Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól, hogy nem igen szaggatnak vele még nem kell bele kisebb gyertya.
Én azt taasztaltam, hogy a 8-as nál kisebb az túlmelegszik
ilyen gyerekes brümmögtetős simsonozgatáshoz mekkora hőérték kellene?
nemigen huzigálják neki nagyon és csak rövidtávokon
6-os jó lenne? 8-as olyan fekete mint a rettenet

főfúvókát érdemes kisebbre cserélni? mostani 72es
17 -es lánckereket cseréld le kisebbre, felesleges az a nagy lánckerék rá..
Kb ugyanannyival.

Egy 60as hengertől nem lesz sokkal erősebb, főleg nem egy boltitól.

A nagyobb sebességhez több dolog is kell.
Elsősorban:
-jó fék
-jó váz
-jó futómű
-jó gumik.

Na ezekből az átlag simsonoknak a fele kapásból szar.

Ha ezek rendben vannak akkor lehet motorikus tuningon gondolkodni, ami feltételez egy kifogástalan állapotú blokkot.

És akkor ezek után kell keresni egy szakit, aki farag neked egy hengert, amivel ténylegesen erősebb lesz a motor.
15-s lánckereket ?
de akkor ha megveszem a 60ccm-s hengert mennyivel menne ?
Üdv.
Simson s51-em van.
60cm-s hengert fogok venni.
most jelenleg 55km/h-val megy a motor.
hogyan lehetne növelni a sebességet ?
17-es lánckerék van rajta.
Például tegyél rá egy 15öst, mert a 17est egy gyári nem bírja el. :)
jól van nem tudtam :D de azért köszi :D
UhúúRISTEN!:D
a /gr az itt értelemszerűen /garnitúrát jelent;)
Üdv.
Simson s51-em van.
60cm-s hengert fogok venni.
most jelenleg 55km/h-val megy a motor.
hogyan lehetne növelni a sebességet ?
17-es lánckerék van rajta.
Sziasztok!

Van egy pár eladó Mitas gumim simsonra:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok

Van egy simson s51 főtengelyem jó csapágyakkal és kiváló ékpályákkal és menetekkel kotyogás mentes 3000 Ft oda adom ennyit még egy hülyének is megér
És mindegyiknél hazugság...

Hajtókarszettből rocket, ckr, pjd-t érdemes keresni.
mofaker olcsóbb mint a moped91
és úgy nézem ugyanazokat a vackokat árulják
ez a német minőség meg majdnem minden cuccnál van
végül ki lett nyomozva a hiba oka
a kuplungkar ami a blokkból jön ki nehezen mozog és van egy pont ami után nem megy vissza magától teljesen
fogóval cibáltuk ide-oda most egy kicsit jobb lett
ami fura hogy előre könnyen mozog de kb középállástól vissza nemigen megy
kicsit állíthattam is a rudazaton aztán majdnem jó
most már télig nem akarok vele szarolni

hajdani 2t wartburg kondija jó lehet a szimóba? mert eléggé szikrázik a megszakító, szerintem ennyire nem kellene neki
Sziasztok
Tapasztalataitokat szeretném kérni,hogy ki rendelt már http://www.mofaker.hu/-ról és milyen minőségű cuccokat hoznak.És,hogy mit jelent az hogy pl: itt http://www.mofaker.hu/termek/F...
2600 ft/gr,2600 forintba kerül grammonként,mert ez sztem hülyeség :D
Ja és hogy ha tényelg 2600 forintba kerül az egész,rosszabb minőség-e mint pl ez 4176 ft-ért? http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Nézd meg hogy a kinyomólap nem fekszik-e föl a kuplungagyra, én már láttam ilyet. 4 db alátét megoldotta a problémát.
van minden........
lóg a bowben mint az útszéli macska bele akkor is csúszik
már tiszta ideg vagyok ettől a simsontól
berúgásnál is érezni hogy meg-megcsúszik
holtjáték?
végül kidaraboltam minden vezetéket aztán átsaruztam mindent, most jó lett
megszakítónál szikrázik úgy néz ki a kondi sem az igazi, de megy
hanem
a kuplung nagyon kint fog utolsó pár és csúszik pedig a bowden laza
evvel lehet valamit kezdeni?
szétszedés előtt nem volt gond vele, bár már sok éves, meg visít is szóval el lehet kopva a cucc, de nem csúszott és rendesen kuplungolt, mert most olyan on/off lett
nincs felcserélve azt azért észrevenném
vettem most bele egy kisipari vackot 180 forintért, avval csak egy icipicit szorul.... gondolom igen hamar bekopik majd....

a megszakítóhézag 0,45 volt most visszább vettem 0,4-re
a megszakító olyan 1,6-1,8 között van, nincs lámpám de kb itt nyit szemre

de mégsem akar menni, pedig már több gyertyával is próbáltam és másik trafóval is
Nem cserlted el a mretet a főcijével?

Aberugó 22-as a főci 20as.
Ha szim nélkül is szorul, akkor két tömikét alája.
most 1,6 vagy 1,8 mm az előgyújtás?

szoros váltókarral mit lehet tenni? vagyis nem a váltókar szoros hanem a szimmering
porvédős duplaajkú francot tettem bele aztán úgy feszül hogy megáll a kar minden állásban
berúgókar lazán mozog annak az o gyűrűje nem szorítja
Pont ezt mondom, hogy nem tudod ugyan oda visszatennni.

A tiriset simán visszateszed jelölésre legfeljebb 1-2 tized van benne, de a megszakítósat nemigen tudod, mert a hzag tutira elmegy.
Nézd meg hol áll most.
mielőtt szétszedtem akkor nyomtam egy jelet az egyik nyúlványra meg az alaplapra szóval teljesen ott van
legalábbis az alaplap....
valahol van erről leírás? gyújtásbeállítás, teszt stb
halovány szikrával mit lehet tenni? olyan gyengécskének tűnik