nekem hozzáér a blokk oldalához a rugó az baj?,a másik meg h ami beleakad a fogaskerékbe azt vágjam le és hajtsak rá másikat? erre gondoltál? köszi egy ébként,látom vannak itt normálisak is.
Közbe lenne nekem is kérdésem szóval megmozdult a lendkerék közepe tirisztoros és ez által összevissza gyújtott. Levettem és most pontozóval meg ütöttem a szegecsek közepét kívül és belül is most nem mozog. Ez jó így vagy még esetleg kalapáccsal is üssem meg?
Persze ellen volt tartva neki nem csak úgy ütöttem ,hogy leraktam a földre és kész.
ilyen volt nekem is. És nem sokra rá el is tört a rugója lehajtottam újra a végén a kampót ami a racsnira akad és azóta nem csinál ilyet azóta mindig be lehet rúgni. Esetleg azt nézd meg ,hogy az alu részt nem e éri el a rugó és azt miatt tartja el a racsnit.
Ja és annyit a szarról, hogy a mai hűdemodern robogók 15 éve múlva 1FT-ot nem fognak érni, mert darabokra hullanak.
Meg lehet nézni, hogy hány 15-20 éves robogó fut az utakon, és hány ugyanennyi idős Simson... :)
Hát...
Ha melegen szar, akkor bizony ott valaki valamit nagyon eltolt... :)
Amikor nekem eléri az üzemi hőmérsekletet, akkor pont, hogy a legjobb...
Szóval tessék valamit állítani rajta.
Azt várják sokan, hogy egy egyszerű karburátoros motor úgy működjön, mint egy lambda szabályzott befecsis :)
Szóval Zolikám, itt az a "jó", ha szivató nélkül -40 fokban az első rugásra indul és nyélen is tök jó :) Ehhez komoly szakmai szint kell, hogy ezt valaki elérje. Az meg hogy melegen szar, az meg azért van, mert a Simson egy szar. :)
annyit szoktam hogy berúgom, szemüveg le, bukó fel, szemüveg vissza, kesztyü fel, bukócsat be, ülök rá és lövöm:Dmeg közben néha oda kapok a gázkarhoz mikor épp alig pöffen:D persze mindig akkor csinálja amikor épp valamit nagyon csinálok:D
Persze.
Lehet furcsa, és bizonyára sokan nevetgélnek rajta, de ezeket a motorokat is melegíteni kell kicsit, még 40 fokban is, hogy létrejöjjön bennük valami üzemszerű állapot.
Nekem ez annyi, hogy elindítom, garácsból kitolom, kötben pöcögtetni kell, mert alapjárat még nincsen, becsukom az ajtót, kitolom a kapuig, kinxsitom, , becsukom, satöbbi, szóval a konkrét elindulás előtt, eltelik vagy 1 perc, mire ráülök.
Hidegben persze sokkal többb kell neki.
Persze, ha hangyényit sokall alulra, akkor ezt kevésbé kell csinálni:)
olyan kérdésem lenne h tegnap miután berúgtam a motort pöffent kettőt és leállt. aztán újra rúgtam megint elindult de húzgáltam neki gázt betettem egyesbe elindultam és megint éreztem h leakar állni húztam neki gázt és akkor már utána nem éreztem. gondoltam rá h kevés benzin van benne de nem, a benzincsap ki volt nyitva(a félreértések elkerülése végett):D
Persze ellen volt tartva neki nem csak úgy ütöttem ,hogy leraktam a földre és kész.
Meg lehet nézni, hogy hány 15-20 éves robogó fut az utakon, és hány ugyanennyi idős Simson... :)
Ha melegen szar, akkor bizony ott valaki valamit nagyon eltolt... :)
Amikor nekem eléri az üzemi hőmérsekletet, akkor pont, hogy a legjobb...
Szóval tessék valamit állítani rajta.
Szóval nem szar, csak hát valaki nem ért hozzá.
Szóval Zolikám, itt az a "jó", ha szivató nélkül -40 fokban az első rugásra indul és nyélen is tök jó :) Ehhez komoly szakmai szint kell, hogy ezt valaki elérje. Az meg hogy melegen szar, az meg azért van, mert a Simson egy szar. :)
Lehet furcsa, és bizonyára sokan nevetgélnek rajta, de ezeket a motorokat is melegíteni kell kicsit, még 40 fokban is, hogy létrejöjjön bennük valami üzemszerű állapot.
Nekem ez annyi, hogy elindítom, garácsból kitolom, kötben pöcögtetni kell, mert alapjárat még nincsen, becsukom az ajtót, kitolom a kapuig, kinxsitom, , becsukom, satöbbi, szóval a konkrét elindulás előtt, eltelik vagy 1 perc, mire ráülök.
Hidegben persze sokkal többb kell neki.
Persze, ha hangyényit sokall alulra, akkor ezt kevésbé kell csinálni:)
nekem is iylen, kb fél percig alapjéárat sincsen, de ez így normális, sőt, ha napokat állt, szivató nélkül igen nehezen indul.
Abnormális viselkedés az, ha melegen is xar.
:)
akkor megy a csekk
de nem értem teljesen, hogy neked hogyan drága?
Érted...
Továbbá nem nagyon szeretném, hogy banki nyoma legyen ezeknek a dolgoknak.
bankszámlára olcsóbb lenne
utaljam át a bankszámládra?
ennek több oka is lehet.
SAjnos, a MAGYAR szerelési könyben van egy hibás ábra, sokan bezsopták már.
(A német eredetiben nem az a fotó van.)
Szóval, ha a válótt és a berugót a köyv szerint hézagolod, akkor vagy össez sem lehet rakni, vagy folytonosan súrlódik oldalt és nem akad be.
Nézz be a dekli alá, hogy látsz e valami rendellenességet, ha nem, akkor sajna, blokkbontás...
belegondolok,szerencsétlen simók mit kaphatnak ...... . . . . . ggyáááááá