hmm...
Pedig nekem az ismerősöm is úgy mondta, és én a neten is utánanéztem és márpedig úgy láttam leírva http://komarblog.blogter.hu/11...
Még itt is úgy említik.
Valószínűleg sokat kap. Ellenőrizd, majd ha kell állítsad be pontosan a gyújtást. majd ezután adj neki alapjárati levegőt. ha ez már nem segít, nézd meg a benzinszintet. Néha 1mm is sokat számít. Nálam legalábbis ilyen volt.
A motorm kicsit lassan pörög fel. Ez mitől lehet?
Ismerőssel állítottunk karburátort a múltkor... Jobban is megy egy kicsit, de szerinte még mindig nem az igazi.
Talán a gyújtásmegszakítón kéne állítani?
Hello:) ,1 kérdésem lenne, vagyis ő..kettő:)
1 Simson schwalbe átalakítható minden gond nélkül 12v-osra? (gondolok itt a fizikai dolgokra, hogy a tekercsek felfogatási pontjai megegyeznek-e és hasonlók:)
A másik, hogy ha nincs benne akkumulátor használva, akkor is szükséges a töltő elektronika bele? És ha igen, akkor abból is milyet? mert szertenéztem de árulnak hozzá vagy 3-4 fajtát...
Köszi akk egy 3 sebis 51 es van benn
Puszika!
Tsr mellé vettem tesókának...
Várom a hengerem meg hengerfejt...
Még 3 hónap.
Hát szmsonhoz még
húsboltba is lehet
alkatrészt kapni...
Nagy előny :)
nekem 2cm széles sávba mozog a gyújtásom
megnéztem strobozkóppal
van amikor meg egyszerüen megszünik benne a villany
na utánna nehezen szokott elindulni
már fojamatban van egy hall jeladós
már csak be kellene építteni meg tesztelni mert még nem hallottam ezekről semmit
de biztos jobb lessz mint a kalapácsos
szóval akkor megéri cserélni avagy nem?
mostani ingyen megvan, teljesen jó állapotú gondolom nem nehéz beállítani (majd erről később kérdezek)
tirisztorost meg kell venni, át kell vezetékelni
elkövetkezendő 5 évben évi 2-3 tank benzinnél több nem menne el
Nem szar (de:) csak megvannak a műszaki korlátai.
Motorok és ótó közlekedtek milliószám sok milliárd kiométert iylan gyújtással, zömmel baj nélkül.
Én meg útálom, mert egy műszakilag inkorrekt primitív megoldás, jó 30 éve semmi nem indokolja a hazynálatát.
Azt meg ember meg ne érti, hogy amikor már 1976 ban a simson gyárnak a kezében volt a (Bosch-tól lopott:) elektronikus gyújtás, ami megbízható, nem kell utánállítanai satöbbi, hogy akkor mi a ráknak kellett még 15 évig a megszakítósat nyomatni?
A motorm kicsit lassan pörög fel. Ez mitől lehet?
Ismerőssel állítottunk karburátort a múltkor... Jobban is megy egy kicsit, de szerinte még mindig nem az igazi.
Talán a gyújtásmegszakítón kéne állítani?
Olyan szép most az idő
Azért szar, mert eléggé összetett hibákat tud produkálni és ha valaki nem ért hozzá, akkor nehéz megtalálni a hibát. Ha viszont jól működik, és a hengered nem igazán forgós, akkor tökéletesen megfelel, nem éri meg lecserélni. Ha állandóan van valami baja és meguntad már, akkor érdemes lecserélni, és a régit elrakni tartalékba. A tirisztoros kényelmesebb, kopó alkatrész nuku, ezért nem is kíván annyi törődést, mint a mexás.
ez is ment egy kicsit....... csak már lógott a főtengely 1milit aztán bizonytalanná vált a gyújtása.....
rendbe akarom a blokkot vágni, aztán ha tud a gyerek rendesen motorozni akkor rendbe teszem külalakilag is
megszakításos gyújtás szar?
akkor inkább szereljem át tirisztorosra?
valahol láttam 5 pénzért komplett szettet
nekem tirisztoros volt anno, az mondjuk beszopatott a jeladóval
Pedig nekem az ismerősöm is úgy mondta, és én a neten is utánanéztem és márpedig úgy láttam leírva
http://komarblog.blogter.hu/11...
Még itt is úgy említik.
http://www.youtube.com/watch?v...
A szó amit kerestek, a súber. :)
Nem schubert tű, hanem -siber-!
Hát szerintem a karburátor elég pontosan lett beállítva, de a gyújtást azt lehet, hogy meg kéne nézni. Max. még a Schubert tűn kéne állítani.
Ha esetleg valki csapágycsere előtt áll akkor mi vagyunk a legjobb választás. Itt olcsón hozzájuthatsz a legnagyobb márkákhoz.
Ismerőssel állítottunk karburátort a múltkor... Jobban is megy egy kicsit, de szerinte még mindig nem az igazi.
Talán a gyújtásmegszakítón kéne állítani?
1 Simson schwalbe átalakítható minden gond nélkül 12v-osra? (gondolok itt a fizikai dolgokra, hogy a tekercsek felfogatási pontjai megegyeznek-e és hasonlók:)
A másik, hogy ha nincs benne akkumulátor használva, akkor is szükséges a töltő elektronika bele? És ha igen, akkor abból is milyet? mert szertenéztem de árulnak hozzá vagy 3-4 fajtát...
Puszika!
Tsr mellé vettem tesókának...
Várom a hengerem meg hengerfejt...
Még 3 hónap.
Hát szmsonhoz még
húsboltba is lehet
alkatrészt kapni...
Nagy előny :)
megnéztem strobozkóppal
van amikor meg egyszerüen megszünik benne a villany
na utánna nehezen szokott elindulni
már fojamatban van egy hall jeladós
már csak be kellene építteni meg tesztelni mert még nem hallottam ezekről semmit
de biztos jobb lessz mint a kalapácsos
kr51/2 hengere megegyezik e s51-ével?
Sima 3 sebis és nem turbóhüttéses 1985-ös
évjáratu...
mostani ingyen megvan, teljesen jó állapotú gondolom nem nehéz beállítani (majd erről később kérdezek)
tirisztorost meg kell venni, át kell vezetékelni
elkövetkezendő 5 évben évi 2-3 tank benzinnél több nem menne el
Motorok és ótó közlekedtek milliószám sok milliárd kiométert iylan gyújtással, zömmel baj nélkül.
Én meg útálom, mert egy műszakilag inkorrekt primitív megoldás, jó 30 éve semmi nem indokolja a hazynálatát.
Azt meg ember meg ne érti, hogy amikor már 1976 ban a simson gyárnak a kezében volt a (Bosch-tól lopott:) elektronikus gyújtás, ami megbízható, nem kell utánállítanai satöbbi, hogy akkor mi a ráknak kellett még 15 évig a megszakítósat nyomatni?
Ismerőssel állítottunk karburátort a múltkor... Jobban is megy egy kicsit, de szerinte még mindig nem az igazi.
Talán a gyújtásmegszakítón kéne állítani?
Olyan szép most az idő
rendbe akarom a blokkot vágni, aztán ha tud a gyerek rendesen motorozni akkor rendbe teszem külalakilag is
akkor inkább szereljem át tirisztorosra?
valahol láttam 5 pénzért komplett szettet
nekem tirisztoros volt anno, az mondjuk beszopatott a jeladóval