650es egyhengeres forralja, és van kimaradva belőle annyi, amennyi elég lenne
Nem kell bele iylan vastag olaj.

A versenyzők versenyolajjal küldik.
(teszkó gazdaságos legolcsóbb 10w40:)

Én meg Mol turbodiesellel (20w50)mert nálunk a kúton az a legolcsóbb:)

Nadszóval, a vastag oaljtól nem emel ki a kuplung, de legalább csúszik is:)

Lehet kapni 80w90-esnél vkonyabb hajtóműolajat, kétté motorhoz (Pepceolnak pl van) oylan 60asnál ne legyen vastagabb.
Zoli, volt mostanában valamelyik topikban szó olajokról, de nem tudom melyikben, egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban, nagyobb teljesítményű kétütemű motor váltójába mit érdemes öntögetni? Annó én Mz-be, Simsonba ilyet öntögettem, nem volt a kuplunggal gondom, se melegen, se hidegen, viszont most egy nagyobb teljesítményű valamiről lenne szó, és nem tudom, hogy oda is használható lenne-e a cucc.
Oké! Várom! Kíváncsi vagyok!
A váltókar csőtengelye és a berugótengely között van egy o gyűrű, nem kell hozzá blokkot húzni.
helló van egy simson s51esem és csöpög a váltótól az olaj nem szimering nem tömítés a baja hanem valami gumi gyűrű és annak cseréjéhez szét kell húznom a blokkot vagy nem?
Az nem schwalbe-hoz van, meg egyébként sem tartom egy szerencsés megoldásnak.
MZ hátsó sztendere oldalra sismon.hu- n megtalálod
ok értem,
akkor marad a gyári henger, egyenlőre még az alapméretes dugóval, most kezd ciripelni, szóval szerintem még elmegy sokáig
nem nagykéspűsködés ez a részemről, csak nekem egyszeráűen nem éri meg annyiért megcsinálni, mint amennyit egyesek kérnek érte.
kompletten még esetleg érdekelne, de hogy 3 helyről beszerezni a cuccot annyira nem
igazság szerint ez még csak olyan érdeklődés
Fejet csinálok ha szeretnél.
Hengereket nem faragok, mert tele van a net önjelölt mesterekkel akik mindenkinek aláígérnek, az eredmény persze kétes.
Ráadásul igen hamar el is pofátlanodnak és elkezdenek drágulni:)

VAczkó Danit, Papp Mikit, vagy Antit tudom ajánlani.
60as 4 felömlős hengert nem faragsz?
érdekelne egy szett, valami minőségi dugóval hengerfejjel kompletten
nem sürgős, csak érdeklődöm
Zégertelenített váltódobtengely és hasonlók az oldalamon
1-2 nap és lesznek róla friss képek, majd azokból teszek fel
Én megnézném azokat a képeket!
Képzeljétek még éjjel is a motorom alkatrészeit bütykölöm.. most pl. a babetta világító vasmagot tekercselem át 12V- osra meg valamivel nagyobb teljesítményűre Mikre nem képes az unalom
lehet,igen,szedd szét karbidat nézd meg a szintet,van e víz benne,fúvókákat fújd ki levegővel,rakd össze.ha nem jó akkor lehet az is hogy a kuplungod csúszik,nbekem pl fullad mikor berakom 1be,lehet kopás van,tudja faszom
Az mitől lehet hogy menet közben megy rendesen a motor de amikor lassítok és ahogy rakom egyesbe vissza elkezd lehörögni. Kap egy kis gázt meg kiengedem a kuplungot utána egyből megy szépen tovább. Ugyanezt csinálja még ha megállok és egyesbe van a motor. Olyan lehet hogy vizes a benzin mert a legutóbbi tankolás óta csinálja ezt.
helló van egy simson s51 esem és a kipufogójába fojtás helyett szeretnék furulyát bele tenni és ilyet hol vehetek vagy miből csinálhatnék légyszives segíítsetek