Sziasztok!
Megoldottam a problémát az ismerőssel. A súber tűn állítottunk (nah, lehet örülni )
Egy kicsit több levegőt kap és máris érzékelni lehet a különbséget. Sokkal nagyobb az ereje, nem esik vissza a fordulat, nyomatékosabb és nem mellékesen élvezetesebb vezetni.
Mentem is vele ma elég sokat. Elég szép, motorozós idő van. Sehol egy felhő. A fékkarom viszont eltörött. Vettem újat, de sajnos fémet nem kaptam csak műanyagot. De addig megfelel, amíg nem szerzek fémet.
Jah, végezetül annyit, hogy elmondtam ismerősnek, hogy én azt hittem, hogy schubert tű és ő is megmosolygott. Aztán megállpodtunk abban, hogy azért hittem azt, mert gyorsan mondta, szinte egyben...
Kösz a célzást a kormánynál,de most ezene én is el gondolkoztam :S Lehet nembaszom szét mert enyém még nagybál eredeti :) Hála a jó istenek,egyedül az első srávédöm böl van le vágva,de tudok szerezni eredetit,lehet kormány hejet ink az lesz veszek rá indexeket:) És le poliroztatom felniket,meg a blokot :) és ful gyári lesz,de ez még a jövő zenéje,ehez jó teli pénztárca kéne csak :) Köszi h le beszéltetek a kormányrol,rájötem én is h hülyesége :)
Végül is én is így vettem, nem magam vagdostam el, nekem az a plafon, amikor gány kormányt raknak bele, központi teleszkóp, dobozt kiveszik oldalról, csicsabicsa tükör meg fehér búra, ami az eget világítja, meg a legjobban az zavar amikor nehézkes vele a közlekedés. Nem megy rendesen, mert fullad, nem lehet megállni, ragad a fék, ilyenek!
Nekm a hácsó ful gyári,szentem jó az úgy...;) Az elsöböl meg már volt le vágva mikor én meg hoztam :S Sajna már nagyon ritka a szép gyári simson,de ez nem azért van mert a simók a szar régi öreg motorok hanem azért mert sok ember nem vigyázá ha van neki egy fúl gyári simoja,pl mindt az enyém volt,8 évig ált a vizben a sárban,kicsi pucolgatás,és pöcröf indult,utána meg jöt az esztétika,gondold el h szét lehet rohadva volt olyan elem amit fel sem tudtam használni töb mindt 60e-ft költötem csak a külsejére és meg sem lácik,ha német cucot akarsz veni ami minöségi meg kel fizetni de legaláb megy és jó :)
Sajnos ezek nekem is megvannak csinálva, de egyik sem olyan mértékben, ami már brutális. Viszonylag igényesen, még simán gyárihoz közeli állapot ezek ellenére. Nincs túl egyedi színvilága, gyári lámpák, óra, ülés stb., de majd rakok fel képet valamikor.
Lehet, de szar látni hogy egyre kevesebb a gyári festésű gép, ha én valami egyedi színvilágot akarnék, félretenném a gyári cuccokat és valami másvalaki által többszörösen átmázolt cuccot fényeznék le. (de ha belegondolok akkor tényleg ezt csinálom most is:))
Ami meg még rosszabb mikor a gyári sárvédőket szétvagdossák mert az "papás", miközben a "piac" teli van mindenféle vagdosott sárvédőkkel, valaki meg ölni tudna a gyáriért.
hát jahm utána meg sirasa a motort ha el szál vele,mert ösze karcolodika mitom én 20e-Ft-os festése :S Én azt nem szeretem mikor tele pakolják ilyen szar idomokal :S Jó az elejéra fej idom az még el megy de amikor az egészen van ilyen szar pfúúú :S Hála istenek az ritka de nem tom miért rakrá idomot:S Akor vegyen gyorsaságit v mit tom én :S ....
Én azért kezdetem el most ilyenekel pakolgatni amert a motorja most let teljesen át genrálozva,semmi baja hidegen melegen első rugásra indul,nem esik le rola semmi ösze van rakva.Nekem ezek tecenek:)
Igazából nem nagyon hat meg ki mit csinál a motorjával. Én sem mosom minden nap, meg nem is mindig kímélem. Nekem sem gyári a simsonom, sem külsőre sem belsőre. Sokan arra is húznák a szájukat, én megpróbálom nem csilli-villi gagyi cuccokkal teleszórni. Közben meg a teleszkóp meg a kerék kiesik alóla, megállni nem tud, mert fék nincs rajt, meg úgy kell betolni, mert "ez egy simson" "ezek ilyenek" alapon használja. Általánosságban mondom, senkit nem blamálok.
Helló,nekem van egy Simson S51-em ara szeretnék veni sport kormányt :) De úgy halotam h ahoz kel E-bizonylat,mert ha nincs,kicsit meg basza a szám a rendőr :S Tudnak nekem eben segiteni valaki ? A választ elöre is köszönöm :)...
generál után nem nagyon akar szikrázni, alig indul be, meg durrog néha a kipuffba
Megoldottam a problémát az ismerőssel. A súber tűn állítottunk (nah, lehet örülni )
Egy kicsit több levegőt kap és máris érzékelni lehet a különbséget. Sokkal nagyobb az ereje, nem esik vissza a fordulat, nyomatékosabb és nem mellékesen élvezetesebb vezetni.
Mentem is vele ma elég sokat. Elég szép, motorozós idő van. Sehol egy felhő. A fékkarom viszont eltörött. Vettem újat, de sajnos fémet nem kaptam csak műanyagot. De addig megfelel, amíg nem szerzek fémet.
Jah, végezetül annyit, hogy elmondtam ismerősnek, hogy én azt hittem, hogy schubert tű és ő is megmosolygott. Aztán megállpodtunk abban, hogy azért hittem azt, mert gyorsan mondta, szinte egyben...
Ami meg még rosszabb mikor a gyári sárvédőket szétvagdossák mert az "papás", miközben a "piac" teli van mindenféle vagdosott sárvédőkkel, valaki meg ölni tudna a gyáriért.