Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári hajtóürúdszem tükresített volt, a kapható alkatrészek meg inkább hónolt(jellegű:) felülettel bírnak, valamennyit tényleg célszerű járatni.

Viszontm a füstölés nem feltétlenül a 33-as keveréktől van.
Racéra 1/20 vagy még vastagabb keveréket toltak rágebben is, és nem füstölt melegen mégsem.
Igen sajnos ez elég sok esetben helytálló megállapítás.
Vagy működik velemi és nem jól vagy egyáltalán nem is működik a legritkább ,hogy elsőre minden jól működik , és nem kell a boltban 15x kicseréltetni másikra.
erről nem tudok bővebb infót. összerakták és kész
de úgy kb mi a szokásos eljárás?
mert evvel a 33assal rettenet füstöl a gépezet
A simson pont az a motor, ahol az "új" az rosszat jelent...
Szia!

Megtennéd, hogy megnézed? Ha 16n1-11-es valamelyik, és működik, akkor megvenném.
Igaz egyébként nem tudhatom hogy jó-e. De abból indultam ki hogy új. De a trafó lehetett a gyenge pontja a dolognak mert az egy elég régi 6 voltos trafó volt a 12 voltos gyújtótekercshez elvileg bírnia kell. De vagy nem bírta vagy egyszerűen lejárt az ideje. Szóval hát köszönöm a segítséget. Most már jó ez a lényeg.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Szakrajz pótvizsgára kell beadnom dugattyú, hajtókar, valamint főtengely szabadkézi- és gyártási rajzot (egyhengeres, 2T, fontos hogy egyszerűen lerajzolható legyen ). Méretekkel, tűrésekkel, stb. Szóval legyártható legyen. Van ilyen valakinek, és digitalizált formában el is tudná küldeni nekem (szkennelve, lefényképezve, bárhogy)? E-mail cím az adatlapomon. Köszönöm annak, aki tud segíteni Üdv
illesztés kérdése
Naugye...
Honann tudod, hogy a traó, meg a gyulatekercs jó?

Sehonnan.
Na ma délután csakhogy ne unatkozzak kiderült mi a probléma. Megadta magát a trafó végleg majd a kondi utána pedig a lendkerékék. :) Ja és még a lendkerék záró anyája is megszakadt valahogy úgy vettem le hogy furcsán laza volt mikor levettem akkor vettem észre ,hogy alig van bent menet. Szerencsére tanulva egy múltkori esetemből van itthon még de hétfőn veszek meg lendkerék éket is mert az elfogyott. Jah meg új trafót mert most kispolákéval megy a gép:D
mennyi járatás kell ennek az új hajtókarnak?
kb 10 liter benzin ment ki eddig belőle kb33-as keverék
Oké Értem! A trafó jó elvileg a gyulatekercs zsír új. Akkor már csak trafó baj lehet! Elindul melegen is csak sokat kell igazából rugdalni.
Tolásra kb 5-7 méter és már röffen is!
ne magasat, hanem belevalót szerezzél:)
260-as kell bele, ami uygan papíron a 8 asnekm felel meg, de szerintem a 9es alkalmasabb

Melegedés utáni gyújtásteljesítmény vesztásnek lehet még oka a félhalott trafó és gyújtótekercs is. csarével ellenőrizhető
Ha konkrétan a kandira gondolsz akkor az ki van vezetve trafóra.
Pedig 2 vadi új ilyen gyertyám van:( Most akkor mehetnek a fiókba.
De az az érdekes ,hogy 2 hete csinálja ezt és előtte is ezt a gyertyát használtam. Illetve használtam egy NGK motorfűrész gyertyát és az ia barna volt pedig az elég nagy hőértékű. De köszönöm szépen az ötleteket. Szerzek akkor egy magas hőértékű gyertyát és kipróbálom.
Köszönöm a segítséget!
A gyújtában bármi tud gyengélkedni melegen.
Külső alkatrészek próbálgatásával érdemes kezdeni.

Túl kicsi gyertya értelemszerűen csere
Szevasz! Szerintem próbáld meg másik gyertyával. a 6-os NGK kicsit kicsi bele. Minimum 8-ast raknék bele, vagy Brisk N14C-t. Arra gondolok, ha a 6-os ngk barna benn, sokat is kap. Mivel "melegebb" gyertyád van el tudja égetni magán a sok anyagot is és ez megtévesztő lehet. Egyszer gyertyacsere rendes hőértékűre, majd karburálás. De ha jó fog működni el ne állítgasd! :)
Helló. Lenne egy kérdésem. Kb 2 hete kezdte el a motorom hogy melegen csak tolásra indul. 70\2 19 BVF Mexa gyújtás. Gyári kipuff 6 os NGK. A gyertya szép barna ha húzom a gáz ha lájtosan megyek. Nem sokkal nem fullad meg semmi csak melegen tolásra indul. Valakinek van ötlete?
Van 2 karburátorom csak fejből nem tudom milyenek.
hellotok én nekem az lenne a problémám hogy simsonomon kicseréltük a világítótekercset és a töltőtekercset és nagyon haloványan világít .
Mi lehet a baja ?
Nos, 16N1-11 karbi valakinek feleslegesen?
Azt hogy csinálod? Nekem a kicsit elbaszott 70es kétfelömlős hengerem eszik 5 körül, 90-nél, ha lassabban megyek meg nem koppgázzal gyorsítok, akkor 3-al megelégszik.

A minituningos 50-esem, aminek 80 körül volt a vége, az meg akkor evett csak 3at, ha direkt kínoztam, pörgettük összevissza, de leginkább 2.5ből eljárt bármikor.

Ja, és ezek gps-es adatok, én magam 90 kg körül vagyok, de elég sokat mentem 30-40kg hátizsákkal is. Mondjuk nem is volt szétkopva a henger meg hasonlók.
olyan 3,5-ről indultam.........
ez egy széthajtott műszer volt utána szép lassan megcsinálgattam
karbi, henger, főtengely mittudomén

most már engem sem igen érdekel mit eszik, mert ha van zseton motorozok ha nincs akkor nem
xr bevesz simán 6 litert, de ha nem szívbajos az ember 8-9-re is fel lehet vinni
Nem kell semmi ilyesmi trükk egyébként, ha épp tartalékra kellett már tennem, akkkor gáz vissza, 40-max 50, olyankor a minituningos motorom is elment 2l alatti fogyival.

Mondjuk nekem többet számít az hogy menjen, mint hogy mennyit eszik,. de én se vagyok Joe bácsi amerikából.