Az a srác(Bósza, piros tank, fekete fejidom)) aki a második menetben pofáraesett a 3-as kanyarban ő 50ccm es motorrral tolta, szemben a mezőny többi 70-90 es gépeivel.
Tud az a mikuni kópia karbi jól működni, csak kell egy kis törelem hozzá.
Alapból az öntvény nagyon törékeny, nem szabad alá semmyilen puha anyagot tenni,mert törik rgtön.
Tömítésnek elég a saját O gyűrűje, hőszigetelő alátétnek meg valami kemény anyag kell, sé az anykat nem szabad túlhúzni, akor sokat elmegy. Az ufószint beállíytása trükkös lehet, ha szétbarkácsolt benne az úszó.
Aham,csak azért kérdeztem mert ez 1-1be rámegy,mással lehet kell szórakozni vagy ha valaki tud olcsón érdekelne 19es karbi amal vagy bármi ami simán rámegy.
A véleményeteket szeretném kikérni, ugyanis felújítanám a turbóhűtéses blokkomat, és szeretnék kicserélni benne minden 'kötelező' jellegű dolgot (szimmering, tűgörgő stb.).
Azt kérdezném a profiktól,h miket cseréljek ki, milyen márkájúra, és pontosan mekkora kellene nekem ezekből?
Esetleg ha tudtok valami jó boltot is BP/környékén, ahol ezeket meg lehet szerezni jóáron, akkor az annak nagyon örülnék!
Illetve még az a gyors kérdésem lenne, hogy ha ugyanez a blokk az egyest nehezen veszi, nagyon kell lefele taposni a váltókart, akkor a két állító csavar közül melyiket állítsam merrefele?
Én úgy tudom a p20 karbiját nem valami jó beállítani, így inkább azt javasolnám, hogy tegyél rá valami modernebb keihin, dellorto karbit:) vagy van még márka bőven:) Szerintem majd Zoli tud biztos tanácsot adni ebben.
Sziasztok!
Van egy 60/4-es hengerem mostmég gyári karbival és kipuval.19es beömlőnyílása van és mondták többet is hogy rakjak rá p20 karbit és sokkal jobban fog menni,erről mi a véleményetek megéri pannónia karbit rakni rá?gyári kipu egyenlőre marad de majd kap egy rezót.
helló!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy a simsonon miért nem pörög ki?A karbulátor ki lett takaritva, a két főtengely szimering ki lett cserélve és a gyújtás is jó.
500 forint.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. S51-hez szükségem lenne kapcsolási rajzra. Akár link, akár e-mail.
Köszöntem.
Alapból az öntvény nagyon törékeny, nem szabad alá semmyilen puha anyagot tenni,mert törik rgtön.
Tömítésnek elég a saját O gyűrűje, hőszigetelő alátétnek meg valami kemény anyag kell, sé az anykat nem szabad túlhúzni, akor sokat elmegy. Az ufószint beállíytása trükkös lehet, ha szétbarkácsolt benne az úszó.
A véleményeteket szeretném kikérni, ugyanis felújítanám a turbóhűtéses blokkomat, és szeretnék kicserélni benne minden 'kötelező' jellegű dolgot (szimmering, tűgörgő stb.).
Azt kérdezném a profiktól,h miket cseréljek ki, milyen márkájúra, és pontosan mekkora kellene nekem ezekből?
Esetleg ha tudtok valami jó boltot is BP/környékén, ahol ezeket meg lehet szerezni jóáron, akkor az annak nagyon örülnék!
Illetve még az a gyors kérdésem lenne, hogy ha ugyanez a blokk az egyest nehezen veszi, nagyon kell lefele taposni a váltókart, akkor a két állító csavar közül melyiket állítsam merrefele?
Köszi előre is!
Bubi
Van egy 60/4-es hengerem mostmég gyári karbival és kipuval.19es beömlőnyílása van és mondták többet is hogy rakjak rá p20 karbit és sokkal jobban fog menni,erről mi a véleményetek megéri pannónia karbit rakni rá?gyári kipu egyenlőre marad de majd kap egy rezót.
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy a simsonon miért nem pörög ki?A karbulátor ki lett takaritva, a két főtengely szimering ki lett cserélve és a gyújtás is jó.
Kék kabát, sapka, hüyle arckifejezés ebben leszek:)