Helyszínen hallható lenne, hogy kevés vagy sok, mert más jelleggel-hangpon fulladozik, ha kevés vagy ha sok.
Iylen eldönthetetlen helzetben, célszerű előszür mégtöbbet edni neki, legfeljebb mégrosszabb lesz, de akkor is tudod, hogy már eleve sok volt.
Ha tök alulról, hirtelen gázra nem veszi fel a tüzet, csak némi gondolkodás után, akkor meg lehet kisérelni az alapjárati keverékcsavarnál a levegőt elvenni(befelé csavarni)
Ha még rosszab, akkor eleve sok volt.
HA nagyon aberrált keverékcsavar állásal jó csak, akkor érdemes megvizsgálni a benzinszintet, szivatót, alapjárati fuvit.
Sajna, árulnak ölyan tűket is, amikkel a motor beálílthatatlan...
ez van, ha alulra-középre kevés.
HA felülre(esetleg is) akkor ha felpörgött, lassan esik a fordulat.
Ilyenkkor ha elveszel a levegőből, és gyorsabban esik, akkor keveselt.
Természetesen az utóbbi esetet nem a keverékcsavarral , ahnem a főfuvi-tű párossal lehet orvosolni, itt a keverékcsavar, csak egyfajta gyorsteszt.
szevasztok! van itt valakinek eladó simson s50 blokkja? nem a turbóhűtésesre gondolok! működő képes legyen karbi kipufogó nemkell csak a gyujtás henger hengerfej ilyesmire gondolok. Ha van bármi szóljatok nyugodtan szükségem lenne egyre! köszi előre is
Üdvözlet!
Olyan problémám van az S51-es szimómmal, hogy felfelé váltáskor nem ugrik vissza a váltókar és vele együtt a kapcsolókilincs, így nem tudok tovább váltani felfelé, csak ha enyhén visszanyomom a váltókart. Arra gondolok, hogy ez okozza:
a kis lemezkére megy rá az ollórugó, annak a rugóterpesztő része szerintem szélesebb, mint a csőtengely gallérja, amin a kapcsolókilincs van ( ez a két dolog a képen pirossal van jelölve)
Úgy gondolom, ha egyforma szélesek lennének, az ollórugó rendesen visszahúzná a csőtengelyt és tudnék váltani.
Egyetértetek?
Előre is kösz a választ!
Gyorsabb volt, de türelmetlen, oda akart bemenni,a hol nemvolt hely.
Tette a kereket a másik h kereke mellé, összeakadtak, a hátsókerékfelkapta neki az elejét, s kifordította a mtort,gyakorlatilag hanyatt esett.
jajj meg azt akartam kérdezni hogy az mitöl lehet hogy mikor alapjáraton berreg a motor és húzok neki gázt és nem dindiringel hanem elöször csinál egy iylet h bööö --dindirindin:D
betették a srácot, részint,mert a saját szavukat sem hallották kocsin kívül, másrészt, nem árt ellenőrizni, iylen fejenátfórulás után, hoygmennyire van képben vlaki.
Lehet belsővérzés, agyrázkódás, akármi
Iylen eldönthetetlen helzetben, célszerű előszür mégtöbbet edni neki, legfeljebb mégrosszabb lesz, de akkor is tudod, hogy már eleve sok volt.
Ha tök alulról, hirtelen gázra nem veszi fel a tüzet, csak némi gondolkodás után, akkor meg lehet kisérelni az alapjárati keverékcsavarnál a levegőt elvenni(befelé csavarni)
Ha még rosszab, akkor eleve sok volt.
HA nagyon aberrált keverékcsavar állásal jó csak, akkor érdemes megvizsgálni a benzinszintet, szivatót, alapjárati fuvit.
Sajna, árulnak ölyan tűket is, amikkel a motor beálílthatatlan...
ez van, ha alulra-középre kevés.
HA felülre(esetleg is) akkor ha felpörgött, lassan esik a fordulat.
Ilyenkkor ha elveszel a levegőből, és gyorsabban esik, akkor keveselt.
Természetesen az utóbbi esetet nem a keverékcsavarral , ahnem a főfuvi-tű párossal lehet orvosolni, itt a keverékcsavar, csak egyfajta gyorsteszt.