Sziasztok! Esetleg Valakit nemérdekel sport rezo ... Olcsón bolti ár alatt jóval :))) Én csak úgy kaptam a mocihoz de nem használom , erős , kemény pattogós hangja lesz tőle a gépnek , alul még nyomatékosabb is talán:) .. Kipu szinte tiszta új , amilyen a képen a gyapott még nyakig van benne, én nem piszkáltam semmit teljesen új szinte!
Írj itt ha érdekel vkit és msn-re felveszlek! Sziasztok bocsi a zavarásért !
ez testfügegtlen renccerhez való.
ennek az egynerángatója, mindkét félullámot hazsnálja, a szabályozáűsa elektronikus elba akármi.
Gyrilag ez mind 12 voltos
A mésik, amelyik testelt, az jelleemzően 6 voltos, annak a töltsszabályozója az egyszál diódás-tekercses basz, ez csak a fél hullámot hazsnálja.
Ha iylennel akarsz testlet mutyót működtetni, akkor simán le kell testelni a tekercs ELEJÉT.
Helló. Lenne egy kérdésen vettem egy töltő tekercset be is szereltem és nem jön belőle áram. Lefényképeztem és az ebbe e lényeg hogy én nem látom hogy lenne test leállás a tekercsről általában ugye van egy test a csavar mellé forrasztva ezen nincs ez lehet bej?
Melegedés után problémát okozhat a kondenzátor (is:) de emellett kb bármi a gyújtásban.
Egy átütögető trafó szintén, egy halűálán lévő gyújtótekercs dettó,satöbbi.
A gyújtótekercs üzemi feszültsége mérhető, meg kell pörgetni egy fúróval a motort e lendkerák felől, eés meg kell terhelni kb 15 wattnyi izzóval.
HA pár ezres fordulaton nem hozza a kíván 6-12 volt(kétféle tekercs van!) értéket, akor menetzárlatos.
ez is jellemzően hidegen jó, melegen xar.
Trafó dettó, azt a leg egyszerűbben cserével lehet ellenőrizni, mert az is melegen szeret átütögetni, és a hibajelenség uygan az...
(lehetne mg emlegetni megszakítót, kapcsolót meg vezetékeket, de legyen már annyira kreatív a tulaj, hogy ezeket leellenőrzi, és persze, ezek is képesek csak melegen problémát okozni:)
Üzemanyagellátás oldalról, ha a motor sokat kap,akkor hidegen könynen indul, szépen jár, de ahogy melegszik egyre rosszabb.
A gázt gyosrasn nem veszi vfel, csak dadog, lassan ráadva, viszont simán, akor az simán karbi probléma.
Magas szint, túlnagy fűvuvi, alkalmatlan tű, rossz beálíltás.
Hali srácok!
Bontok egy derbi fenixet,elöl hátul tárcsa.Simsonba kis mókolással beletehető lenne a futóműve.Ha valakit érdekel címem: m-eger@hotmail.com
bocsi az offért...
kösz a kritikát de szinte biztos hogy ez a baja mivel nekem is ez volt hidegen semmi baj melegen pedig egyszer csak leállt és kondenzátor cserével orvosolható a probléma...
Kicsit részletezhetnéd, hogy ezt miképpen csinálja, alamint, hogy addig miket csináltál vele.
Ha hidegen tökéletes, és melegen hirtelen gázra fullad, de lassan adagoltra nem, akkor az karburálási probléma garantáltan.
HA mindenképpen fulald melegen, akkor az bármi is leht, szóval ki kellene próbálni lassan adagolni a gázt.
Írj itt ha érdekel vkit és msn-re felveszlek! Sziasztok bocsi a zavarásért !
Ahonnan kezdődik a tekercs belül az a test
ennek az egynerángatója, mindkét félullámot hazsnálja, a szabályozáűsa elektronikus elba akármi.
Gyrilag ez mind 12 voltos
A mésik, amelyik testelt, az jelleemzően 6 voltos, annak a töltsszabályozója az egyszál diódás-tekercses basz, ez csak a fél hullámot hazsnálja.
Ha iylennel akarsz testlet mutyót működtetni, akkor simán le kell testelni a tekercs ELEJÉT.
Melegedés után problémát okozhat a kondenzátor (is:) de emellett kb bármi a gyújtásban.
Egy átütögető trafó szintén, egy halűálán lévő gyújtótekercs dettó,satöbbi.
A gyújtótekercs üzemi feszültsége mérhető, meg kell pörgetni egy fúróval a motort e lendkerák felől, eés meg kell terhelni kb 15 wattnyi izzóval.
HA pár ezres fordulaton nem hozza a kíván 6-12 volt(kétféle tekercs van!) értéket, akor menetzárlatos.
ez is jellemzően hidegen jó, melegen xar.
Trafó dettó, azt a leg egyszerűbben cserével lehet ellenőrizni, mert az is melegen szeret átütögetni, és a hibajelenség uygan az...
(lehetne mg emlegetni megszakítót, kapcsolót meg vezetékeket, de legyen már annyira kreatív a tulaj, hogy ezeket leellenőrzi, és persze, ezek is képesek csak melegen problémát okozni:)
Üzemanyagellátás oldalról, ha a motor sokat kap,akkor hidegen könynen indul, szépen jár, de ahogy melegszik egyre rosszabb.
A gázt gyosrasn nem veszi vfel, csak dadog, lassan ráadva, viszont simán, akor az simán karbi probléma.
Magas szint, túlnagy fűvuvi, alkalmatlan tű, rossz beálíltás.
Bontok egy derbi fenixet,elöl hátul tárcsa.Simsonba kis mókolással beletehető lenne a futóműve.Ha valakit érdekel címem: m-eger@hotmail.com
bocsi az offért...
Bemelegedés utáni prblémák éppúgy lehetnek gyújtás eredetűek mint karburálás eredetűek.
Ha hidegen tökéletes, és melegen hirtelen gázra fullad, de lassan adagoltra nem, akkor az karburálási probléma garantáltan.
HA mindenképpen fulald melegen, akkor az bármi is leht, szóval ki kellene próbálni lassan adagolni a gázt.
A trafón és a kondin kívül jónéhány egyéb okból működhet rendellenesen a motor.
A rossz tanács meg károsabb mint a semmiylen.
Gyári sárvédőket keresek!
Ha valakinek van valami hasonl az irjon léccives!
itt az email címem: gubalajo@citromail.hu
D azért értettük, hogy a többi 99 eset a százból az nék.
Pl. El tudnák vinni a motort. (ők)
Rettenetesen meleg van.