Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello srácok, akinek van babetta gyújtása, és megválna tőle az Tausch Gábor néven megtalál Facen, kérem írjon! ÜDV!
érdekelne hogy ki mit szól az ötlethez: valamekkora százalékbana benzinmellé bioetanolt tankolni a simsonba és azt még bekeverni uyge az adalékkal
eladó simson--250 es 4 mütemű! sport széria ritkaság---30 605 6883 és mz szintén eladó ..
Sziasztok!
Ha valakit érdekel eladó lett simsonrobogóm:
http://www.kepesmotor.hu/simso...
Széles utat!
Hát óra helyett használhatsz tolómérőt, hézagmérőt meg mit tudom én kalapálhatsz küszöbsínből, vagy újságpapírból hajtasz. Ezekkel nem lesz olyan pontos, de megfelelnek. Én mikor órával méregettem direkt pontosan. 1.3-1.8mm-ig nem vettem észre semmi különbséget sem teljesítményben, sem indulásban. 1.4mm-nél maradtam, amit itt ajánlanak.
akkor nézzed szemmel
én lusta voltam vezetéket leszedni ínkább jól megnéztem
kb 50x mire úgy gondoltam hogy jó lesz

szerencsére új minden csapágy és oda-vissza jól látszódott

nagyon facán indul nagyon facán megy, csak mindig szétrázzák ezek a kurva kölkök a kiálló alkatrészeket
kösz csak nicsn semmi müszerem
Ha teheted indikátorórával csináld!

-Leveszed a deknit, majd a megszakítóhézagot ellenőrzöd, (vagy) beállítod 0.4mm-re, ott ahol a legnagyobbat nyit. (hézagmérővel)
-Belecsavarod az órát a gyertya helyére
-Leveszed a megszakítósról a vezetéket. 5.5mm-es dugófejjel, majd félretolod a kábelt.
-Felső holtpontra állítod a dugattyút, majd a megszakító menetére teszel egy multimétert (szakadásvizsgálóra állítva), és letesteled.
-FHP-ról indulsz és tekered visszafelé a lendkereket, majd amikor sípol a multiméter, akkor zár/nyit a megszakító.
-1.8mm-re állítsa be ezek után az előgyújtást.
-Fellazítod az alaplap csavarjait és fordítasz az alaplapon. (ne nagyon, csak éppen, hogy tudd forgatni.
-Ha beállítottad húzz le mindent jól és nyúzzad tovább.
gyújtást hogyan tudom beálitani s51n-en (megszakitós)? ha lehet részletesenés ha van kéet is elfogadok:D
Hahó
Mizu veled,nem írsz semmit
Jah!
És az lehet neki baja h tök fáradt olaj vann benne meg kevés, mert holnap akarom leengedni és ujat tenni bele.
belevertem próbának 3 popszegecset

spray flakont meg kipróbálom ha lesz ürülés
A kipufogózol nincs jobb az üres spray-s flakon a fújófej résznél levágni azt a kör alakú vissza peremezett részt. Azt meg lehet húzni és nem rottyani össze és elégni se szeret igaz az első pár napba érdemes utána húzogatni kicsit de kb örökös. Én egy ilyet volt hogy 3 évig nyúztam
sziasztok volna nektek aki tuningot akar tárcsvafékes kerekeim fékeim mindenekkel 1 ütt írj megbeszéljük ! nononono@citromail.hu
Érdekes, nekem még sose lazult le ott.

A hengernél én azt szoktam csinálni, hogy két tömítést rakok, egyet a perem alá, egyet fölé, lehetőleg rezet, nem alut, és felrakás után még 1-2x utána kell húzni, valamint a gyári km hosszú kiputartó pálcát el kell hajítani a fenébe, és a hátsó lábtartó vashoz fogatni, már ha van. Ha nincs, akkor ki lehet egészíteni egy bilinccsel, ami a lengővillatengelyhez csatlakozik, hogy ne lengjen ki a kipu.
A könyök bilincshez én valami 8.8-as csavart tennék, és alaposan meghúznám, ott még az tud lenni a probléma, hogy a bilincs összeér, és a csavart hiába húzod, nem szorít jobban.
A hengert kompletten adnám 8000-ért, a főtengőt pedig 6500-ért.A profilomban van az e-mail címem, folytassuk ott tovább az adás-vételt.
úgy van feltéve de kilazul a csavar
pedig már 3 anya van rajta, plusz rugósalátét minden van
a hengernél is kilazul örökké hiába van az a lemezke
mondjuk arra kigondoltam egy nem esztétikus de hasznos keretet szögvasból

ezek már úgy mennek hogy alig lehet őket követni az xr-er
kicsit nő a gyerek aztán endúrót kell tenni alá mert elhalálozik a szimó
Érdekel a hengered! Dugóval, csapszeggel, gyűrűkkel mennyiért adnád el? A főtengelyért mennyit kérsz?
Nem, az nem számit annak...
Hogy rakod fel a bilincset?
Mert az egyik fele kisebb átmérőjű, és annak kell a könyökre menni, a másiknak meg a dob végére. Csak mert sokan ráerőszakolják mind2 oldalát.
Sziasztok!Ha valakit érdekel akkor nálam van simson suhl-hoz nagyon jó állapotú (sőt ahogy elnézem gyári új) henger, dugóval, csapszeggel, gyűrűkkel.Főtengelyem is van, megnéztem nem kottyan, az is felújított, bronzperselyezett.Mind a hengeren és főtengelyen a menetek nagyon jó állapotúak.Igazi felújításhoz való darabok.Akit érdekel az csapjon egy kommentet.
van valami tuti módszer hogy a szimó könyök és a dob ne csúszkáljon szét?
már rugósalátét kontraanya stb mindenen túl vagyok
ha nincs tuti tipp akkor nyomok bele 2 szegecset
ezek a kurva kölkök szétrázatnak mindent
Hát lehet! De meg néztem úgy is a szikrát h benne volt a gyertya csak a pipát kötöttem rá egy másik gyertyára és nem adott le semmit. Ezis annak számít h terhelés alatt nem ad szikrát?
Például kopott a henger és nem tud sűríteni, vagy szimeringes, vagy terhelés alatt nincs szikra, vagy akármi.
Például?