Engem az kevésbé zavarna, ha "nekem kéne befejezni a gyártást" Zoli szavaival élve, de sajnos ez az elenyésző többség, általában olyanok az ugy. cuccok, hogy anyagukban szar, azzal meg nem sokat lehet kezdeni.
De utcai használatban sem jók az u.gy. alkatrészek, a bovdenek életveszélyesek, méret pontatlanok, váltó alkatrészek nagyon méret pontatlanok, puhák "kanálból vannak", kuplung kosarak, nem kicsit ütnek, és még lehetne órákig folytatni.
Az új alkatrészek 90%-a sajnos eleve szar vagy nincs befejezve...
2500 :D Egy gyártó van. éppen nem szar, csak betettem, és nem lehetett hézagot állítani, nem jót, semilyet :D Egy kis excenter van rajta, azzal állítod finoman, no de ez nem ment. El kellett görbíteni az új megszakító alaplemezét... Nem voltam morcos :D A régibe igaz, ebonitból kellett új szigetelőtengelyt esztergálnom, mert úgy lett összekotorva, de teljesen jó volt. VEttem újat, azzal több melóm volt :D
Nade Zoli, te is tudod, hogy a felhasználók 98%%-a nem racingol a Simsonjával :P Persze a 98% 60-70 %a meg van győződve róla, hogy ő igen, de az messze nem az...
És egyszerű mezei utcára, nem szuper, de a legtöbb szar használható, még ha nem is addig, mint a gyári.
Amúgy érdekes, nekem az utángyártott kondenzátor passzolt. Fogalmam sincs milyen mifelénk nincs sok választék, meg hogy a boltba azt mondják, ez német (sosem kérdeztem, teszek rá, német szerintem sincs) az nem jelent semmit. Meg az se, hogy drága :D Mármint relatív.
Ellenben annak sosem örül senki, hogy veszel pár ezerért hengerszettet, ami normál használatban azért elég sokat elmegy.
Sose mondtam, hogy szuper az utángyártott, de eddig ha akartam, midnen használható volt.
egyénként van simsonhoz nyugati minőségű alkatrész, és igen eléggé borsos az ára: wwwsimsonbolt.hu : vape, pvl gyújtás csak sajna ezek 40e fölött kezdődnek,
meg után gyártottban sem mindegy hogy mit veszel van német meg van tajvani nekem is az s50-es szimómba utángyártott tekercs kondi + megszakító van és jól birják csak a tekercs túl sok áramot fejleszt, és eszi a gyertyákat, eddig csak bosh champion meg pal gyertya bírta
de másik 70/4-es szimomba 17e-ért inkább rendeltem mza sportfőtegőt minthogy, megvegyem itthon a chrank saft 70-est 11e-ért mint késöbb kiderült igazam volt mer havernak a gyári 70-es szimsonjában az utóbbi főtengely 2 hónapig bírta, elszállt benne az alsó tűgörgő és vitte magával a hengert hengerfejt dugót, szerintem megérte a drágábbikat vennem
gyújtásom meg babetta van f.a.gy elektronikával (gyári lendkerék sajnos elszállt)2 év alatt kb 2szer cseréltem benn gyertyát azt is azért mert a másik szimóm megette a sajátját
meg váltómban a golyók szétnyomták az utángyártott váltórudat
meg pannoniába én eddig csak 2e-ért láttam megszakítót annyiért meg csak nem fost adnak
Helló Simsonosok.
Hétvégén motort szereltem és sajna szét tört a gyújtás kapcsolom.
Ha valakinek lenne eladó az érdekelne engem.
S51-s 4 gangos tirisztorosba kellene.
msn-en vagy emailbe várnám az ajánlatokat-Előre köszönöm
bek_tamas@freemail.hu
:D Ez így igaz. Csakhogy az utángyártott spirál hajtó fogaskerék nemhogy nem edzett acél, de még biliacél se, hiszen műanyag. Azt meg elég könnyen viszi a reszelő.
"meg az is, hogy a gyári sorjás fogakat reszelővel kicsit megigazítottam"
Ha én egy edzett acél "fogaskereket" reszelővel?! meg tudok karcolni, akkor azt bilialapanyagból készítették!
olyan kérdésem lenne hogy 250es simsonhoz tud valaki alkatrészeket?
egy komplett eleje kellenekerékkel villával mindennel
tank, ülés
meg még pár apróság
egyik haver beszerzett egy csopperesített 250est de így rettenetesen szarul néz ki
esetleg romániai veterán simsonost ismer valaki? olyant aki tud magyarul......
