Turbós Schwalbera akarok oldalsztendert tenni. Valakinek van működő kivitele? Képeket találtam a neten, de nem igazán lehet kivenni rajtuk a mechanikát.
sziasztok!érdekel valakit simson s51?most volt a blokja felujitva meg furatva a henger pöc-röf jól megy és olcson adom 35-ért, vagy egy jó x-boxért oda adom vagy ps-ért
gyerekek ha akar venni valaki egy 3 sebis simót Heves megyében,boltban használt simsonok ára alatt az írjon,adok hozzá ezt azt és minden csak megbeszélés kérdése.
Üdv Roy
Hali, van egy 51-es simsonom illetve a blokk kivételével újrafestve kerékcsapágyak, silentek újak, mit lehet ezért elkérni, ha elszeretném adni? Mert sejtelmem sincs és valakit érdekelne.
Néha még ide is felkerül pár gumiégetés, meg csapatás a sárban, meg ilyen apróságok Egy váz hozzám is került, átakarták alakítani központi telósra, sajnos nem csináltam képeket a megoldásokról, de biztosan nem mutatott volna sok újdonságot Neked, meg egy TS elsővilla volt belefaragva féligmeddig, mivel Simson blokkom nem volt kéznél, csak 125ös MZ ts, így az lett belegyógyítva, érdekes egy szerkezet lett:) Ha van rá igény majd teszek fel róla képet
Hát borzasztó, a lendkerék felhúzó anya szétverve, vezetékek mindenhun:) Ma találkoztam egy boltban kapható Simson "karburátorral", a srác panaszkodott hogy akad neki a szivató, Persze h. akadt, mert ahová becsúszik a kis dugattyúja ráhúzáskor, az erősen kúposra sikeredett a gyártás során, és beleékelődött a dugattyú Viszont a Schwalbe elektromos rendszerével nem tudtam sok mindent kezdeni.
Na ma visszatettem a 6v-os Világító tekercset, eredménytelenül, ugyanúgy haloványan világít a 12vos izzóval, akkor gondolom ez a 18Wattos tekercs lehet(csodás ), A világító tekercset testeltem, de nem csinál így se semmit, újraforrasztottam, meg utánanéztem hogy hol lehet még hiba a rendszerben, de semmit nem találtam, nyilván valami olyan dolog lehet, amit én nem veszek észre, pedig kiabál Azt a tekercses diódás cuccot se találtam meg, hacsak nem a töltőelektronika izére gondoltál, mert az bennevan, valakinek útban voltak a vezetékei, és egyszerűbbnek látta levágni őket, mint kitekerni azt a 2 csavart, ami oda felfogja az egészet.
ennyire nem mélyedtem bele........
meg akkoriban semmiféle mérőkém nem volt, forrasztani is a gáztűzhelyen melegítős pákával forrasztottam
csak már akkor voltak ezek hogy a 12v-os izzó jobban világít
nekem meg gyaníthatóan az eredeti tekercs volt benne
Hát pedig ez műkszik, mert Ohm törvény meg lenc, meg ilaenek:)
Viszont, ha megfigyelted, mindíg a 35 wattos, tehát több menetű tekercsről értekeztem.
Abban kisebb terhelésre(nagyobb ellenálatra) jobban fel tud ugrani a fesz.
Van a Simsonhoz 18 wattos villtek is, azzal a többszörös teljesítmnyű 12voltos izzó nyilván nem pislákos sehogy.
ezt értem is így elméletben
gyakorlatban akkor nekem miért nem működött?
12v-os izzóval csak pislákolt
pedig direktbe ment a tekercstől a lámpáig
ki volt kötve minden kacat, töltőtekercs a féklámpát hajtotta világító meg a világítást
és csak a 6v-os izzóval ment
Na holnap akkor ezt megnézem(hátha nem gányolták ki belőle még ezt is:), most már nem megyek le a motorhoz:) Nagyon köszönöm a segítséget Érdekelnek az ilyen elektromos izés dolgok, csak ilyen agyonmagyarázott formában sikerül megértenem
Akkor ezekszerint érdemes visszatennem a 6v-os Világítás tekercset A töltő tekerccsel mit tudok kezdeni, hogy az is működjön? Legalább a féklámpát megtudjam hajtani róla:)
Egy év állás után be akartam röffenteni a 1977-es S50B Simsonomat, sajnos nem jött benzin a csapból, pedig háromnegyedig töltöttem anno :(
Szóval a tank fullra szétrozsdásodott. Mit javasoltok? Érdemes vele tökörészni vagy keressek egy jó állapotú használt tankot?
A karbihoz is kellene tömítésfelújító készlet és a benzincsaphoz is. Hol érdemes venni? Mofa?
Köszi
Üdv,
Zoli
Üdv Roy
Mi a' ?
1-2 év alatt kivégzik a kis sutyók.
ezek a szegény kismotorok szinte biztosan voltak már egy tahó kezében.
meg akkoriban semmiféle mérőkém nem volt, forrasztani is a gáztűzhelyen melegítős pákával forrasztottam
csak már akkor voltak ezek hogy a 12v-os izzó jobban világít
nekem meg gyaníthatóan az eredeti tekercs volt benne
Viszont, ha megfigyelted, mindíg a 35 wattos, tehát több menetű tekercsről értekeztem.
Abban kisebb terhelésre(nagyobb ellenálatra) jobban fel tud ugrani a fesz.
Van a Simsonhoz 18 wattos villtek is, azzal a többszörös teljesítmnyű 12voltos izzó nyilván nem pislákos sehogy.
gyakorlatban akkor nekem miért nem működött?
12v-os izzóval csak pislákolt
pedig direktbe ment a tekercstől a lámpáig
ki volt kötve minden kacat, töltőtekercs a féklámpát hajtotta világító meg a világítást
és csak a 6v-os izzóval ment
Azt szépen bekötöd a generátor és az izzó közé és csók.
Az üzemi freki felett lekaszálja a delejt, és az izzó nem tud kiégni.
(csak a tekercses részt kell bekötni, a diódát nem:)
Le kell testelni az egyik felét(az elejét) az izzót meg 12-es re cserélni.
(ha így sem műkszik akkor valami el van derótozva)
A töültőtekercs úgy 25 watt körüli, tehát minima ekkora izzó kell hozzá.