Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyszínen hallható lenne, hogy kevés vagy sok, mert más jelleggel-hangpon fulladozik, ha kevés vagy ha sok.

Iylen eldönthetetlen helzetben, célszerű előszür mégtöbbet edni neki, legfeljebb mégrosszabb lesz, de akkor is tudod, hogy már eleve sok volt.

Ha tök alulról, hirtelen gázra nem veszi fel a tüzet, csak némi gondolkodás után, akkor meg lehet kisérelni az alapjárati keverékcsavarnál a levegőt elvenni(befelé csavarni)
Ha még rosszab, akkor eleve sok volt.

HA nagyon aberrált keverékcsavar állásal jó csak, akkor érdemes megvizsgálni a benzinszintet, szivatót, alapjárati fuvit.

Sajna, árulnak ölyan tűket is, amikkel a motor beálílthatatlan...

ez van, ha alulra-középre kevés.

HA felülre(esetleg is) akkor ha felpörgött, lassan esik a fordulat.
Ilyenkkor ha elveszel a levegőből, és gyorsabban esik, akkor keveselt.
Természetesen az utóbbi esetet nem a keverékcsavarral , ahnem a főfuvi-tű párossal lehet orvosolni, itt a keverékcsavar, csak egyfajta gyorsteszt.
ez lehet h hülye kérdés lesz de ezzel mit tudok csinálni h jó legyen?

csak hogy magamtol is megtudjam javitani ha nem akar indulni:D
az enyémnek ilyen fürdőszobazöld festékkel volt lefestve a felnije és kromofággal estem neki de fujj de gusztustalan volt:D
Senki nem parafázott még 51-es főtengelyt?
Alufelnit leginkább semmivel, azt polírozni szokták inkább. Vasfelnit meg szürkével, persze csiszolás (vagy homokszórás) és alapozó után.
16n3-as bvf karbinak a szivatóháza jó a 16n1-es gyári karbiba?
polírozd ki sztem sokkal szebb mint ha festve lenne:)
Hali!

Tudtok valami írni az előző kérdéseimre? :D
Semmilyennel.
helló! valaki nem tudna segíteni nekem abba hogy a simson alufelnit milyen festékkel fújjam/fújassam le hogy az meg is maradjon rajta?
szevasztok! van itt valakinek eladó simson s50 blokkja? nem a turbóhűtésesre gondolok! működő képes legyen karbi kipufogó nemkell csak a gyujtás henger hengerfej ilyesmire gondolok. Ha van bármi szóljatok nyugodtan szükségem lenne egyre! köszi előre is
Akár az is lehet, lrdemes rendbetenni.
Persze, lehet ott a mechanismusbn bármiylen mérethibás alkatrész is.
A gyáriak pontosak voltak.

Lehet, még az is, hpogy a dekliben szorul meg, van amikor ezen két tömítés felszerelése segít.
Üdvözlet!
Olyan problémám van az S51-es szimómmal, hogy felfelé váltáskor nem ugrik vissza a váltókar és vele együtt a kapcsolókilincs, így nem tudok tovább váltani felfelé, csak ha enyhén visszanyomom a váltókart. Arra gondolok, hogy ez okozza:
a kis lemezkére megy rá az ollórugó, annak a rugóterpesztő része szerintem szélesebb, mint a csőtengely gallérja, amin a kapcsolókilincs van ( ez a két dolog a képen pirossal van jelölve)
Úgy gondolom, ha egyforma szélesek lennének, az ollórugó rendesen visszahúzná a csőtengelyt és tudnék váltani.
Egyetértetek?
Előre is kösz a választ!
Gyorsabb volt, de türelmetlen, oda akart bemenni,a hol nemvolt hely.
Tette a kereket a másik h kereke mellé, összeakadtak, a hátsókerékfelkapta neki az elejét, s kifordította a mtort,gyakorlatilag hanyatt esett.
sok, v kevés üa.
Írtam E-mail-t, ha nem ment át akkor elküldöm még egyszer.
jajj meg azt akartam kérdezni hogy az mitöl lehet hogy mikor alapjáraton berreg a motor és húzok neki gázt és nem dindiringel hanem elöször csinál egy iylet h bööö --dindirindin:D
nm láttam hogy hogy esett csak hallottam a hangot meg h szalad odamendenki
betették a srácot, részint,mert a saját szavukat sem hallották kocsin kívül, másrészt, nem árt ellenőrizni, iylen fejenátfórulás után, hoygmennyire van képben vlaki.
Lehet belsővérzés, agyrázkódás, akármi
akkor csak a hordágyat tették be?:D csak anynit láttam h teszik be a hordágyat a mentőbe de azt nem h volt e rajta valaki:D
Hello Simsonosok eladó MZ teleszkópok ha kell vigyétek építsétek be stb.
Semmi, az ijedtség volt a nagy, szépen elballagott a saját lábán.
már probáltam de szikra akor sincs
nekem iylenkor mindig azt mondják h gyertyakulcs meg drótkefe:D