Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor vélhetőleg jó lenne a zsigulié?
abban van bosch gyártású

kérdezgettem az ex 353as wartburg tulajokat de senkinek nincs gyári alaplapja a sufniban
Hát olyan jól el van pakolva hogy most nem tudom megnézni, ellenben rákerestem az ide vonatkozó cikkre:

"Milyen kondenzátort vegyek? Kisipari utángyártottat semmiképpen sem. A legjobb az eredeti. Ha mégsem jutnál hozzá, akkor tegyél bele másikat, ami belefér. A finomelektronikai célú kondenzátor nem alkalmas, nem bírja a létrerjövo áramhullámosságot. Viszont jó egy Trabant, vagy 2T Wartburg kondi. Az értéke nem annyira lényeges, és azt gyakorlatban csak a trafó teljesítménye határozza meg, ezért olyat keress, aminek körülbelül ugyanekkora trafója van. A feszültsége kedvencünknek is kb. ugyanannyi, mint az akkumulátoros gyújtásé. "
amúgy találtam a sufniban igazi ngk gyertát, (nem olyan gagyikat mint most adnak) még a zsiguliból dobtam ki vagy 10-12 éve
bepakolgattam pár alátétet aztán pöccre indult vele a műszer
kíváncsi vagyok meddig bírja
mondjuk 6os hőérték csak nem csepeg a hengerbe
Elkelt.
Üdv.A kipu új.Köszi a válaszokat!Üdv: Misi
Meg nem mondom így hirtelen. Mindjárt kinézek a garázsba és megnézem.
0,2 mikrós kell annyit tudok, de hány voltos legyen?
230? 500?
Igen, az hogy hosszú az áttétel. Mint mondtam 15ös lánckerék való rá.

Egyébként amit a kollega mondott az sem hülyeség, kipuba érdemes belenézni, mert ha tele van koxal az arol 2t-nek köszönhetően, az is jelentősen tudj rontani a teljesítményt, de itt szvsz nem ez az alapvető probléma.
Autós/járműbolti az szar. Elektronikai boltban kell venni. Vagy bontott wareszé. Nekem az volt, kiválóan működött.
amit autósboltban lehet kapni 2t wartburg kondit az is olyan szar minőség mint a bolti szimó kondi?
át akarnám tenni a légszűrő fölé, aztán így nem kell sajtolgatni ki/be
vagy esetleg lada kondi jó lenne? abból gyárt a bosch is talán az nem annyira gagyi
2. ban jobban ki tud pörögni mint 4.ben? ha igen akkor hiányzik a ló....
sok erő kell ám a gyors haladáshoz......
ha 2.ban is csak annyira tud pörögni mint 4.ben akkor kipuff takarítás vagy fúvókázás vagy a tököm tudja majd a szakik megmondják
Gyári 4 sebességes!Nem elfogynak a lovak egyszerűen valami meg gátolja abban, hogy tovább pörögjön!Haveromnak is van egy simsonja és az jóval többet pörög de nem is ez a lényeg csak kíváncsi voltam miért 55 a vége az enyémnek...
nem folytja azt vissza semmi, egyszerűen elfogynak a lovak
de mipicsának akarsz 60 fölött menni?
afölött már semmilyen része nem alkalmas a gyors haladáshoz
Gyárilag 4 sebis, vagy úgy lett belerakva?
A lassú frissítést azt ne úgy értsd, hogy fél percekbe telik.
Csak lassabb mint hogy 500m-en pontos értéket produkáljon.
Ha meg megy az ember 5-8-10km-t, abban meg már nem nagyon van benne a gps hibája.

Mint például leméred a kerék kerületetét a tologatós módszerrel.
Ha leméred egyszer kapsz egy értéket. De ha le méred 10x, és utána visszaosztod, kapsz egy átlagot, ami már a leginkább pontos lesz.
Gyári kilométeróra van a motoron és 1500km-ert futott henger(lengyel).A motorja nem lett tuningolva és ha hiszitek ha nem kiforogja és elég szépen gyorsul a 17-es lánckerékkel!Viszont van egy olyan pont amikor már mintha vissza folytaná valami, hogy ne pörögjön tovább!Amúgy a motoromon tirisztoros gyújtás van és 4 sebességes ha ez valamit is befolyásol..
attól függ milyen gps
nekem túra van iránytűvel tököm tudja mikkel az tuti nem lassú frissítés
max 2 másodperc késéssel írja a tutit de szerintem annyival sem
Pontos eredményhez ennyi kell, mert a gps-nek direkt "lassú" a frissítése, hogy a zavaró tényezők ne hűlyíthessék meg.
nem kell annak a gps-nek 10 km
2-300 méter után már beáll a sebesség kijelzése
hozzáteszem az is csalhat +-2-3 km/h
de ennyi simán belefér végülis annyira mindegy hogy 55 vagy 50

vonaton nézegettem egyidőben sokat, ott nemigen van hirtelen sebességingadozás és sosem mutat egy sebességet
pedig eléggé pontos a gps, optimális időben 2 méteren belül elvisz az adott ponthoz
és pár felhő egy kicsit sem akadály
Megsúgom neked, egy gyári fojtás nélküli simsonnak 65 a vége. Slusszpassz. Sokan azt hiszik hogy 80 meg nem tom mennyi, mert "bemértük autóval meg robogóval meg fűnyíró traktorral" csak azok nem pontosak. Gps-el, vagy trafival kell bemérni, az hiteles. (gps is csak tiszta felhőmentes időben, mondjuk 10km egyenes úton fix sebességgel)

És egy gyári motor ahhoz gyenge hogy egy 17est leforgasson.
65öt is úgy megy 15ös lánckerékkel, hogy már visít mint a barom.
Egy 17essel meg csak bőőőőő. Vagy ha leforgatja, akkor abba a hengerbe már belenyúltak, viszont akkor meg nem 55-el kéne menjen. Bár nem tudom ezt mivel mértétek, mondjuk reálisnak tűnik.
CSŐ!A 17-es lánckerékkel teljesen kiforog de csak 55-tel megy!Ha kisebbet tennék rá még lassabban menne, de ez sztem egyértelmű!Látom a sok videót, hogy az alap simson 70-el megy stb...És nem értem miért "csak" ennyvel megy az enyém..SEGÍTSETEK!Köszi.Üdv: Misi
az a helyzet hogy nem én mászkálok vele, aztán nemigen tudom mi történi vele pontosan
pl legutóbb ment rendesen, aztán megálltak pihenni majd amikor indította volna nem indult
Olyan lehet! Próbáld másikkal ha azal jó akk az a baja elsőnek mindíg gyertyát kell cserélni ha nem megy a motor ut karbit kipucolni légszürőt és ut kell megnézni a gyujtást de szerintem ahogy mondod trafó nem szokott felmelegedni?
valami gáz lehet a gyújtással is
ki-ki hagyogatm elég jól szikrázik a megszakító
most hívogatom a régi 2t-s wartburgos ismerősöket kinél van alaplap elfekvőbe aztán abból kiveszem a kondit

olyan van hogy kinyíródik a gyertya? egyik nap szikrázik még aztán másnap semmi szikra
konkrétan már a második ngk-nál járok így
most szereztem egy vödör használt hosszúmenetest teszek alá sok alátétet és tesztelek
nekem sok évig volt szimó, de nem emlékszem hogy ennyi cumi lett volna vele, igaz nekem elektronik volt, nem ilyen megszakítós bazár
Ja, ha feketedik a gyertya mindenhol egyöntetűen, és az száraz, letörölhető kormos, akkor kihagyogat a gyula.