5mm.
(ezt szokták mucsaországban kihagyni, vagy rosszhelyre tenni, akor persze akad az egész.
Akkor nem gondolkoznak, mert ezt mucsánnem szokás, hanem jön a satu, és elgörbítik a reteszelőkar cementált acéllemezből készült részét, amitől az megreped, és hamarosan eltürik, és akkor" fos szimszon")
Szívélyes üdvözlet!
Meg tudná nekem valaki adni az S51-es Simson kapcsolószerkezetébe szükséges távtartó persely méreteit, de legalább a vastagságát? Az a persely, ami a fokozatrögzítő kar alá kell. Előre is köszi, üdv: Peti
Hát nem tudom fa lakk az azért más! A Very well milyen bázisú? Ha nem egyeznek ne fújd rá mert felmarja. Én azért kicseréltettem volna az tuti. És ez nem selyem fényű kicsit? Bár ezt így biztos nem tudod megnézni csak ha felfújod. És honnan tudod hogy fára van?
jó napot urak az lenne a problémám hogy majdnem 2500-ért vettem lakkot a festéshez ,de még a boltban észrevettem hogy ez igazándiból fa lakk (Győrlakk kft.-s nitrolakk)úgyhogy rákérdeztem az eladóra és azt mondta hogy másoknak is ezt adta és hogy ez jó mert nem fémre fújom hanem festékre....de nem merem még átfújni ezét gondoltam megkérdem...am arra is gondoltam hogy van itthon very well-es színtelen fújós lakk és azzal először lefújom és arra rá a kompresszoros lakkot....vélemény, tanács?
ahogy vesszük
ne tudd meg milyen állapotban van, egy ép része nincs felületének fele rozsda
tankból kb 1 deci rozsda jött ki és még szerintem ennyi van is benne
lyukas kipufogó, foszlott ülés, krómozott részek full rozsda stbstb
előző tulajok?
82 óta most szedem szét elsőként, gyári ezen még minden még a dugó(méret) is, nem is cserélem ki csak reszelek bele másik gyűrűt, inkább ciripeljen mint megálljon........
tiszta szűz gép........ csak lötyögött benne minden, főtengely lógott vagy 1 mm legalább
kivettem a blokkot és úgy zörgött benne minden mint a tehén nyakán a kolomp
Őő igen, szerelés előtt érdemes megnézni az előző tulajokmennyire deformálták el a blokkfeleket...
HA kiveszed az illyesztőt, pár tizedet simán síkba lehet marni/ezstergálni ah anagyon görbe.
A csapágyházak csak egy oldalon fixek, szóvalmeg lehet tenni.
Majd legközelebb, addigra meg kiforr.
(ezt szokták mucsaországban kihagyni, vagy rosszhelyre tenni, akor persze akad az egész.
Akkor nem gondolkoznak, mert ezt mucsánnem szokás, hanem jön a satu, és elgörbítik a reteszelőkar cementált acéllemezből készült részét, amitől az megreped, és hamarosan eltürik, és akkor" fos szimszon")
Meg tudná nekem valaki adni az S51-es Simson kapcsolószerkezetébe szükséges távtartó persely méreteit, de legalább a vastagságát? Az a persely, ami a fokozatrögzítő kar alá kell. Előre is köszi, üdv: Peti
Ha egy héttel előbb fogok bele a blokk cserébe mehettél volna
Kakucson. Vagy maradt volna a kis blokk.
ne tudd meg milyen állapotban van, egy ép része nincs felületének fele rozsda
tankból kb 1 deci rozsda jött ki és még szerintem ennyi van is benne
lyukas kipufogó, foszlott ülés, krómozott részek full rozsda stbstb
Simson első lámpát keresek ha van valakinek és megválna tőle az kérem jelezze!
82 óta most szedem szét elsőként, gyári ezen még minden még a dugó(méret) is, nem is cserélem ki csak reszelek bele másik gyűrűt, inkább ciripeljen mint megálljon........
tiszta szűz gép........ csak lötyögött benne minden, főtengely lógott vagy 1 mm legalább
kivettem a blokkot és úgy zörgött benne minden mint a tehén nyakán a kolomp
HA kiveszed az illyesztőt, pár tizedet simán síkba lehet marni/ezstergálni ah anagyon görbe.
A csapágyházak csak egy oldalon fixek, szóvalmeg lehet tenni.
inkább régi keménypapírsos falinaptárbol kivágom
és az ojan lessz amijennek lenni kell
Lehet kapni pontosan kivágott fekete színű szettet, az is szar anyagból van, de legalább hasonlít a blokkfélhez:)
A fehérszínű annyiban műszaki termék, hogy műszaki rajzlapból van:_)
Lehet zsírozni, vagy lehet ragasztani.
lehet kapni simán lehúzható szilikon szerű tömitőpazstát , az is jó.