Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyerek csapágyasra hajtotta magát annyit csuszatolta
tankon azért még lehetne mókolni kicsit
én csak az ülést húztam át
nincs tervben az átfestés
közelről rondább ám..... elég sok helyen hiányzik a festék
tankon is lekopva, felpattogva
a szebbik felét fotóztam

elsőtelót kellene beszerezni mert rozsdás a szár és megrágja a szimmeringet seperc alatt és folyik
meg egy kipuffot tenni rá mert ez lyukas, a középtámasz kikoptatta, most 2 réteg alulemez van rászegecselve
Szép lett! Ez egy Motor!
Cááá egy okker!

Nehogy átpingáljátok meg feltörjétek az ülést meg hasonlók!
ezen a linken nincs semmi
amúgy nézegettem a filu tuning levegőszűrőt, de az meg szerintem túl van árazva......
amúgy ilyen a gép: gyerek fél délelőtt polírozta, már tiszta fehér volt a festék úgy kiszívta a nap.....
még az eredeti festék van rajta, ahhoz képest elég jó lett, már csak matricát kellene vadászni rá
azért kezdtem úgy hogy kérnék képeket, aki ezen az átalakításon túl van már

az a gond hogy a gyári szűrőbe hiába is tennék szivacsot az nagyon picike, olyasmi megoldás jó lenne de nagyobb méretben
Ahha.
Az más igénybevétel...

VAlami rugós-patintós megoldás?
nekem a legolcsóbb ventura nevű van a biciklin és tök pontos
25km-en csal kb 200 métert a gps-hez képest, és szinte azt mutatja mint a gps
motoron nem próbáltam még
Üdv,simomra akarok bicikli km órát felrakni,az egyik ismerősöm szerint soha se lesz jó mert gyorsulás közben nem fog tudni kellő mértékben számolni,hogy is mondjam,nem egyenletesen fog számolni,illetve hogy csalni is fog,nem a valós értéket fogja mutatni,nem nagy érték egy ilyen 1000-2000ft közt látok kirakva itt ott,csak kiváncsi vagyok kinek mi a véleménye ezekről az órákról.
Köszönöm!
mivel 12 éves a sofőrje, nemigen mehetnek aszfalton, szóval tökig porban téblábolnak a pusztán
a gyereken van fél centi por egy-egy út után
a légszűrő alatt meg simán látszik mikor ér át a por....... általában minden 2-3 nap után van ganajozva és poros alatta mindig
szóval ezért gondoltam valami könnyen és gyorsan kiszedhető-kimosható szivacsos légszűrőbetétre
RAcemotorok nagy réásze iylen szivacsos balgéóhévak megy.

jellemzően GI-féle vagy gecsei féle légszűrőnek szokták emlegetni.
(ami azért vicces, mert kb a melegvizet találta fel dzsi:)

Deszóval nemtom miylen környezetben hasnyálod, de nemek nemigen kell naponta takarítani.
Dekli a helyén?
Egyszer kell feltenni és kész.

Ha belevaló csavar van benne, és nincs úgy rátépve hogy kiszakadjon a menet, akkor nem lesz annak semmi baja. Ha meg mégis, akkor heli coil. Akkor aztán vgképp örökélet meg 1 nap.
3 csavar az legalább kettővel több mint az ingerküszöb
meg ha kitekeri az ember x alkalommal akkor a helye is tönkremegy.....
Egyébként meg 3 csavar az egész...
Mit akarsz te ezen cserélni?

A gyári lemezt meg nehogy már szétvagdald!
ezt macerás cserélni
valami becsúsztathatós keretes valamire gondolok......
gyári lemezt kivágni köré sínt vagy füleket vagy mittudomén
most nyári szüneten van a kreativitásom
Fogsz egy tábla lemezt, kivágsz két keretet ami illik a gyári lemez helyére, és felcsavarozod, kettő közé meg a légszűrő szivacsot.
A deknitartó fület le ne felejtsd róla. :)
Az, hogy az egyiknek a főfúvóka tartója 2, a másiké 4 likas. :) Hogy melyikéé melyik meg ne kérdezd.
a légszűrőt alakította már át valaki szivacsosra?
pár képet kérnék hogyan lett kivitelezve
ezt a gizgazas gyári légszűrőt 2 naponta kell tisztogatnom és már kezdem nagyon unni
valami nagyobb szivacsosra kellene megcsinálni

köszi!
Köszi Már találtam is
Elmagyarázhatom, deértelmesebben le van írva szakanyagokban:)

Neten keress rá.
Test? Az elektró is és az alaplap is kapjon.
Hűha, sok ez így nekem estére Különbség a statikus, meg dinamikus kiegyenlítés között micsoda? Megvan a dörzsár, meg a kaliber cucc, hát nem tudom ezek nélkül hogyan tudtam eddig élni Egyből kiderült, hogy az üresjárati fúvókája már messze nem gyári méretű volt.
Kátfále gyártmány volt.

Akorábbi az a vákuumtérből szívta, későbbiek meg a normál nyomású térből.

ezeknek a tűsfúvókája sem teljesen azonso.

A difi az, hogy az egyik kiegynelítse dinamikus, a másiké meg statikus.