Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem volt egyszerű kikísérletezni a dolgot
akkoriban még a kétsebességes kézi tekerős fúrógépünk volt avval nyomtam a lyukakat
1,8 vagy 1,9 volt a fogyasztása átlagban
akkortájt eléggé csóró voltam.... minden deci számított
Egyébként egy simson fogyasztásánál már nem tudom hova akartok kevesebbet. :)
Mármint a fojtott, 40kmh-s daraboknál. De ismerek nem egy nem kettő simsonost, akik 1.6 körül járnak, mondjuk 45-nél nem is mennek gyorsabban.
Legyen igazad, de nem ezt tapasztaltam.
Magyarul feltaláltad a melegvizet, a 3 közül az egyik gyári fojtás is ilyen.
Ettől nem fog csökkeni, inkább nőni fog, mivel a motor csak erőlködik.

A 2t az forgós, ezt meg kell szokni. Egyébként is minden motor a saját nyomatéksávjában a megfelelő áttételekkel eszi a legkevesebbet, a fogyasztás meg leginkább jobb kéz függő.
amikor melózni jártam vele akkor én tettem szűkítést a henger után a kipuffba
le tudtam hozni 2 liter alá a fogyasztást.........
sebességet meg 40-re
Igazából nem az volt a célom hogy többet menjen hanem hogy még kevesebb legyen a fogyasztása. Necces helyzetből meg a simsonnal nem igen lehet menekülni, már tapasztaltam sajnos.
Sr-nek a 17-es (31es hátsóval)
olyan, mint s5x-nek, a 16os, mert azokat meg 14/15-el szerelték.

Éppen elviszi, de nem az igazi. Többet nem nagyon fog menni vele, de legalább a gyorsulása is szar lesz.

Nekem meg speciel többet számít az, hogy egy necces helyzetből ki tudjak ugrani a motorral, mint hogy most szélcsendben öttel többet megy e. (széllel szemben meg öttel kevesebbet, mert nem bírja)
Természetesen számít. Sr-nek Jó a 17/34.
Ha SR-ed van annak hátúl 31 fogú fogaskereke volt gyárilag. Ha így 15-16 fogas első fogaskerékkel szerelték, szerintem a 17-es el fogja bírni 34-es hátsóval.
Az számít vmennyire hogy hátul 34es lánckerék van fönt.
Mondjuk akkor ha elől meg 17es lesz.
Elnézést előre is ha vki szerint értetlenkedek de nem akarok sokszor bontani.
nemrég tettem fel a gyereknek 15öst, nagyon tetszik neki, kapartat vele mint a fene előtte jóval nagyobb volt aztán csak nyögött a homokban
reggel óta kifüstöltek már egy tank benzint.......
Jahogy sr, akkor nem szóltam. De a 17 az sr-nek sem az igazi.

Sr-eket 15-és 16-s lánckerékkel szerelték, előbbi a fojtott, 40kmh-s verzió, utóbbi a fojtatlan.
Fölraktam a 14eset. Erő van de gyorsaság az nincs. 4. sebességben csak bőg a motor de nem nagyon akar menni.
De holnap sztem fölkerül 17 lánckerék.
Nekem is SR-50 rollerem van. De nekem 16os volt fönt. Akkor fölrakom a 17 fogasat ha azzal jobb
Ebben igazad van, mert mindkettő igaz az esetemben.
Csakhogy az sr50 kiskerekű, meg nem mindegy a pilóta súlya sem...
Szia! Nekem 17-s lánckerék van elöl az sr50-n, ez arra jó hogy háromnegyed gázon könnyedén visz 50 km/ó sebességgel, kicsit többször kell váltani.
15öset rakj fel.

A 17eset nem bírja el a motor.
Különben ezt nem értem, ha már megvan a fogaskerék, miért nem rakod fel és próbálod ki? :)

Azt megértem, hogy nem szeretne valaki fölöslegesen kiadni 2 fogaskerékért közel 2000FT-t de így :D

Dobd föl és írj majd véleményt.
Nem éppen bivaly gép de megyeget rendesen. Városban pont optimális.
Akkor kipróbálom hogy mit csinál 17es lánckerékkel.
Köszönöm a gyors választ.
Felrakni fel rakhatod, majd meglátod milyen lesz. Talán valami bivaly géped van?
Akkor inkább föl rakom a 17 fogasat. Ahhoz a 34 fogas hátsó fogaskerék az jó nem ?
Ha 50-es a motorod, szerintem ne tedd fel. 15-ös még jó választás. Én a 70eshez használtam 16-ost, utcán elboldogultam vele, de terepen nehézkesebb vele a menet.