Oylan tárcsás sebváltója van, mint a robogóknak,(csak nem szíjas, hanem kápos fémtárcsák feszülnek egymásnak) kevés fogaskerék vn benne, asszem összesen valami 80 nemtomhány.
meg, az agyamban, és volt benne 100 bar, mert elkezdett lógni az esztergám tokmánya.
Íg coptam vele egész nap, lábújheygen lehetett csak leszúrni vele, a végén inkább már fűrészeltem, ami hát izé....
erre kiderült, hogy csak simán lelazult a tokmánytárcsa, pedig már éleztem a baltát, hogy sztverem a picsába egyrészt, msárészt, kresem a gépkönyvben a főorsó beállítást.
Igen, a karburátorral semmi konkrét gondom nincs, mert még szét sem szedtem, az úszóház részét, csak alapjáratot és levegőt állítottam rajta és így is nagyon nagy a változás. Csak most meg elbizonytalanodtam a döntésemet illetően.
Ma megvettem a karburátort, ahogy mondtam, végül Amal 19T- lett belőle. Nem mertem bevállalni a 21T-t, ahogy magam ismerem beállítás szempontjából. De ez valami nagyon jó. Nem fullad el a motorom, ha visszaengedem a gázt, jól gyorsul, alulról is húz, nagyon meg vagyok elégedve, szinte felrakom és megy. Kicsit töröm magam, mert most meg azon agyalok, kár, hogy nem a 21T-t vettem meg. Mennyivel vagyok előrébb, vagy hátrébb, hogy a 19-est választottam? Láttam a neten videókat, ahol 70-es van 19-el és ahol 60-as 21-el. A motor még mindig nem forog 7500 fölé, majd a 8000-re tervezett rezóval bezárul a tuning kör. Szerinted hibáztam, hogy a 19-est választottam? (ha a rezót is figyelembe vesszük majd). Válaszodat előre is köszi.
elronnndotd vele a váltó kiosztását, ami nem váletlenüloylan amiylen.
Iylan szar váltót többféle képpen si elő lehet állítani.
Lehet a normál 4sebis negyedikjét hoszabbra cserélni, az nagyon hatásos, mert harmadik üveghang, negyedikbe meg "bőőőőő"
Városban elviselhetetlen.
De lehet fokozni az élvezetet például azzal, hogy a három sebességes váltó tetejére teszel egy jóóó hosszú negyedik fokozatot.
Ez talán a legjbb megoldás ha szar motort akarsz, mert ez moinden fokozat között "bőőőőőő" gondolkozni fog, hogy menjen e vagy ne.
A váltók kiosztásához egy úgynevezett fűrész diagramot lehet/érdemes/szpktatk hazsnálni, a fokozatokat nem lehet önkényesen tologatni, mert a motro nymaták karakterszitikájához nem fog ilelszkedni.
Csak úgy melleselg beszúrom, hogy amodern 6sebis motorkák utsó fokozata alig hosszabb mint a simson gyári 4.-ik fokozata.
Érdemes megmérni a fél sonkákat szétszedve, akor már tudod mire számíthatsz összerakva.
Utána centrír, a csapágyhelyeknél csúcs között, és érdemes megmérni kívül is, ahova szerelés után is rá tudsz mérni.
mérőkém van, állványt meg lehet csinálni
mondjuk sosem csináltam még ilyent pedig ifjúkoromban nem egy szimót széttúrtam
de ültem már olyanon ami nagyon vibrált gondolom annak nem volt az igazi.......
gondolom ott kell mérni ahol a csapágy felfekszik
Nyíregyházán!
Íg coptam vele egész nap, lábújheygen lehetett csak leszúrni vele, a végén inkább már fűrészeltem, ami hát izé....
erre kiderült, hogy csak simán lelazult a tokmánytárcsa, pedig már éleztem a baltát, hogy sztverem a picsába egyrészt, msárészt, kresem a gépkönyvben a főorsó beállítást.
Demostökjólett, örömbódottá:)
A nagy meg relatív, ileltve fordulkathoz (is) kötött, 16ezret forgó race mtorookon az 50esen is 30-as nál nagyobb van.
Ma megvettem a karburátort, ahogy mondtam, végül Amal 19T- lett belőle. Nem mertem bevállalni a 21T-t, ahogy magam ismerem beállítás szempontjából. De ez valami nagyon jó. Nem fullad el a motorom, ha visszaengedem a gázt, jól gyorsul, alulról is húz, nagyon meg vagyok elégedve, szinte felrakom és megy. Kicsit töröm magam, mert most meg azon agyalok, kár, hogy nem a 21T-t vettem meg. Mennyivel vagyok előrébb, vagy hátrébb, hogy a 19-est választottam? Láttam a neten videókat, ahol 70-es van 19-el és ahol 60-as 21-el. A motor még mindig nem forog 7500 fölé, majd a 8000-re tervezett rezóval bezárul a tuning kör. Szerinted hibáztam, hogy a 19-est választottam? (ha a rezót is figyelembe vesszük majd). Válaszodat előre is köszi.
http://simson.hu/index.php?mit...
köszi!
majd még tuti kérdezősködöm
elronnndotd vele a váltó kiosztását, ami nem váletlenüloylan amiylen.
Iylan szar váltót többféle képpen si elő lehet állítani.
Lehet a normál 4sebis negyedikjét hoszabbra cserélni, az nagyon hatásos, mert harmadik üveghang, negyedikbe meg "bőőőőő"
Városban elviselhetetlen.
De lehet fokozni az élvezetet például azzal, hogy a három sebességes váltó tetejére teszel egy jóóó hosszú negyedik fokozatot.
Ez talán a legjbb megoldás ha szar motort akarsz, mert ez moinden fokozat között "bőőőőőő" gondolkozni fog, hogy menjen e vagy ne.
A váltók kiosztásához egy úgynevezett fűrész diagramot lehet/érdemes/szpktatk hazsnálni, a fokozatokat nem lehet önkényesen tologatni, mert a motro nymaták karakterszitikájához nem fog ilelszkedni.
Csak úgy melleselg beszúrom, hogy amodern 6sebis motorkák utsó fokozata alig hosszabb mint a simson gyári 4.-ik fokozata.
Utána centrír, a csapágyhelyeknél csúcs között, és érdemes megmérni kívül is, ahova szerelés után is rá tudsz mérni.
mondjuk sosem csináltam még ilyent pedig ifjúkoromban nem egy szimót széttúrtam
de ültem már olyanon ami nagyon vibrált gondolom annak nem volt az igazi.......
gondolom ott kell mérni ahol a csapágy felfekszik
simson főcinél 2-3 századnál jobb eredményre ne számíts.