nem volt egyszerű kikísérletezni a dolgot
akkoriban még a kétsebességes kézi tekerős fúrógépünk volt avval nyomtam a lyukakat
1,8 vagy 1,9 volt a fogyasztása átlagban
akkortájt eléggé csóró voltam.... minden deci számított
Ettől nem fog csökkeni, inkább nőni fog, mivel a motor csak erőlködik.
A 2t az forgós, ezt meg kell szokni. Egyébként is minden motor a saját nyomatéksávjában a megfelelő áttételekkel eszi a legkevesebbet, a fogyasztás meg leginkább jobb kéz függő.
Igazából nem az volt a célom hogy többet menjen hanem hogy még kevesebb legyen a fogyasztása. Necces helyzetből meg a simsonnal nem igen lehet menekülni, már tapasztaltam sajnos.
Sr-nek a 17-es (31es hátsóval)
olyan, mint s5x-nek, a 16os, mert azokat meg 14/15-el szerelték.
Éppen elviszi, de nem az igazi. Többet nem nagyon fog menni vele, de legalább a gyorsulása is szar lesz.
Nekem meg speciel többet számít az, hogy egy necces helyzetből ki tudjak ugrani a motorral, mint hogy most szélcsendben öttel többet megy e. (széllel szemben meg öttel kevesebbet, mert nem bírja)
Ha SR-ed van annak hátúl 31 fogú fogaskereke volt gyárilag. Ha így 15-16 fogas első fogaskerékkel szerelték, szerintem a 17-es el fogja bírni 34-es hátsóval.
Az számít vmennyire hogy hátul 34es lánckerék van fönt.
Mondjuk akkor ha elől meg 17es lesz.
Elnézést előre is ha vki szerint értetlenkedek de nem akarok sokszor bontani.
nemrég tettem fel a gyereknek 15öst, nagyon tetszik neki, kapartat vele mint a fene előtte jóval nagyobb volt aztán csak nyögött a homokban
reggel óta kifüstöltek már egy tank benzint.......
Ha 50-es a motorod, szerintem ne tedd fel. 15-ös még jó választás. Én a 70eshez használtam 16-ost, utcán elboldogultam vele, de terepen nehézkesebb vele a menet.
akkoriban még a kétsebességes kézi tekerős fúrógépünk volt avval nyomtam a lyukakat
1,8 vagy 1,9 volt a fogyasztása átlagban
akkortájt eléggé csóró voltam.... minden deci számított