Az utángyártott gázbovden háza rövid,én a gázkar alá raktam be 1 fék/kuplung finom állító csavart és így lett alapjárat,de így meg alig akart beindulni,jó barkácsolást.
helló segítséget szeretnék kérni remélem segítetek van egy simson s51 esem
- és amikor megyek vele mentközben behúzom a kuplungot akkor leáll
-állandóan beköpi a gyertyát
nem lehet alapjáratot beállítani és állandóan lezabál
ezt azóta műveli mióta fel lett újítva a blokk
kérlek titket segítsetek
előre is kössz
Szia nekem van egy simsonom ami már 1 ideje eladó,csak a helyet foglalja,másik motort vettem,vannak hibái is természetesen,adatlapomon ott a hirdetés,de azóta változott ez az.
Fb ot minden nap nézem,7végén eléggé elfoglalt leszek,aztán jövő7en délelőttös leszek,de csinálom közben a másik motort,írj fb ra esetleg egy üzit,mert már azon gondolkoztam,h letolom mocis boltba
Sziasztok---a kép csak illusztráció majd rakok fel másikat is az enyémről a napokban de simsonhoz nem kell valakinek olcsón iylen felni tárcsával stb-tuningolni,?
olcsón megszámíttok bármit a mociról--tuning telók a simóéhoz képest--kormány stb fékmunkahenger--1-2 ft ami kell-- hétvégéne rakom a képeket--
esetleg vizes szimóhoz vízhűttő olcsón--stb stb ami csak eszedbe jut--tuning kipuff--
30 605 6883
250es szimónak hová kell tenni a leállítást?
tekercs másik felét testelni?
mondjuk ebben van akku is
sosem láttam ilyent de meg kellene oldani
eddig akkuról ment és úgy le lehetett állítani, most tettek bele gyújtótekercset és azóta nem áll le
Na megvannak a képek:) Akksi befogató elég mucsa szint, mert majd másik lesz benne, és még nem tudni hol kap helyet:) Meg van rajta néhány nem odaillő megoldás, de ilyen lett:) Még nem teljesen végleges, és festve sincs, szóval majdnemhogy félkész állapot:)
Igen ez világos, a rövid táv alatt ezt a kb egy évet értettem:) Már megtöltöttem olajjal, délután indítom, oszt kiderül jó lesz-e, de biztosan. Még egy kérdés, olyan tűgörgős kosárral találkoztál már, aminek a külső mérete 29 belső 25 a szélessége pedig 22? Ilyen duplasoros valami.
akkoriban feszegettük a határokat, ki tudja jobban dönteni
persze földutakon
volt egy jól belátható homokos kereszteződés, hát én ott estem nem egyszer
motor csúszott a szőlősorba én meg fetrengtem a talajon
bár volt úgy hogy csak a motor csúszott ki alólam és maradtam térdelő pozícióban (ezt megcsináltam etz-vel is aszfalton)
ha akkoriban lett volna endúróm szerintem mát a csontjaim java része törve lenne....
Az olaj kenőképessége eléggé másodlagos, tekintve, hogy egy halom fémreszelék kering az olajban, fűszerezve egy kis kuplungporral, szűrő meg uyge nyista:)
Nameg a blokk lezáratlansága miatt illik évente lecserélni az olajat, mert levizesedhet a párától.
1év alatt meg a leg hitványabb olaj is elbír ekkora erőt.
nem adnád el azt a gyújtást kompletten?
tmsbrt6@gmail.com
írj ha eladnád
Tamás