Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy kicsit elhanyagolt blokkon, tudna valaki valamit ajánlani a tisztítására? Kicsi foltok vannak rajta?
Krómtisztító paszta Prevent 100 ml Jó rá?

Esetleg tud valaki valami tippet adni műanyag szürke idom karcainak a javítására.

Köszi
Sziasztok!
Öcsém szimójához keresek használt, de működő, nem hibás karbit.
Ha vkinek van, ne tartsa magában!
Köszi!
Egyébként nekem az egyik súber meg van perselyezve, abban úgy áll a tű mint katiban a gyerek, az mindenhogyan beletalál a helyére.
lehet n3 volt........
nekem kb 20 évig ment nem volt avval semmi hiba
mondjuk én sosem berheltem meg állatkodtam
annak simán bement a tű a helyére
Az n3-as karbi szvsz egy fos konstrukció, addig nincs baj, míg új, de ha megkopik, nincs ember aki azt beállítsa.
Az N3as karbira gondolsz, annak a suber alatt van a lemezkéje.

Nekem hullott már le oylan, megette a motor....
erre lehetne cserélni azt a 2 lemezest?
mondjuk annak más volt a súber is alapjáratot is máshogy kellett állítani
2 vájatban van. de a vájatok is úgy vannak beütve a tűbe
de még nem is merőleges a tűre
annak a másik fajtának meg úgy volt belemarva a vájatok
azon lehetett tűállást módosítani úgy hogy a nagy rugó a helyén volt
Az a lemezes baszás úgy van kitalálva, hogy a két lemezkét NEM egy vájatba kell gyugni.

Alapvetően a suberekben túl nagy a lik, azért képtelen beállni középre.
azért a szimóhoz nem kell sok szerszám
10-13 kulcs & csavarhúzó kombóval szinte mindent lehet szerelni
12 éves gyerekemnek fél óra egy komplett karbitakarítás úszószint beállítással
most tanítgatom, kezdem utálni a benzinszagot a kezemen

más

a súbertűnek olyan tré a rögzítése 2 lemezke összehajlítva és a rovátkába dugva
de valami olyan kritikán aluli a rögzítés hogy lifeg-lobog oldalra és szinte lehetetlen bedugni a karbiba
ami nekem volt anno az más módszerű volt az 1 lapos volt volt egy pici kis rugója és nem a nagy rugó tartotta a lemezkét
ki lehet olyanra cserélni? mi enne a neve vagy típusa? mert a boltban a 2 lemezes vackot adtak amikor kértem új tűt, de az is űberfos volt
épp és összevaló kartert hazsnáltban találni szinte lehetetlen.

A kis gyökerek(és a nygaok is:) azt hiszik, azért mert ez egy kis motor, mindenféle szerzsám és szaktudás nélkül nek lehet állni, és végül tönkreteszik.

jelenleg is van nálam két blokk amiben nem összevaló blokkfeleket raktak össze, persze semmi perc alatt tönkrement a bele mindnek.

Az még nem volna baj, hogy sok a hüyle, de sajnos szorgalmasak is.)
A hajtókerszettek minősége kb egyforma.
Ckr-rocket hazsnálható, de mérni kell, furatpárhuzamosságot, csap kúposságot.
Rendszerint ezért elég pontosak, persze nem egy prox egyik sem.)

Fúrásra nem merek mondani senkit, mert mindegyik szakival befürdött mr valaki.

Én táborihoz hordom.
Értem, tehát az előző "gondos" gazdája miatt lett most ilyen... Na mind1, most már kár bánkódni, bár ha jobban megnéztem volna a mocit mielőtt megveszem, lehet még alkudtam volna az árból... Amúgy ez még semmi, a szimeringház felfekvő felületét úgy szétkalapálták, hogy nemhogy az 1 gyári papírtömítés, de még 3db sem szigetelt le rendesen, és így folydogált a váltóolaj a gyújtásom alatt. Azóta már pasztával orvosoltam a dolgot. A másik meg hogy látszik a karter hűtőbordáin is hogy el vannak hajolva, feszegetve lettek, gondolom így akarták szétbontani a blokkot...
helló Zoli!
simson főtengely felújítás előtt állok,segíthetnél milyen hajtókar szettet vegyek bele,és hol?köszi és kinél érdemes megfuratni?
Most is van a videók között, valami tajparaszt, aki kiakasztotta üresben a gázt mert az vicces.
Persze, mert karbantartásról meg szervízintervallumról még nem hallottak mucsán.
Szerszám az pajszer és kalapács, olaj ami kijött a zetorból 10 év után, váltóolajat soha meg nem nézik, üzemanyag detó ami volt otton, pálinka, denszesz, nitróhígitó, gázolaj.

Utána kimennek a határba csapatni, a gátra "rugatni" blokkig vízben és hasonlók, persze, ezt nem sokáig bírja.

És akkor jön a duma: "szar szimszon"

mucsa.
törött gyűrű, gyűrű stift, dugódarab, pillanatok alatt összeveri 10ből 9 ilyen......
még meg is lepődtem azon hogy ami nálam van azon semmi hiba nincs
eddig akármennyit láttam mind össze volt verve
Az nem detonálás, hanem mechanikai sérülés, valamikor valami elszabadult benne.
Sziasztok! Sós Antal még foglalkozik henger faragással? Ő lenne a legalkalmasabb, a távolság, és a minőség szempontjából is. Esetleg egy telefonszámot kérhetnék valakitől? (Persze Antiét, nem a sajátját. )
Igen belső tekercses gyújtótrafós.Cseréltem másik trafót is de így se lett jó.Nem akar egyáltalán beindulni.Se rúgásra se tolásra.
Azért kösz az infót.
Ha még a gyári belsőtrafós gyújtásod van, akkor lehet azzal lesz a probléma. Én amikor megvettem az enyémet, azt produkálta, hogy vagy 25. rúgásra vagy tolásra indult, és amint bemelegedett, elkezdett ki-ki hagyni a gyújtás, majd meg is állt a motor. Ennek az lett a vége hogy gyújtótekercs ki, s51 gyújtótekercs be, na meg persze hozzá való külső trafó. Azóta hibátlanul üzemel a gép!
Sziasztok! Lenne 2db képem az S50-es Simonom hengerfejéről. Azt szeretném kérdezni, hogy a kis kráterek a préssávon hogyan és miből kifolyólag keletkeztek, és hogy ront-e valamit a motor teljesítményén/élettartamán? Én detonálásra tippelnék.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.S50-es simson nem indul.
Frissen megfúrva.Szikra van gyújtás beállítva megfelelően.
Már mindent végigpróbáltunk és csak egy-két "röcenést" tudtunk kicsikarni belőle.Az Istenért nem akar beindulni.
Mi lehet a baja?
Ha valaki tud segítsen.
Előre is köszönöm.
Üdv.!
egyik ismerősömnek oylan gondja van bár ezt ő is csak így mondta h a szimója ha bemelegszik sok benzint kap és ezt nem lehet belőni ezzel lehet kezdeni valamit?
Bowdenről jut eszembe, megvettem a bolti mz FÉK bowdent, és egy hét múlva a kapu állított meg, mert leszakadt a dió a végéről....