Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
olyan problémám lene a simsonal hogy amikor odahúzom neki a gézt teljesen akor fúl a gép már a karbit szanszét szedtem kifújogattam és akor sem megy rendesen :( mi lehet a problémája?
Sziasztok , egy jótanács a saját káromon tanulva ! Ne vegyetek semmipénzért utángyártott szar 70es főtengelyt... ma berúgtam a motorom aztán mire felülnék rá megszorult az alsó tűgörgő és nem akart átfordulni a főtengely meg a hengerfejbe beleverte a gőrgőket a dugó.. Most várom a fikázást hogy miért ilyet vettem meg stb.. azért mert erre volt lóvém! Azthiszem mostmár mindent a simsonboltról fogok venni.
Csináltam képet is.
Szét szedtem a motorom és rájöttem honnan jön a különös csörgő hang meg miért nem megy rendesen hát a felső gyűrűnél 3 milliméter volt a hézag az alsónál csak 2 milliméter. Így vettem a hengert fel volt gyűrűzve a dugó nekem nem tűnt erőtlennek persze egy széria 60 henger után. De hát holnap veszek gyűrűt így is ment 75 öt. Hát majd holnap meg látjuk mi lesz ha normális gyűrűk lesznek bent.
belsod igaz most cagivás vagyok de van nekem 1 simsonom is karburátort cseréld re sokat dob teljesítményeden és pörgőd kis gépet tudsz scinálni belöle én azt mondom Amal én is azt vetem rá megérte! amugy vlkit nem érdekel gyári kiváló áll trafó? lenne
VAn a neten egy csomó kapcs rajz.
Sziasztok! Szerintetek mi lenne nekem megfelelőbb a következő lépésnek? Van egy 70/4-es hengerem, ami elég jól megy. Gondolkozok nagyobb karburátoron, és/vagy egy tervezett kipufogón. 16N1-es karbit illetve utángyártott kipufogót cserélnék le. Melyikbe lenne érdemesebb belenyúlni először? Valamint ha karburátort vennék, AMAL-al próbálkoznék 21-el. Ez nekem megfelelő? Vagy honnan tudom, mekkora lenne nekem a legjobb? Aki gyári karbit cserélt le AMAL-ra, az írhatna pár sort róla. Előre is köszönöm.
és akkor melyik kábelt hova kössem hogy aksiról működjön ? :S
Eredetileg az egyenáramú rendszert amotorn az akkumulátor működteti, azt meg a töltőtekercs tölti.

Ennek az volna az értelme, hogy a fordulatszám függvényében ne változzon az index villogási sebesége, és a duda hangereje, hangmagassága.

HA simán rádrótozzák a töltötekercs és az egyenrángató után, akkor, működhet, bár nem tudom ez miért jó...

VAlaki megint kreatív volt...
vagycsak lemerült az akkumulátor..
Mármint az eső esett, nem én
Ma motoroztam egy jót. :)
Megvolt az első esős utam :P
nem én csináltam.. szóval nem tudom mi lett el kötve :S
Elkötöttél valamit.
üdv.
szeretném tőletek kérdezni hogy mi lehet a baj ha jár a motor aksi nélkül is működik minden? index kürt.minél jobban húzom a gázt annál jobb. eddig aksiról ment .. de nem tudom mi lett vele..(simson rol beszélek)
Berakom ide is, hátha hamarabb elviszik.

http://racing-bazar.hu/hasznal...
egy jó reklámmal bármi eladható, ne rontsátok a bizniszét ;) mondjuk ameddig jó az eredeti ki az a hülye aki lecseréli?
használtautón is volt egy széjjelhajtott RS125 mégis elpasszolták 200 kilóért egy jó reklámmal
Mz topikban már egyszer leírtuk neki, hogy motorra leginkább csak nehezéknek való
Ezt akkor szokta csinálni, amikor vagyok olyan zseniális és megfordulásnál lefulladok egyesbe, lassan adagolni nem próbáltam, csak betoltam utána.
Üdv mindenkinek!
Egy gyári gyujtótekercset keresek!
Megfizetném!
Akinek van az irjon!
gubalajo@citromail.hu
Egy kérdésem lenne még. Megyek motorral és kezdi magáz kiforogni már majdnem jó de mint ha behúznám a féket megtorpan és kicsit vissza is esik a fordulat de meg csak hiába húzom neki jobban a gázt nem megy. Lehet kicsi az úszó szint vagy kicsit a tűszelepben a fúvóka most 110. 70 ccm mexa 19 bvf 70 es főfuvi gyári légszűrő csak ki szedtem belőle azt a kócot és szivacslapokat raktam bele 3 mat.
Oké köszönöm szépen az infót.
a tekrcsenk két kivezetés van.
Ahol kezdődik, és ahol végződik, nem tudom értelmesebben elmagyarázni, ahol kezdődik az a test