Hali
Olyan gondom van hogy kicseréltem a gyujtásom babetta gyujtásra és magas fordulaton dadog a motor olyan mintha szabályozna ez mitől van?
Amúgy új alaplap új F.A.GY elektronika nagyvasmagos gerjesztő
Hello:) Van itt pár kép egy Simson karbiról(milyen meglepő ) Egy dolgot nem igazán értek...hogy a féklevegőt miért külön kapja? Nem a levegőszűrőből, hanem csak úgy a szabad levegőbe van a csatorna vége. Gyári megoldás, vagy már valaki belemókolhatott?
Pont ma "motoroztam" teszteltem a motort, 80-as főfúvókával, nagyon jól megy, jól húz minden sebességben, és üresben füstölt.. mondom mindegy, legalább nem kevesell el.
Hazaérve a gyertyát nézve láttam ,hogy fehér. :) :) szóval a füstölésről ennyit. :)
szerintetek mennyit ér meg egy szimó váz blokk és ülés nélkül?
telókal kerekekkel idomokkal stbstb
elméletileg jó állapotú de nem hibátlan
20 pénzt kérnek érte
Nekem pillanatragasztóval lett visszaragasztva, azóta nem rázódott ki újra. A tank és a porlasztó között a benzincsövet olyan hosszúra hagytam hogy egy kunkort tekertem rá és így nem feszül. Persze ragasztás előtt jól tisztítsd meg a felületeket.
szerintetek a karbiba mivel lehetne visszaragasztani a benzin bemenő csonkot (vagy mifene a neve)
menet közben kirázódik, most egy hosszabb vastagabb benzincsővel van "kitámasztva"
de ez nem az igazi meg egy picit szivárog is
nyócezeré nem veszünk 2t olajat
ez ilyen kettőezerpárszáz forintos, robogóba fűkaszába tök jó
bár gondolom a szimóba teljesen jó lenne az arol 2t. avval jártam vagy 20 évig, gondolom azóta sem lett finnyásabb a műszer
akkor bekeverek még egy kanna benzint 33-ba aztán utána megy az 50es keverék
pedig valami "jóféle" repsol olaj aztán mégis füstöl
mondjuk lehet sokat is kap.... majd jövőre kipróbálok másabb fúvókázást
Olyan gondom van hogy kicseréltem a gyujtásom babetta gyujtásra és magas fordulaton dadog a motor olyan mintha szabályozna ez mitől van?
Amúgy új alaplap új F.A.GY elektronika nagyvasmagos gerjesztő
Csini átpingált, gagyimatricás,utigyári hulladékokkal teletűzdelt motor
Pont ma "motoroztam" teszteltem a motort, 80-as főfúvókával, nagyon jól megy, jól húz minden sebességben, és üresben füstölt.. mondom mindegy, legalább nem kevesell el.
Hazaérve a gyertyát nézve láttam ,hogy fehér. :) :) szóval a füstölésről ennyit. :)
40-es keverék.
Pillanatragsztónak nem barátja a meleg, benzin nem tudom mennyire oldja. Én néznék valami csapágyragasztót, vagy folyékony fémet.
rosszabb tuti nem lesz
szerintetek mennyit ér meg egy szimó váz blokk és ülés nélkül?
telókal kerekekkel idomokkal stbstb
elméletileg jó állapotú de nem hibátlan
20 pénzt kérnek érte
Nekem pillanatragasztóval lett visszaragasztva, azóta nem rázódott ki újra. A tank és a porlasztó között a benzincsövet olyan hosszúra hagytam hogy egy kunkort tekertem rá és így nem feszül. Persze ragasztás előtt jól tisztítsd meg a felületeket.
menet közben kirázódik, most egy hosszabb vastagabb benzincsővel van "kitámasztva"
de ez nem az igazi meg egy picit szivárog is
minden info itt : http://www.kepesmotor.hu/simso...
Nem tudom régen milyen volt, szerintem akkor se volt jobb, csak akkoriban nem volt más.
Manapság meg vannak elérhető áron fényévekkel jobb olajak.
Mind úgysem fog! Hidegen mind füstöl!
ez ilyen kettőezerpárszáz forintos, robogóba fűkaszába tök jó
bár gondolom a szimóba teljesen jó lenne az arol 2t. avval jártam vagy 20 évig, gondolom azóta sem lett finnyásabb a műszer
(gondolom ez nem újság:)
Melegen meg akkor ha sokat kap, de persze, atól, hopgy füstől, még nem szabad levonni a következtetést, hogy sok a nyál.
pedig valami "jóféle" repsol olaj aztán mégis füstöl
mondjuk lehet sokat is kap.... majd jövőre kipróbálok másabb fúvókázást