Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyat akarok szeretnék kérdezni hogy a hátsó fogaskerekem 34 foggas az első lánckerék meg 14 foggas. Ez a felállás jó e vagy a 14 foggas lánckerélk helyet tegyek bele 17 foggas lánckereket ?
egy kis segítség hogy honnan jön az utángyártott alkatrész (jobbfajta)

http://youtu.be/IBB1f4gWsSE
rá kell enterezni a címsorra,ne kérdezzétek miért:)
Akkor bejön az oldal
Nézzetek be az oldalamra, elkövettem egy új alkatrészt
link
Ránézel és látod. :)

Az 50es ívesebb, a hengerfejen nem egyenesek a bordák, az 51es meg kocka, a bal deknin van egy szám, ami a sebességeket jelzi, egyenesek a bordák a hengerfejen.
Köszi a segítséget!
Lehet, hogy csak tele van rakva a légszűrődoboz oda nem való tárgyakkal, szerszámok, elősegélycsomag satöbbi.
vagy a kajából vissza
adj neki levegőt
Ha nem megy tudbós, ha túlmelegszik 50-es, ha szar a váltója akkor 51-es:)
Honnan lehet tudni, hogy 51-es vagy 50es blokkom van? mi a különbség?
Ahhoz tényleg nincs. 60ccm a plafon.
Újabb gyöngyszem Mucsajról
Olyan problémám van a simsonommal, hogy gyári légszűrővel, alacsony és közép fordulaton padlógáznál fullad. Ha leveszem a légszűrőt akkor tökéletes..
Mit próbáljak meg vele csinálni ?:)
sziasztok
igényes festő-fényező szakembert keresnénk lehetőleg budapesten vagy nógrádban .Ha rád ráillik ez a leírás akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot vagy adj valami elérhetőséget köszi.
Az S50b-s motorodra. s51-hez lehet kapni. De mondom majd aki jobban vágja megírja. Szerintem nem lehet.
most ezt nem értem.. mire nem lehet rátenni?
Ne keress tovább 70-es hengert, mert az 50-es-re sajnos nem lehet rátenni. Legalábbis én így tudom. 6x henger még rámegy azt hiszem (talán 63?). De majd kijavítanak.
Helló! s 50b-s simsonhoz keresek olcsón jó állípotú 70es hengert! és a kérdés h s 51es hez való henger nem jó az enyémre ugye? A 70es hengert a gyári tengő bírni fogja?
Mindegyiknek van előnye és hátránya. Felhasználástól függ.
kinek melyik jön be:)
Szerintetek melyik jobb?:s51 v. sr50
az csak az alapjárat csavar..avgyis levegő csavar, de azzal nem lett jó...de megvan a megoldás...megtaláltam az alapjárati keverék csavart...(le volt dugózva) aztán beállítottam a részterhelési keveréket, meg még a biztonság kedvéért lőttem neki egy úszószintet..és tökéletes
szivató és a suber között nincs csavar?
Szevasztok!
Srácok...16N3-mas karburátoron hogy a picsába kell alapjárati keveréket állítani? Mikor elveszem a gázt leáll, aztán kicsit fulladozva indul be. Mivel sehol nem találtam csavart ezért gondoltam, hogy nem lehet állítani, főtengely szimeringet is cseréltem, de így sem jó. Ha tudtuk segítsetek légyszíves