2t motornál kb 2 dolgot választhatsz.
1: mindenhol megy, szinte alapjárattól, de a csúcsteljesítmény kicsi.
(ilyeneke jellemzően a szocialista mtoork mind)
2: csak felül megy, alul nem, jellemzően 6000 alatt se kép se hang, ennek magas a csústeljesítménye.
Természetesen lehet némileg tologatni a fordulatszám skálán a teljesítményt, de az a motor, ami erőből elforog 9000 fölé, és kis ccm es, az nem igen fog menni alul.
Az, hogy VALÓS 80-hoz a gyári váltóval több mint 5,5 loerő kell.
A kapható 60as hengerek ennél bő 1 loerővel kevesebbet tudnak legfeljebb, de inkább annyit sem.
helló Az lenne a kérdésem mi lehet a baja a simsonak benne van a babetta gyujtás 60ccm henger meg a 4 seb 32 es és nem megy 80km/h többet mi lehet itt a gond?
helló Az lenne a kérdésem mi lehet a baja a simsonak benne van a babetta gyujtás 60ccm henger meg a 4 seb 32 es és nem megy 80km/h többet mi lehet itt a gond?
Sziasztok! Mostanában nagyon vennék egy Vrezót a hengeremhez, csak nem tudom meg éri e. A motorom 70/4, karbi marad 16N1, megszakítós gyújtás, 70-es hengerfej. A motor maximum kb. 7500-at forog, ellenben nyomatékos. A rezót 8000-8500-as fordulatra tervezné Robi. Az a kérdésem, hogy ha lenne egy ilyen kipufogóm, akkor a dombokat bírná a motorom? Kb. honnan indulna meg és meddig pörögne? (gyakorlat hogy mutatja?). Attól félek, hogy ezzel agyonvágom a kényelmes motorozást és a halálba kell forgatnom a motort állandóan. Aki használ ilyet vagy utángyártott kipufogóról váltott tervezettre írhatna véleményt. Itt lakom a Zalai dimbes-dombos megyében, valamint a súlyom 93kg, ha ez nektek valamit számít ( a motornak biztos :) ). Volt nekem belső rezós, de az nem vált be, dombon visszaesett a fordulat, és a motor meghalt :(. Arra gondolok, ezzel is az lenne a baj, viszont ha megjönne az erő és ezt dombon felfelé is tartaná, akkor nem lenne gond. Hogy működik ez a dolog? Bocs ha hosszú voltam.Előre is köszi!
A gyári mz tiris gyújtás 12v-os, nekem meg egy TS blokk készülődik, amin egy 6v-os dinamó van, és tudtommal nem egyeznek meg a dinamó és az etz generátor felfogatási pontjai. Mellesleg akkumulátort sem szeretnék:) Esetleg a babszi alaplapot kell módosítgatni a samara elektronikájához? Vagy csak rákell kötni full parasztba és megy is?
Mz-hez van fasza tiris gyújtás, én azt tenném fel.
A másik lehetőség, Babszi lendkerék és alaplap, és lada szamara elektronika a tiris trafóval.
eze mind alkalmasabbak mint egy fűkasza gyújtása, melleseleg valami világítás is lenne:)
A fűkasza gyújtások alapvetően szakaszos üzemre vannak kitalálva, és jóval magasabb fordulatra, mint emit egy mZ ből ki fogsz venni, ennek ellenére strapabírók, csk semmi nem indokolja a használatukat, pláne, hogy az alaplapon rendszerint fentvan a trafó is, amitőlmacerás az elhelyezés.
Zoli! Érdekelne a véleményed a fűkaszákon, motorfűrészeken használt gyújtásokról, hogy nem közúti motorozásban ezek mennyire elterjedtek, mennyire használhatóak? Szokott-e velük gond lenni? Építgetek egy mucsa MZ-t és a gyári megszakítós gyula helyére kellene valami strapabíróbb, de azért nem brutál drága gyújtás:) A gyári is hiányos ami van, így ahhoz is kellene vennem ezt-azt, és akkor ha már költeni kell ilyenekre, akkor valami használhatóbb kellene...
1: mindenhol megy, szinte alapjárattól, de a csúcsteljesítmény kicsi.
(ilyeneke jellemzően a szocialista mtoork mind)
2: csak felül megy, alul nem, jellemzően 6000 alatt se kép se hang, ennek magas a csústeljesítménye.
Természetesen lehet némileg tologatni a fordulatszám skálán a teljesítményt, de az a motor, ami erőből elforog 9000 fölé, és kis ccm es, az nem igen fog menni alul.
A kapható 60as hengerek ennél bő 1 loerővel kevesebbet tudnak legfeljebb, de inkább annyit sem.
érdeklődni szucsik@citromail.hu címen.,
Meg a jeladást.
Hogy tudnánk megoldani? mert egy kicsit messze lakom tőled úgyhogy a személyes átvétel az sajna kiesett.
Engem a két teló érdekelne! Hogyé adod párját?:D
A másik lehetőség, Babszi lendkerék és alaplap, és lada szamara elektronika a tiris trafóval.
eze mind alkalmasabbak mint egy fűkasza gyújtása, melleseleg valami világítás is lenne:)
A fűkasza gyújtások alapvetően szakaszos üzemre vannak kitalálva, és jóval magasabb fordulatra, mint emit egy mZ ből ki fogsz venni, ennek ellenére strapabírók, csk semmi nem indokolja a használatukat, pláne, hogy az alaplapon rendszerint fentvan a trafó is, amitőlmacerás az elhelyezés.