rabló banda ez a moped91(vagyis a klónja)
7 pénz egy főtengelygenerál
a kérdés:
beszereztem egy jobb anyagú blokközép tömítést, barna vastagabb mittudomén milyen anyag, nem kingelit, papírszerű furaszagú
ezt meg kell kenni pasztával összerakáskor?
a sima (fehér) papírt mindig kenegettük
Alapjárat és levegő csavarral már próbálkoztam, elértem azt, ha melegen kijjebb tekerem a levegőt, gyengébben muzsikál a motor, viszont ahogy beállítottam, így erős is és jól is indul. Azt szeretném elérni, hogy melegen mennyen úgy mint hidegen, akkor egy szót nem szólok. :)
Lenne pár kérésem az amallal kapcsolatban. Melegen gyengébb a motorom, hidegen nagyon jó reagál a gázra, és sokkal jobban is megy. Tudom, hogy egyértelműen sokat kap. 9-es NGK is kormos. Benzinszintet mivel nem tudok állítani, mivel tudnám szegényíteni a keveréket? Alapjárat szép, de ha melegen odahúzom kicsit gondolkodik. 80-as fúvóka van benne, a kisebb főfúvókával tudnám korrigálni? A tű látom 3 állású. A gyáritól van még vastagabb, vagy azzal adják? Szépen indul hidegen melegen, csak melegen belefullad. VÁlaszodat előre is köszi.
Akkor hagyjuk a dörzsáras témát, azért köszönöm Most már értem a Frankensten elnevezést Remélem elkészül. Nálam is van itthon egy 75%-osan kész építmény, de technikai színvonala meg sem közelíti a tiéteket. Miféle Suzuki blokk van benne?
ha valakinek kell a gyári csapágya odaadom szívesen.....
lógnak rendesen, de hátha valaki annyira perverz hogy csinál belőle falidíszt
82 óta nem látott napfényt
a nyócas anyáról már beugrott
nézegettem hogy valamit alá kellene tenni csak már elfelejtettem ezt a dolgot
jó régen nem szedtem szét szimó blokkot
hanem
efölött a kis csapágy fölött van hézagoló? mert a nagy bontogatás közepette valahonnan kiesett egy kicsike
annak nézem mert kb akkora mint a váltótengely
Be dobsz felülről egy 8-as anyát a csapágy furaton keresztül behajtasz egy csavart, feldobod a blokkfelet rezsóra, felmelegíted 100-120 fokra, és utána ki tudod húzni egy fogóval.
Őő, szombatigez nemigen fog menni sajna, mert a mondott bolt tőlem úy 20 kilométerre van keresztül egész budapesten.
(én csepelen lakom, ahol meg biztosan tudom, hogy van, az a bóót meg rákospalotán. nyilván máshol is van, csak én nemtom hogy hol:)
Ha készen lesz a motor, akkor egy narancsárga idomos motor keress amiről nem lehet megállípítani, hogy miylen típus, mert kb minden van rajta:)
Suzi krosz blokk, aprilia váz, honda idom, gs-r ülés, vfr faridom, szóval "mindentbe" motor:)
Mi a rajtszámod? Majd figyellek Amúgy azért kérdeztem, nemtudom szoktál-e ilyesmit csinálni, de egy kis szivességre kérnélek meg ha nem olyan nagy gond, beszéltük valamelyik nap ezt a fúvóka dörzsár meg kaliber cuccot, és mivel hozzám semmi sincs közel, a futár-posta meg 1000ft fölött van ilyen kis darabokért is, így megtudnál nekem spórolni egy szállítási költséget ha éppen jársz ott felétek valami szerszámos boltba, és hoznál nekem dörzsárat, meg kalibert, én meg mennék szombaton mindenképp Kakucsra, kifizetném és átvenném az árut:), Persze nincs gond belőle ha nem vagy benne, csak gondoltam rákérdek..hátha
7 pénz egy főtengelygenerál
a kérdés:
beszereztem egy jobb anyagú blokközép tömítést, barna vastagabb mittudomén milyen anyag, nem kingelit, papírszerű furaszagú
ezt meg kell kenni pasztával összerakáskor?
a sima (fehér) papírt mindig kenegettük
Tehát kell majd rá valami Yamaha alkatrész, mert az jelenleg alig van rajta, az R6 légszűrő is lekerült róla:)
A motort Dimma követi el, nem én. én legfeljebb aszisztálok hozzá néha.
Abbóla mrteből nincs másik a blokkban.
Lenne pár kérésem az amallal kapcsolatban. Melegen gyengébb a motorom, hidegen nagyon jó reagál a gázra, és sokkal jobban is megy. Tudom, hogy egyértelműen sokat kap. 9-es NGK is kormos. Benzinszintet mivel nem tudok állítani, mivel tudnám szegényíteni a keveréket? Alapjárat szép, de ha melegen odahúzom kicsit gondolkodik. 80-as fúvóka van benne, a kisebb főfúvókával tudnám korrigálni? A tű látom 3 állású. A gyáritól van még vastagabb, vagy azzal adják? Szépen indul hidegen melegen, csak melegen belefullad. VÁlaszodat előre is köszi.
lógnak rendesen, de hátha valaki annyira perverz hogy csinál belőle falidíszt
82 óta nem látott napfényt
a nyócas anyáról már beugrott
nézegettem hogy valamit alá kellene tenni csak már elfelejtettem ezt a dolgot
jó régen nem szedtem szét szimó blokkot
hanem
efölött a kis csapágy fölött van hézagoló? mert a nagy bontogatás közepette valahonnan kiesett egy kicsike
annak nézem mert kb akkora mint a váltótengely
Leszabst egy erősebb laposvasat vagy L vasat hogy átérje a blokkfelet
Fúrsz bele egy nyóócas likat.
Beejted a nyócas anyát a csapágy mügé
A csavart a laposvason keresztül belecsavarod a csapágy mögött az anyába.
Beigazítod kb a csapágy közepére
A laposvas alá teszel még egy anyát, azt ütközőrehúzod a laposvassal.
megmelegíted 100 fokosra a blokkfelet a cájggal együt, és ha meleg, elkezded tekerni a csavarszáron a laposvas alatti anyát.
Szpen kihúzza a csapágyat.
Örömbódottá :)
ilyen belső lehúzóm nincs
sajna cserés a hajtókarom, el kell vinni szakemberhez
(én csepelen lakom, ahol meg biztosan tudom, hogy van, az a bóót meg rákospalotán. nyilván máshol is van, csak én nemtom hogy hol:)
Ha készen lesz a motor, akkor egy narancsárga idomos motor keress amiről nem lehet megállípítani, hogy miylen típus, mert kb minden van rajta:)
Suzi krosz blokk, aprilia váz, honda idom, gs-r ülés, vfr faridom, szóval "mindentbe" motor:)
Dimma Csinálta, nemtom készen lesz vagy e, o not.
HA készen lesz pénteken a Frankensten motorral fogok edzeni (nevetségesen lassan araszolni:)
51-es simsontól mit várhatok parafázás után? Mit kellene még hozzá optimalizálni? Botrosüvegdugó jó oda ha beleszorul?