Én is bátorkodtam megnézni az oldalad, jó lett Máris lenne egy kérdésem, fúvóka dörzsárt kellene vennem, de nem tudom ezek az 5-6e forintosak mennyire alkalmasak:) Meg hogy valahol beszerezhető ez személyesen is, vagy csak webshopokban? Mert én próbáltam itt Nagykátán venni, de úgy néztek rám a boltokban az eladók mintha a Marsról jöttem volna, és hiperhajtóművet kérnék az űrhajómhoz
Jövő héten vennék tőled két 1.5mm-s hézagolót ,mert ezekkel a gagyi utángyártott hézagolókkal nemmerek már motorozni se mert attól félek mikor darál szét mindent ha elszáll .. Az adatlapomon van az email címem ha van msned írd meg üzibe és ott megbeszéljük :)
http://youtu.be/F9h9Xq6z4_U
Itt is így csinálja.
Esetleg túl laza lehet túlfedés az alsó csapszegnél? Gondolom az sem örül a sokszori szét, és össze préselésnek és még könnyebben benne van az a pár század excentritás.
Nálam a sokadszori szétszedés...
Ölbei Lacival is beszélgettem erről, ők is tapasztalátk ezt Pannoniánál.
Lassan kezd értelmet nyerni amit egy gokartos szakinál láttam,aki szerelés után újracentrírozta a főcit.
Mint kiderült, érdemes meg tenni, legfeljebb nem mérsz hibát.)
Nem feltétlenül rád gondoltam, akárkire akié előtted volt.
A derékszögetlenség látszik a dugón, az egyik oldalát reszeli a máskat kokszolja.
Ugyan ez látszik a hézagolókon is, ha feszül, ott erősen kopik és elszineződik esetleg.
A későbbiekben lehet igényt tartanék egy pár hézagolóra :) De amúgy én nemvagyok szakbarbár nem kalapáccsal szedem ki a csapszeget, a főtengelyem vadi új rocket hajtókaros ezért a tűgörgőkkel sincs gond .. Szerinted ha igazítok a főtengely helyzetén mondjuk pár mm-t odébbhúzatom abba az irányba ahol begyűrte a hézagolót akkor utána megszűnhet ez a feszültség a hajtókar és a dugó között?
A gyári görgők csak látszólag lekvárok, valójában igen igen jó minőségűek.
Uygan ez volt a csapágyakkal, simán világszinvonalú volt az NDK csapágy.
(nem úgy mint a magyar sajnos...)
Oké, és ha 21-es veszek, akkor még "tartalék" is lesz benn bőven igaz? Amal fúvóka mennyibe kerül? Megcsináltattam, a BVF-hez, még motorban sem volt egyik sem, most meg már Amalon töröm a fejem. Jó gyerek vagyok én is.
Köszi akkor az megy bele, amin én is meglepődtem az a gyári alsó tűgörgő ránézésre nem túl sok esélyt adtam volna neki, és mégis elmentek pár tízezer kilométetr.
Csak sajnos a közelben nincs ilyen, még ha tudnak adni is nem hajtórúdba valót. Ez a rezezett kosarú taiwani görgő amit a hajtórúdhoz adnak az emnnyire tűnik jónak?
Hát pedig el kell döntenem. Mondtad, hogy 16-hoz képest középen erősödik majd. Csak nehogy az legyen, hogy 21-el meg alig megy, mert tele lesz a pocakja. 19-21 között ugyan azon a motoron mi a különbség? 19-el felül kicsit erősebb?
Itt is így csinálja.
Esetleg túl laza lehet túlfedés az alsó csapszegnél? Gondolom az sem örül a sokszori szét, és össze préselésnek és még könnyebben benne van az a pár század excentritás.
Ölbei Lacival is beszélgettem erről, ők is tapasztalátk ezt Pannoniánál.
Lassan kezd értelmet nyerni amit egy gokartos szakinál láttam,aki szerelés után újracentrírozta a főcit.
Mint kiderült, érdemes meg tenni, legfeljebb nem mérsz hibát.)
A derékszögetlenség látszik a dugón, az egyik oldalát reszeli a máskat kokszolja.
Ugyan ez látszik a hézagolókon is, ha feszül, ott erősen kopik és elszineződik esetleg.
Nekem legutóbb 3 TIZED ment bele a szereléstől,pedig nem nagykalapácsal dolgozm:)
Uygan ez volt a csapágyakkal, simán világszinvonalú volt az NDK csapágy.
(nem úgy mint a magyar sajnos...)
Szerintem rakd ki azt is az oldaladra, úgy mint elrettentő példát. :)
(Mondjuk azért ott nem (csak) a kevés olajzó lik volt a hibás.. de Brutitól ezt már-már megszokhattuk.:)
(láttad miylen dörzshegesztett lett az előző:)
HA mechanikailag oké egy motor, még az igen hitvány LEMEZBŐL (istenbizony) készült kalitka is bírja a strapát hosszasan.
Ha feszül a gürgő, akkor úgy is kipurcan,bármiből is legyen a kalitka, ha rezezet, ha ezüstözött.
Amitkérdezel sok oylat beszereltem, teljesen oké, a tavalyi bajnok motorban oylan volt.
Persze a felsőt azt nem hazsnáltuk fel...
Nyilván nem egy hűde minőségi, görgő, de széria vagy szériaközeleibe simán alkalmas.
Vizesbe meg az élesebbet is elbírja.
Persze, nyilván egy drágább az jobb, hszen egy márkás tübbe kerül mint az egész felújító szett.
Ez a Hajtókar naDJon baba. :)
Azt hiszem ha rajtad múlik akkor még (-több) sok fasza cuccal fog bővülni az oldalad. :)
Minden nagyobb gyár gyárt iylet, én ina gürgőt teszek bele, mert annak a boltja van közel:)
21.est simán bevállalhatod, ha be van állítva semmivel nem lesz "tele a pocija" jobban mint a gyárival.
A 21-es nem lesz hozzá túl nagy, de a 16oas sem nagyon kicsi:)
VAn fuvim amalhoz is.