Szia, a segítségedet szeretném kérni.. Cagiva Mito Evo II-vel kapcsolatos a problémám, egyszerűen nem akar kiforogni rendesen... 6.ban 10500-nál vége.... PHBH 28as dellorto van rajta.. így látatlanban mit mondanál? többi sebességben is gyengül 10ezer felett... régebben 11ig elforgott, cseréltem légszűrőt, kitakarítottam a powert+a karbit és utána lett ilyen... én a karbira tippelnék...
helló lenne egy kérdésem ,hogy ezen csak a fúrás segít e? A hengernek semmi válla alig van benne kilométer talán 200 kilométer. A gyűrűhézag tökéletes de csörgött és szétszedtem. Jah ami ott olyan szép fényesen csillogó csík az a gyűrű. Amúgy almot 70 henger és ezzel a dugóval vettem. Csak új gyűrűket vettem rá mert ami rajt volt az elég lájtos volt az egyiknél 2 milliméter volt a hézag a másiknál 3milli először azt hittem azért csörög de kiderült nem csak az a baj.
Még anno 1 éve mexás gyújtásom volt, vettem bele kondit, összeraktam de elforgott a közepe ezért nem adott szikrát. Kivettem, visszavittem másnap motoros boltba, hátha kicserélik. Csávó körbenézte, és mivel szerelési nyom nem volt rajta (én sem értem miért) visszarakta a többi közé...nekem pedig adtak egy "jót".
De vettem már olyan megszakítót is, ami gyárilag kemény átlátszó kis dobozban volt, de mikor felraktam nem akart jó lenni. El volt repedve az egyik papucs és ide oda fityegett.
Sziasztok. Valaki tud nekem feltenni egy simson s51b kapcs rajzot? Találtam párat de nem értek a gyujtáskapcsolóhoz nemtudom hogyan kell bekötni Előre is köszi : )
Az új alkatrészek 90%-a sajnos eleve szar vagy nincs befejezve...
Nm lett tökéletes, de már legalább hasonlít:)
És egyszerű mezei utcára, nem szuper, de a legtöbb szar használható, még ha nem is addig, mint a gyári.
Amúgy érdekes, nekem az utángyártott kondenzátor passzolt. Fogalmam sincs milyen mifelénk nincs sok választék, meg hogy a boltba azt mondják, ez német (sosem kérdeztem, teszek rá, német szerintem sincs) az nem jelent semmit. Meg az se, hogy drága :D Mármint relatív.
Ellenben annak sosem örül senki, hogy veszel pár ezerért hengerszettet, ami normál használatban azért elég sokat elmegy.
Sose mondtam, hogy szuper az utángyártott, de eddig ha akartam, midnen használható volt.
Akik racingolnak, nem véletlenül keresik az eredeti gyári alkatrészeket.
A motorblokkban gyakorlatilag nem tudok oylan alkatrészt, ami utángyértottban legalább megközelítené a gyári minőséget, vagy legalább pontos volna.
Soroljam a hiákat?
Az már mondjuk más kérdés, hogy eleve a beszerelésnél félig vagy teljesen tönkretezsik általában ezt az alkatrészt.
meg után gyártottban sem mindegy hogy mit veszel van német meg van tajvani nekem is az s50-es szimómba utángyártott tekercs kondi + megszakító van és jól birják csak a tekercs túl sok áramot fejleszt, és eszi a gyertyákat, eddig csak bosh champion meg pal gyertya bírta
de másik 70/4-es szimomba 17e-ért inkább rendeltem mza sportfőtegőt minthogy, megvegyem itthon a chrank saft 70-est 11e-ért mint késöbb kiderült igazam volt mer havernak a gyári 70-es szimsonjában az utóbbi főtengely 2 hónapig bírta, elszállt benne az alsó tűgörgő és vitte magával a hengert hengerfejt dugót, szerintem megérte a drágábbikat vennem
gyújtásom meg babetta van f.a.gy elektronikával (gyári lendkerék sajnos elszállt)2 év alatt kb 2szer cseréltem benn gyertyát azt is azért mert a másik szimóm megette a sajátját
meg váltómban a golyók szétnyomták az utángyártott váltórudat
meg pannoniába én eddig csak 2e-ért láttam megszakítót annyiért meg csak nem fost adnak
Többiről még nem hallottam.
Hétvégén motort szereltem és sajna szét tört a gyújtás kapcsolom.
Ha valakinek lenne eladó az érdekelne engem.
S51-s 4 gangos tirisztorosba kellene.
msn-en vagy emailbe várnám az ajánlatokat-Előre köszönöm
bek_tamas@freemail.hu
http://www.mofaker.hu/termek/G...
Tudnátok nekem mondani valamit a KBS,CBS,CMB márkájú csapágyakról?
Hogy milyen minőségűek stb
Ha én egy edzett acél "fogaskereket" reszelővel?! meg tudok karcolni, akkor azt bilialapanyagból készítették!
egy komplett eleje kellenekerékkel villával mindennel
tank, ülés
meg még pár apróság
egyik haver beszerzett egy csopperesített 250est de így rettenetesen szarul néz ki
esetleg romániai veterán simsonost ismer valaki? olyant aki tud magyarul......
De vettem már olyan megszakítót is, ami gyárilag kemény átlátszó kis dobozban volt, de mikor felraktam nem akart jó lenni. El volt repedve az egyik papucs és ide oda fityegett.