Arra kell vigyáznom,hogy én mint fő admin, le ne töröljem az egészet véletlenül:)
Lassikásan fog bűvülni ahogy készülnek a szirszarok:)
Ha újdonság van, kiteszem.
Most például ezt ahajtókar operáltam meg.
A következő egy sajtos dugó lesz amit feljavítok.
(felkészültebb ember, persze ezeket a feljavításokat megcsinálja magának, de nem mindenki felkészült:)
Ha a motoromon lenne egy 8000-re tevezett rezó, akkor melyik Amal karbit ajánlod? 19, vagy 21? Amalhoz is tudsz fúvókát készíteni? Beállítása miben tér el a BVF-től? Úszószintet kell állítani?
Persze, ha görbe a hajtórúd, mert mondjuk kalapálással vették ki a csapszeget, vagy félrejűr a dugatytú mert a hengert félrefúrták azon az én alkatrészems em segít.
Sziasztok , kiderült nem a főtengely rossz amit vettem hanem az utángyári hézagolót begyűrte meg szétnyalta a hengerem , most kicseréltem őket normálisabbra de most meg elkezdett csörögni a blokk ez mitől lehet ?
Szerintem vedd le a hengert és nézd meg hogy mekkora a gyűrűhézag nekem is ilyen volt ha jól kihúzattam ment de érezte a dombokat is meg egyenesbe bizonyos fordulat alatt inkább befulladt minthogy megindult volna. Ha barna a gyertya akkor a gyújtás és karbi jó azokat felesleges piszkálnod. Szerintem.
Nem feltétlen baj, ha nem a tetőn erősödik, hanem a középtartományba. Amal karburátor jó választás? Az én motoromra akkor a 19mm-es is elég lenne? Jövő héten meg szeretném venni és kíváncsi vagyok a véleményedre. A fogyasztás pedig parasztvakítás akkor?
NAgyobb karbival vélhetően nem fog kevesebbet fogyasztani:)
7-8 ezer környékére ami úgy 6-8 ló, tökéletesen elegendő a 16-os karbi, ha felteszel egy 21-est, a csúcsteljesítmény alig, inkább a közepe fog erősödni.
A karbi akor hoz, a tetejére, ha a motor forog is.
Modern kis sportmotorok 50ccm-esen jól elvannak a dellrotyó 12 mm-es karbijával, pedig az annyira primitív, hogy nagyon:)
Egy kérdésem lenne: vettem egy simson B51-et (ez van a matricán), 1989es évjárat, 4 sebességes. Na de a lényeg, hogy alsó fordulaton nem akar húzni a motor. Most egyenes úton negyedikben kihúzatva végsebességre nem lehet rossz, de van olyan kisebb domb, ahol már egyben se akart felvinni. De egyenes úton is érzem már, hogyha váltok egyet, akkor az elején nehezen indul meg. Mi okozhatja?
Az lenne a kérdésem, milyen teljesítménybeli különbség lenne, hogyha a gyári 16N1-es karburátoromat lecserélném egy Amal-ra? 19, vagy 21-es torkúra gondoltam, a szívócsonk már ki van alakítva hozzá. A motor 70/4-es ha majd lesz rezonátor , akkor 8000-es fordulatra terveztetném. Addig pedig utángyártott dobbal használnám. Így max 7500-at pörög. Honnan tudom, nekem melyik torkú lenne az ideális? Fogyasztáscsökkenést tényleg tapasztalnék? Előre is köszönöm.
Be kell állítani az ufószintet, és ellenőrizni, hogy elég gyorsan folyik e a benga az ufóházba.
Simsonnál a normális működéshez teljesne üres ufóháznak 15 másodperrcnél gyorsabban meg kell telnie a szintig.
HA ez oké, és a szint is, kkormár csak fúvókázni kell.
Lassikásan fog bűvülni ahogy készülnek a szirszarok:)
Ha újdonság van, kiteszem.
Most például ezt ahajtókar operáltam meg.
A következő egy sajtos dugó lesz amit feljavítok.
(felkészültebb ember, persze ezeket a feljavításokat megcsinálja magának, de nem mindenki felkészült:)